De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    #1701 Dreamer, 16 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
    Troel, soms wel vaker dan twee keer per dag hihi :)
    Soms ook een dag of wat helemaal niet... Tis gewoon een gulzig drinkertje af en toe denk ik dan maar :p

En terwijl ik dit berichtje verstuurde begon ze nog geen vijf min later te hikken hihi :p

2. Troel

Troel Niet meer actief

hahaha ja dat denk ik ook; hij lijkt op zn moeder, die houdt er ook wel van.. (wijntje dan..) ;) haha... weten jullie wat t is?

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa wij krijgen een meisje :D
    Een eigenwijs meisje, nu al hihi :D

4. Troel

Troel Niet meer actief

aaaah lief!!!

5. Troel

Troel Niet meer actief

ohja staat btw ook in je banner.. haha

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi, mijn hemel.. Zie net dat k nog maar 30 dagen hoef officieel.. Krijg dan gelijk de kriebels hahaha :D

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delta frustrend zeg!! Gelukkig is het nu opgelost.

Troelie, wijde bm...herken ik niet echt... Ach als je maar n leuke nacht hebt gehad :p
    Hik...soms wel 3 of 4 keer per dag...vind het wel schattig maar soms ook wel een rot gevoel als hij zo lang door blijft hikken.
    Zit me dan altijd voor te stellen hoe hij er dan uit moet zien...schattig!!

Jaaa Dreamer, dat is aftellen :D

8. Troel

Troel Niet meer actief

noos! hahaha wijde BM?!? Haha wat bedoel je?

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oeh troelalalala nasty sexbeest! :D
    Hier is alles prima! En met u? Aaaah de kleine man de hik! Hoe cute!?!
    Favo houding merk ik hier nog niks van, is ze nog te klein voor denk ik. De meest gemene stompjes die ze uitdeelt zijn die in mijn schaamstreek zeg maar, of nou ja, daar net iets boven natuurlijk. Maar als ik daar m'n hand op wil leggen.... Beter niet in het openbaar hahah :D Maar of ze dat nou met de handen doet, of voetjes, of knietjes? I dunno! Tot nu toe lag ze op iedere echo ook weer anders gedraaid (alleen wel altijd met 1 handje bij haar neusje/mondje)
    Dus volgens mij is ze nog druk zoekende naar de perfecte houding!
    Volgende week weer een echo, ben benieuwd hoe madam dan ligt!

Jeee Dreamer dan hebben jullie ook pech gehad zeg! Kan me voorstellen dat je het nu dan liever zelf gaat halen inderdaad! Hopelijk is nu alles wel in orde!
    Het is dat de babydump een hele goede service heeft, maar stiekem hoor ik toch vaak dat er wat mis is hoor.... (wij miste de achterwand vd kledingkast en onderdelen van de commode. Commede heeft vl zelf kunnen fixen, maar die achterwand hebben we toch een tijdje op moeten wachten. Nou ja, we waren der vroeg bij gelukkig!)

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel..hihi ik heb het verkeerd gelezen..ik dacht dat je door vannacht het gevoel had dat je BM wijder was...whahhaha

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ssssssssttttttt! Na een hele ochtend rotmiezer begint het zonnetje te schijnen! Niet te hard juichen want dan jagen we het weer weg!

12. Troel

Troel Niet meer actief

ik bedoelde omdat mn BM (van alle zwangere) nu zo groot is het heel gek voelt als je tot een hoogtepunt komt.... :) hij trekt dan samen maar omdat ie groot is voelt het heel raar! snappie?

13. Troel

Troel Niet meer actief

hahahahahah!!!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa nou tis idd dat ze verder niet moeilijk deden om het feit dat ik ook geen bon meer kan vinden.. Maar eigenlijk zou hij woensdag al geleverd worden bij hun.. Maar k hoorde niks dus ik begin vd middag zelf gebeld.. Was die hele bestelling dus foetsie... Toen was ik er wel ff goed klaar mee.. Jaaa kon het showmodel komen halen als k em persee die dag wilde hebbe...

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snap m....het voelt ook anders!
    Ik krijg er harde buiken van...

Favo houdig hier ook hoor..hoofd beneden kontje rechts boven en voeten links...
    Gister zei de arts: wat een bescheiden buikje! En toen ging ze voelen en daarna was het: maar wel helemaal gevuld met baby.

Denk echt dat wij een grote man krijgen...

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Verdeurie.... Toch te hard geroepen nog.....

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Balen Theetje!!
    Ik wil de zon terug... Wie heeft m gekidnapt :p

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Jaaaah toedeledokie! Ze regelen maar per direct een nieuwe! Je gaat toch geen genoegen nemen met een showmodel, maar wel voor een gloedjenieuwe betalen?
    Fijn dat ie dan alsnog binnen is! Tijd begint dan nu toch wel aardig te dringen, kan me voorstellen dat je alles gewoon compleet wil hebben!

19. Troel

Troel Niet meer actief

oh je snapte m al noos! ;)

hier is t grijs!!! bah bah bah!!

denk ook dat t nog te vroeg is voor een favo houding thee! alhoewel dat wel snel kan komen denk ik!! je bent al zo'n end op weg!!!! :)

gister groentesoep gemaakt maar ben een beetje brak door de knoflook.. doe er altijd wat van in maar nu iets teveel denk ik... hahaha! (jullie zullen wel denken, brak door knoflook???...)

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik denk eerder: knoflook in groentesoep? Kan da?! :p

Deel Deze Pagina