Maar met de 30 wKn echo schatte ze hem toch mooi gemiddeld? Kan me nog iets herinneren van 3500 gram of iets in die richting? Ik ben zoooooo benieuwd! Naar jullie man, die van troel, de dame van es en bieboe van cher! En dan nu de dame van dreamer erbij! En dan........ Dan ben ik aan de beurt
Vraag me soms ook wel ns af hoe ze dat voelen Noosa... Als ik zelf aan mn buik voel, haal k er niet echt een kindje uit zegmaar.. Maar komt misschien ook door mn voorliggende placenta?!
ja gekkie das heul lekker!! ik maak m helemaal zelf he.. en dan kruiden enz.. daar hoort knoflook ook bij..! dat je t nèt een beetje proeft.. verry nice! maar dat brakkig voelen erdoor ken je wel?
Hmm ik ga het eens proberen Troel! Groentesoepje maak ik ook altijd zelf, maar heb er nog nooit knoflook door gedaan! Bedoel je met brak door de knoflook dat je het de hele tijd opboert en daar naar van wordt? Want dat heb ik altijd als er ergens te veel knoflook in heeft gezeten. (en met teveel bedoel ik: in verhouding tot andere ingredienten)
ja! dat ook! en een algeheel 'ik heb teveel knoflook gegeten' gevoel... beetje tekort aan water ofzo... aangezien knoflook vocht onttrekt.... bah!!
Oohhhh dit is echt wel heel sneu.... Ik heb het recht gezet en gelukkig kon ze er om lachen, maar toch...... Ik belde de HA om een afspraak te maken voor as maandag. Er is een nieuwe assistente in de praktijk, en zij stond me te woord. Ik geef haar mijn naam en geboortedatum, en zij kon me niet vinden in hun systeem. Dus ik spel mijn achternaam, daar worden namelijk nogal veel fouten in gemaakt. Maar nee.... Ze kon me nog steeds niet vinden... En toen zei dat ik afgelopen woensdag nog was geweest om zo en zo laat en toen ging ze terug kijken in de agenda, en dat kon helemaal niet zei ze... Er was niemand geweest met die naam/geb datum combi. Dus ik zeg: nou dat is wel heel raar dan.... En toen begon ze een beetje te stotteren en vertelde ze dat ze nieuw was en nog niet zo bekend was met dit systeem ed. Maar ze zou het gaat uitzoeken, waar mijn gegevens waren gebleven en ik zou vandaag nog terug gebeld worden. Want ja..... Een hele patient kwijt raken is natuurlijk wel heel raar.... En We hangen op en ik ga naar de wc, en ik denk er nog even verder over na..... En ineens.......... bedacht ik me dat ik mijn achternaam heb gegeven........ En de geboortedatum van vl Gek he.... Dat ze me niet kon vinden? Net daarvoor had ik een tandartsafspraak verzet voor vl, en heb daar zijn geboortedatum natuurlijk ook genoemd. Waarachijnlijk zat die nog zo in mijn hoofd Ik belde net terug naar de HA praktijk en trof haar weer aan de telefoon. Met schaamrood op m'n kaakjes uitgelegd dat ik het verkeerd gedaan had en iets gemompeld van 24 weken zwanger en zware zw dementie ed. En toen begon ze toch te lachen! Kennelijk is zij 25 weken zwanger en ging dus al helemaal twijfelen aan haar eigen kwaliteiten. Tel daarbij op dat ze nieuw is..... En het feest was compleet! Dit is nog erger als sleutels terug vinden in de koelkast, portemonee vinden in de vaatwasser, naar je auto zoeken terwijl je op de fiets bent..... *zucht*
Haha nee op zich niet! Eerder heul genant! Ik had voorheen nooit een agenda nodig, had een ijzersterk geheugen. En nou verwissek ik gewoon mijn geb datum met die van vl... En das geen compliment voor mij dan..... Dan ben ik ineens ouder!
Jaaah gelukkig wel! Maar ik voelde me wel even lullig hoor! Zeker omdat ze nieuw is enz, en dan kom ik daar even de boel ingewikkeld maken.....
hahaha kan gebeuren thee! vind ook wel komisch eigenlijk, gelukkig kon ze er ook om lachen! Dit is nog erger als sleutels terug vinden in de koelkast, portemonee vinden in de vaatwasser, naar je auto zoeken terwijl je op de fiets bent..... *zucht* dit ook al mee gemaakt ja???
hihi thee, ik moet er stiekem wel even om giegelen hoor! Ach dat soort dingen gebeuren, doe je niets aan meid! Whaaa ik krijg me een schuldgevoel joh, vanmorgen niet wezen zwemmen omdat ik gisteravond laat terug was en best moe was na een weekje 6.15opstaan. Nu spijt dat ik niet gegaan ben en gelijk een dipje... Maar LADIEEESS??? wat zijn jullie plannen van het weekend?
Hahaha Thee, kan gebeuren hoor! Gelukkig is het weer opgelost. Jeeeeej, zonnetje is eindelijk doorgebroken hier! Manlief komt zo thuis, dan gaan we samen lunchen en genieten van het mooie weer. Ik kom morgen weer kletsen! Fijne dag lieve meiden!