De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld meiden....mag om 11 uur langs komen. :) De assistent deed serg lief haha...wat een muts ben ik he.
    Voel me dan net een kindje ipv een aanstaande moeder hihi

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hahaha.. goed dat je heen kunt. En wel gewoon zeggen wat er aan de hand is... schrijf anders alle symptomen op, zodat je niks kunt vergeten als je daar zit.

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Morning!

Ontbijt met beschuitjes met aardbeien en een groot glas verse jus, in het zonnetje! I loooooooove it!

Goed dat je hebt gebeld Noosa! Beter een keer te veel laten checken als niet!

Fijn dat je ongesteld bent Bianca! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
    En voor May ook lees ik! Kan me voorstellen dat je een beetje gemengde gevoelens hebt, of valt dat wel mee?

Geniet van deze dag meiden! Ik ga vandaag flink wat vitamientjes D op snuiven, heerlijk!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Jeeujj mayd haha lopen we samen ;)
    Mijn god de buikpijn / krampen worden steeds erger :( dit had ik niet gevraagd,net parc ingenomen in de hoop dat het wegzakt!
    Net de gyn gebeld voor op cd10 een afspraak te maken, dit word cd9 omdat de cd10 op zaterdag valt. Zaterdag begin ik met clomid weer, ga straks kaarsje branden in de hoop dat deze keer aanslaat en zwanger word.
    Brand er tevens een voor jullie allemaal!

Xx

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jeeeej Bianca, eindelijk weer ongi! Nieuwe ronde, nieuwe kansen lieverd!! En grappig dat jij en May vandaag allebei op cd 1 zitten! ;)

Lief dat je voor ons ook een kaarsje aansteekt! Ik had vanmorgen weer een flinke dot roze slijm op mijn papiertje. Grrr, echt zo vervelend. Ik had beloofd niet meer te piekeren, maar dat is dan wel moeilijk hoor. Gelukkig net niets meer gezien, dus het zal wel weer een adertje zijn geweest.

Noosa, goed dat je gebeld hebt meis! Niets klein kind (*strenge blik* ;)), maar gewoon een bezorgde mama!!!!

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: balen van je ongi meis.. gelukkig wel je lf een dag langer! ben erg benieuwd wat de komende ronde weer gaat doen

@ bianca; jaaa ongi ! heel goed! spannennnnddddd... duim duim..

@ noosa; goed dat je langsgaat! altijd het zekere voor het onzekere nemen, ik snap je wel hoor, zou het zelf ook hebben. je wilt niet zeuren, maar dat doe je niet! je bent namelijk 35 weken zwanger! morgen dan haha :D t gaat namelijk bijnaaa gebeuren

7. Troel

Troel Niet meer actief

lieverd veel plezier met je vriendin! en de hik is heel normaal! mijn kleintje heeft t elke dag zowat! s nie zielig hoor.. ze verslikken zich wel eens in t vruchtwater als t maagje al te vol zit.. hihi.... LIEF!!!

Bianc en may gelijk ongie!! bianca fijnnn je kunt weer verder! dichterbij een zwangerschap misschien wel lieverd!!!!! May: baal je? lekker dat t allemaal werk weer iig ;)

noos!! hoe was t??! indd gewoon lekker bellen overal voor! ze zijn ervoor! :)

mooi weertje he?! mag ik nou in de zon zitten? tis wel altijd bloedje heet op mn balkon.. is er zo 30 graden als de zon erop staat. en hoe zit dat met een zw masker? of kan een half uurtje helemaal geen kwaad?

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou kom net terug...bloeddruk was te hoog en een klein spoortje van eiwit gevonden in mn urine.
    Dus meot voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Om half 2 moet ik daar zijn.
    Daar word bloed geprikt om te kijken wat mn leverwaardes zijn (daar kan de pijn van komen) en verder hartfilmpje ed. gemaakt. Even extra controle dus.

Dus ik bel PL net....hij gaat proberen of hij weg kan op zn werk...gaat zn baas moeilijk doen. Sjongejonge daar kan ik toch zo boos om worden.
    Veder is iedereen in mn omgeving aan het werk..bah!
    Nu gaat hij het toch proberen te regelen..wil gewoon het liefste hem erbij hebben want vind het toch wel een beetje spannend allemaal...

Ik hou jullie op de hoogte!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Sjeee Noosa, succes int ziekenhuis dan maar vanmiddag!!
    Hopelijk is er niks aan de hand en ben je gewoon zo weer thuis!!

10. Troel

Troel Niet meer actief

ooh arme schat!! verdorie dat zn baas moeilijk gaat doen!! sjonge jonge!!!!! maar wat kan dat betekenen dat ze eiwit gevonden hebben? ik denk aan je lieverd!!!

11. Delta

Delta Niet meer actief

ben het met troel eens!!!!

kan het kwaad idd ook? pfff sterkte meis, ik denk aan je, goed dat ze het zekere voor onzekere nemen!!!!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen wijzen op beginnende zw. vergiftiging....maargoed daar ga ik eigenlijk niet vanuit.
    In afscheiding zitten nl ook eiwitten dus kan best zijn dat dat staafje dat heeft meegepikt. In het ziekenhuis hebben ze toch betere spullen daarvoor.

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh, wat spannend lieve Noosa! Toch goed dat je bent gegaan hoor meis!! Grrrr, echt te belachelijk voor woorden dat zijn baas hier moeilijk over doet. Als je al een heel elftal op de wereld hebt gezet, ok, maar bij een 1e kindje? Kom op zeg. Hopelijk kan hij toch met je mee!!

Alvast heel veel succes en ik denk aan je!!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis geregeld lieve meiden!
    Ik laat t jullie weten hoe het afloopt :)

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Gelukkig! Veel succes lieverd!!

16. Troel

Troel Niet meer actief

succes noosje!!!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat ie toch mee kan Noosa!! Over een uurtje weet je hopelijk al meer!!

18. Delta

Delta Niet meer actief

ben benieuwd noosa. hoop dat alles goed is!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zoooo k heb eerst maar ns even een telefoontje gepleegd naar HI.. Kzat al twee jaar met n abbo waar ik eigenlijk niks van kon gebruiken en kon em nu opzeggen dus maar gelijk gedaan :D

20. Delta

Delta Niet meer actief

hey dreamer! kom je trouwens gezellig mee kletsen hier of? :D haha, jij kent noosa uit een ander topic?

Deel Deze Pagina