ohh ik duim ook voor je bianca!!!! zoooo spannend.. idd geweldig, positief blijven! je bent idd een topper
Zie mijn handtekening . Is de tweede ronde met clomid. Eerste kuur 50 mg sloeg niet aan helaas. Begin zaterdag aan 100mg, hopelijk dat deze wel aanslaat!
Aahhhh word gewoon ontroerd door jullie lieve toespraken!! Jullie zijn ook mijn TOPPERS!!!! Hou van jullie en kan jullie echt niet missen meer hoor!! Sisterpride !! Net heerlijk blok om gewandeld met ML en de doggies, gedouchd en nu op de bank nog ffies tv kijken en erna hup naar bed. Morgen dagje werken, boodschappen doen en savonds eten bij schoonbroer die kookt morgen. Heb het goed vandaag bij mijn vader wezen eten en morgen ook al niet koken hihi ff verwennen heerlijk! Thee hoe was je cursus?? Lieffies truste en probeer tussen door morgen te reageren. xxx
@ Bianca88: Super dat je er zelf een goed gevoel bij hebt!!! Top! Ik heb er ook vertrouwen in! vertrouw op je lichaam! Je bent een topper en doorzetter. Zoveel bewondering voor! Het blijft super spannend!! @ Thee: Hoe was de cursus? Een leuke groep? Ben Benieuwd! @ Iedereen: Hoe is het met jullie? Ik heb net een buikshoot gehad. Was erg leuk. Ben Benieuwd naar het resultaat. Nu lekker richting bed. Morgenochtend krijg ik een vriendin gezellig op visite. Hihi! Lekker druk met bezoekjes nog even. Hihi! Slaap lekker schatten!
Murning! Goede nacht gehad allemaal? Hier lekker maar kort geslapen. Cursus was gezellig! Ben benieuwd naar je shoot Es! Wanneer zie je het resultaat?
Morning!! Hier onrustig geslapen maar wel lekker opzich. Wel hoop gezweet! Zal wel verwerking van gister zijn en beetje spanning voor vanmiddag. Heb dan begrafenis, kan daar altijd wel n beetje tegen op zien. (Zeg er verder niks over hier ivm herkenbaarheid& respect...ons maar aks jullie t verhaal willen). Thee, leuk die cursus!! Essie, ben benieuwd naar de shoot! Gezellig hoor die bezoekjes!
@ Noosa: sterkte vandaag. @ Bianca: hoe hard rijdt jouw ferrari vandaag? @ Thee: wat voor cursus was het ook alweer? Waarschijnlijk compleet overheen gelezen (oeps) @ Essie: ben heel erg benieuwd naar jouw buikshoot! @ Hier: IK LOOP LEEEEEEEG!!! Vanacht maandverband gewisseld en nog doorgelekt. bleh! Hoort erbij...
Aaah Noos heel veel sterkte vandaag..... Als je je verhaal kwijt wil dan weet je me te vinden! Knuffel! @may: gister naar de pufclub geweest! Zoooo je bent wel heel erg ongesteld dan jeetje! Ook buikpijn enz of alleen maar grote leegloop? Hoe is het met jouw buikpijn Bianca? Is het inmiddels al weer een beetje te doen? Aaaaaarrrrrggggghhhhhhh! Ik dacht dat we eruit waren over het geboortekaartje! Proefdruk besteld en alles was goed! Maar...... Nu zie ik op een andere site ook ontzettend leuke kaartjes! 3 kaartjes aangemaakt en opgeslagen. Doorgemaild naar vl en die vind ze ook allemaal hardstikke leuk.... What to do what to do? Scheelt sowieso dik 90 euro, of we ze bij de ene of de andere site bestellen (die waar we de proefdruk al van in huis hebben is duurder) dus dat is ook wel flink de moeite om bij die andere site te bestellen! Maar..... Ik kan nie kiezen! En zo ver ik begrijp krijg je 1 proefdruk gratis, en er staan geen prijzen vermeld voor als je meerdere proefdrukken wilt. Dus om ze nou zomaar alle 3 thuis te laten komen.... Nou jah.... Gelukkig hebben we nog tijd genoeg! Tis maar net waar je je druk om kan maken
Tnx meiden! Thee, frustrerend is dat! Maar 90 euro scheelt n hoop geld zeg! Kan je geen contact opnemen met klantenservice over n proefdruk. Wij hebben ze bij kaartje2go gevonden. Kreeg 1 proefdruk als je je aanmelde daar, nu heb ik t kaartje aangepast en netjes gemaild of ik misschien nog n gratis proefdruk mocht. Daar heb ik nu dus nog n code van! " een brutaal mens....."
sterkte noosa! haha thee; lastig die geboortekaartjes! je kan altijd nog een andere nemen toch? je hebt nog even de tijd vaak naar kijken, en degene nemen die jullie samen het leukst vinden! hihi
Goedemorgen schatten, @ Noosa: Ik kan ook zo zweten van spanningen en stress. En ook kan het ineens uit het niets komen. Heel vervelend. Heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan je. Dikke knuffel voor jou! @ Thee: Super dat de cursus gezellig was. Was het gewoon een kennismaking nu of echt gelijk een onderwerp behandeld? Ben benieuwd! @ Gizzie: Jij alweer lekker weekend! Gaat snel man! Hoe voel je je verder? Je bent ECHT zwanger hoor schat!! Hihi! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. Hopelijk gauw klaar. Even geduld hebben. Kga nu lekker douche en dan komt er een vriendin gezellig theeleuten. Fijne dag allemaal lieffies!!!
@noos: die 3 die ik nu op het oog heb komen ook vandaan bij kaartje2go! Hmm misschien dan ook maar even de stoute schoenen aantrekken en mailen! De andere, waar we de proefdruk al van in huis hebben is van geboortekaartje.nl 90 euro vind ik ook veel geld! Het enige 'nadeel' is dat ze de enveloppen niet eerder toesturen. Maar ja, de adresssen print ik dan wel gewoon uit op etiketjes, dat is dan na de geboorte nog zo geplakt denk ik dan... Haha en vl is ook geen grote hulp hier. Die zegt gewoon: ik kan niet kiezen, ze zijn allemaal leuk! Kies jij maar.... @delta: jaaaaah we hebben nog tijd genoeg! Maar het is zo leuk om er mee bezig te zijn! En als ik iets in m'n kop heb.....
@es: eerst hadden we de kennismaking, daarna werd er vanalles uitgelegd over hoe je kindje groeit in je buik. Daarna wat lichte oefeningen en toen was de tijd al weer voorbij! Voor mij an sich niet zo'n boeiende eerste les. Alles over hoe je kindje groeit en wat de afmetingen zijn van de placenta en navelstreng ed weet ik natuurlijk allemaal al. En de oefeningen doe ik al wekelijks bij de fysio. Maar goed, ik ben er ook heen gegaan met de gedachte: er valt voor mij waarschijnlijk weinig te leren, ik ga voor de gezelligheid en weer een uurtje bewust bezig zijn met mijn lijf! En zo'n eerste les is natuurlijk altijd aftasten, maar volgens mij is het wel een leuke groep!
ik snap het thee ! haha leuk hoor, is zeker heel erg leuk allemaal denk er maar lekker over na. essie ik ben ook erg benieuwd naar de foto's. ze zullen heel mooi geworden zijn denk ik!
goedemorgen dames, wat gaan jullie snel! Bianca, wat super dat je ongesteld bent geworden! Op naar morgen en dan met frisse moed weer verder! Gaat helemaal goed komen! Aaah lieve may, wat balen dat je zo erg ongi bent! Ik ken het van voor mijn pil gebruik en dat is echt GEEN pretje! Ik hoop dat het maar van korte duur is en het snel afneemt. Noos! Wat schrikken gister zeg, kan indd zijn dat je lichaam nog even bezig is die schrik te verwerken. Is ineens wel een enorme druk/spanning en dat merk je dan lichamelijk gelijk door vermoeidheid, zweten, etc... Geniet van t weer vandaag! Essie wat leuk een shoot! Wanneer krijg je het resultaat te zien? Vind dat dat altijd zoooo mooi gedaan word, ik heb op dit moment nog een bon voor een gratis shoot maar wil daar mee wachten tot het moment dat wij hopelijk ook zwanger mogen zijn. Hier, dames wat voel ik me fijn,ook al is het nog lekker grijs wanneer ik naar buiten kijk. ik stond vanmorgen weer op de weegschaal en ben in een week gewoon 3,8 kg afgevallen!! Nu zal de komende tijd niet zo snel gaan omdat dit denk ik voornamelijk vocht is. En ik zie het nog niet hoor, maar het doet je wel goed en voel me dan gelijk wat energieker weer. Ik ga straks gezellig met een vriendin en haar zoontje eventjes de stad in. Even rond neuzen en bijkletsen. fijne vrijdag (of alvast een fijn weekend) lieverds!
wat goed blije !!!! dat gaat echt de goede kant op meis... ik hoop dat het de volgende weken nog zo mooi gaat, al val je een halve kilo in de week af! dat is ook het beste, dan komt het er niet zo snel weer aan...