De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow blije super goed!!
    Dat moet wel een goede motivatie zijn :D

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Noosa, sterkte vandaag!
    MayD, balen.. Misschien is je lichaam nu nog wel ff grote schoonmaak aan t houden ;)
    Blije, lekker hoor.. Hoeft ook niet al te snel te gaan dan zit het er vaak ook best snel weer aan helaas..

Hier weinig plannen.. Straks denk alleen nog ff terug naar de Wibra voor nog een broek :D Vanavond even kijken.. Zoontje van een vriendin is volgende week jarig maar vieren het morgen dus moet nog ff op pad voor een cadeautje :)

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    dreamer, welkom trouwens! Helemaal vergeten hihi

thnx ladies, ja ik weet dat het niet te snel moet gaan maar denk daarom ook dat dit gewoon vocht is en hoop de komende tijd een halve tot een hele kilo per weer af te vallen. Wanneer ik de 10 bereikt heb ga ik gewoon voor nog zon 10kg;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

nou dames ik moet even spuien; ik had dus voor woensdag afgesproken dat de babykamer geleverd kan worden en ook word het lek in de badkamer dan gemaakt. nu smst vriend net dat ie dan gaat bowlen met werk en uit eten. of ik het even kon verzetten!! wtf???? ik ben echt zooo boos.. hij is druk in een meeting en smst niet terug. ik had echt zoiets van??!?! what the.... pff ik zit echt in dubio, of toch verzetten of ik ben er maar alleen thuis woensdag als hij alsnog echt wilt gaan.

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Maar waarom ga je dan zelf niet een dag thuis zitten Delta? Je werkt voor je moeder toch? Ik neem aan dat je dat best wel kan regelen dan?

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Goed bezig blije! Is de rust al weer een beetje terug mbt de andere dingen?

Shop ze Dreamer!

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Delta, zou gewoo even kijken wat mogelijk is...
    Desnoods zelf thuis blijven.. Waar heb je het besteld? Wordt toch meestal wel binnen gebracht waar je het makkelijk kwijt kan :)

Woeiii ik is blij :D Werd net gebeld door babydump dat mn kinderwagen nu wel binnen is :D

8. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik denk dat ik dat maar doe, zelf een hele dag thuis zijn. maar we zouden het samen doen, omdat we elkaar al zo weinig zien. het gaat mij gewoon om het feit, dat ie bowlen en uit eten belangrijker vind dan met mij zijn en samen het huisje op orde maken. hij gaat zo vaak met zn werk uit eten en dingen doen. ben gewoon pissed.
    ach ik doe het zelf maar inderdaad!

9. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    delta, ik snap je eigenlijk heel goed! ik zou mezelf precies het zelfde voelen maar dat komt denk ik omdat ik vriendlief zelf ook heel weinig zie. En ik ga dan ook denken dat een klein iets dan al gelijk te veel gevraagd is.

Maar aan de andere kant weet ik ook dat je mannetje het waarschijnlijk niet zo bedoelt! Misschien kun je toch zelf thuis gaan zitten? Het word indd vaak op een plek neer gezet waar jij het wilt hebben!
    En anders misschien toen verzetten?

knuf voor jou!

10. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    of gewoon even met je mannetje gaan praten en eerlijk vertellen hoe jij je binnen deze situatie voelt. misschien word er dan het een en ander duidelijk en voel jij je een stuk beter.

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Als babydump de spullen levert hoef je zelf niet te sjouwen hoor! Hier hebben ze alles netjes naar boven gebracht, in de kamer gezet waar ik het wilde hebben. Ik vroeg nog of ik kon helpen met iets. " nee mevrouw, zwangere vrouwen laten wij nooit helpen! Daarbij zijn we altijd met 2 man"
    Toen een paar uut later vl thuis kwam stond het bedje al helemaal in elkaar, en de commode half. Miste alleen wat spierballen, dus hij heeft alles nog eens extra aangedraaid.

Ik snap je mannetje wel, maar ik snap jou ook wel. Jij hebt nesteldrang, en je vl heeft nog tijd zat om alles af te krijgen! Voor de meeste mannen werkt dat toch anders als voor (zwangere) vrouwen. (al heb ik geloof ik een bijzonder exemplaar..... Vl heeft meer last van nesteldrang als ik :p)
    Wanneer ga je weer thuis slapen? Zie je je mannetje toch ook weer vaker? Het is natuurlijk ook wel lastig zo, hij werkt veel, en jij slaapt bij je ouders.

Yeah dat is goed nieuws Dreamer! Ga je hem ophalen of wordt ie bezorgd? Welke kinderwagen hebben jullie uitgezocht?

12. Delta

Delta Niet meer actief

nou hij had gesmst nu, dat ie die afspraak van dat bowlen en uit eten al een tijdje had staan, ik had nog zoooo vaak gevraagd, komt die dag echt uit? ja hoor, geen probleem. oke en nu dit! hij zegt dat ie het uitje afzegt. tis hem geraden ook. kom nou, ik had het hem zo vaak gevraagd of het goed was die dag. zijn verantwoordelijkheid, moet ie straks toch echt gaan leren met een kleine erbij! tis wel goed. ergens vind ik het sneu voor hem, maar afspraak is afspraak, had ie het maar moeten zeggen.

ja de kamer word idd gebracht door baby dump, had ook aangegeven dat ik 1 hoog woon, zonder lift. dus dat komt wel goed denk ik. maar toch, vond erg jammer dat ie dat doodleuk even zei. en njah hormonen he? ;) pfff

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Theetje, wij gaan m zelf ophalen...
    Mn laatste bezorging met babydump was niet al te positief :p Nja het bezorgen wel, maar later bleek de wagen kapot te zijn (vering was afgebroken, om het makkelijk te houden :p ) dus vandaar nu ook zelf ophalen.. Halen m daar in de winkel uit elkaar en zetten m in elkaar.. Kijken of alles wel klopt. Moeten ook de oude nog terugbrengen dus thuisbezorgen was geen optie dit keer...

Hier is toen ook alles netjes boven gebracht.. Nja was een box en de wagen toen hihi.. Mannetje was toen trouwens maar alleen gekomen :p

Hahah hier ook een mannetje die alles zo snel mogelijk klaar wil(de) hebben :D Hadden het kamertje bij ikea gekocht.. Weekend er op stond het allemaal in elkaar terwijl mn schoonouders aan t behangen waren int kamertje :p Heerlijk zo'n vent :p

14. Troel

Troel Niet meer actief

moooorning ladies!!!!

wat een druk geklets al!! gezellig! :)

blije!! wauuw je gaat super goed!!!!! je bent als een speer aan het afvallen!!!!! Hoeveel nu totaal? goed van je!!! jeee!

noosje veel scces en sterkte vandaag lieffie.. :(

ess leuk shoot!!! :) ik ga volgende week vrijdag!! :) spannend!! lekker aan de thee al?? gezellig he met je vriendinnen afspreken! ik ook altijd! zo lief, ze komen allemaal bij me langs... :) en mn beste vriendin is maandag in de buurt van hilversum dus we kunnen meeten!! (ze woont in twente... :( ) wat doe je verder today?

gizz! where are you?? :)

thee! hello!!! :) hoe is het met u? ;)

delta: aaah hihi hormonen!!!! want waarom moet ie er bij zijn? :) ik was ook alleen toen ze t kwamen brengen en VL heeft t later in elkaar gezet :D of wil je dat ie t meteen in elkaar zet?

lovely ladies! hahaha weer eens een genant verhaal! ik kon t blijkbaar weer niet laten in mn stoute droom....... (if you know what i mean....) * zegt ze met een scheve mond*.. :) en dat voelt nu raaaaaar!!!!!!:$ omdat mn BM zo groot is?? Ik wil niet! haha eng!! mn hele buik gaat op en neer... wie herkent dit? ........ess......? hahahahaha sexbeest!!!! ;) ;) ( dreamer: hopelijk kun je tegen dit soort praat.... zal nog vaker voorkomen!! hahahaha)
    verder had de kleine drol weer de hik gister! 2 keer! haha vind t zoo schattig... en hij ligt al met zn koppie laag zei de VK, dan voel ik ook de hik laag...... hij heeft echt een favo positie.. rechts! bij jullie?? :D

15. Troel

Troel Niet meer actief

wat een hyper bericht he? met 100 :) ;) ;) :D

oh ennnnn bijna 32 weken opweg al!!!!!!!!!!!!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Troel, kan wel wat hebben haha :D
    Dat van die hik is herkenbaar!! Hier als kleintje de hik heeft is t eigenlijk standaard links onderin dat ik het voel.. Gister toevallig wat meer naar het midden toe.. Ik vind het ook altijd wel schattig om te voelen, vriend vind het zielig omdat t best geregeld voorkomt hihi :D

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ troel; omdat we elkaar zo weinig zien en we wilde het misschien meteen in elkaar zetten, of in ieder geval wat opruimen enzo, en ze komen het lek maken. ach niet erg als ik er alleen ben, maar heel vervelend dat ie ineens doodleuk zegt dat ie gaat bowlen .... :$
    ik dacht echt, wat is nou belangrijker???? als het nou een heel belangrijke vergadering is! maar dit. ach hij weet zelf ook dat ie fout zat, en blijft gewoon thuis nu.

18. Troel

Troel Niet meer actief

haha gelukkig!! :D

ja ik vind t ook super schattig!!! zo lief.... en indd hier ook! hij heeft vaak de hik.. bij jou ook weleens 2 x op een dag?

19. Troel

Troel Niet meer actief

delta: Ja snap ik! Heel goed dat ie thuis blijft! eigenlijk moeten.die mannen.gewoon 9 maanden lang LUISTEREN!! hihi... ;)

20. Delta

Delta Niet meer actief

kijk met jou kan ik praten! als het nou echt superrr belangrijk is, oke, maar kom op, hij word papa, straks kan die dat ook niet meer als de kleine er is hoor! VERANTWOORDELIJKHEID heet dat haha, als je een kind krijgt.

Deel Deze Pagina