Ohwwww lieve schatten, wat gaan jullie snel. Het is niet meer bij te houden. Heb er gewoon geen puf meer voor. @ Zonnetje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Fijn dat alles zo goed gaat met jullie! Geniet ervan! Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Geniet ervan. Xxx
Zonnetje schreef nog mee toen we dat cyclus topic hadden zeg maar. Zij en ik liepen toen gelijk op. Toen we naar de babbelaars gingen kwam zonnetje af en toe nog wat posten, net als nu dus! (goh..... Wat klinkt dat cyclus topic al ver weg he? Lijkt al zo lang geleden, langer als dat het daadwerkelijk is voor mijn gevoel)
Oh, ik vergeet een hoop hahaha @ Zonnetje: gefeliciteerd met jouw meisje! Als 2e van deze groep dus. Wie volgt? Noos? Cherry? Essie? zal mij benieuwen!
Zonnetje gefeliciteerd meis!! Zo ik ben nu zo'n 2 uur thuis na een bijzondere mooie en heftig dagje. Ga ook even niet op iedereen reageren. Ben er vanaf nu gewoon weer!! Zo lekker gtst en the voice en dan naar mn bedje
goed noos!! t zal wel zwaar zijn geweest... knuffel!!! pfffff ik heb t zwaar vanavond!! hahahaha... zit niet lekker in mn vel (letterlijk!) dikke buik.. lastig ademen en weer mega zeer aan mn bekken... te druk geweest.... bah... ga maar naar bed.. slapen gauw weer morgen.......
pffffffffff.... klaarwakker!!!! ...... zoals elke nacht als ik moet plassen ..... zoo irritant!!! en dus lig ik daar.... wakker te zijn.. gelukkig is t bijna 6u.. sommige (rare) mensen staan al op.. en ik heur de vogels... die zijn ook al wakker.....!
Morning! Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter met je bekken en ademhaling Troel! Hier ging de wekker ook al om 6 uur, ik heb me nog maar eens lekker omgedraaid toen
Morning! Zonnetje, gefeliciteerd met jullie meisje!! Es! Wat een prachtige fotoshoot meis! Mag je trots op zijn!! Troelie, vroeg wakker meis... Hopelijk voel je je vandaag wat beter. Wat zijn je plannen? Thee, om 06.00 uur op zaterdag?? Moet je mannetje werken? Over de zw.cursus. Ik neem aan dat jij dan ook de cursus van ZZ volgt? Ik ga me daar volgende week voor aanmelden. Eerlijk gezegd zit ik nog niet zo te wachten op een club met zwangere vrouwen, maar goed. Het hoort erbij voor mijn gevoel, en misschien vind ik het wel hartstikke leuk. En inderdaad, lekker een uurtje bewust met je lijf bezig zijn spreekt me erg aan! Hoe gaat het met je astma? Heb je er dan ook meer last van als het hooikoortsweer is? Pfff, ik heb vort buikpijn van het niet naar de wc kunnen gaan.... Gisteren voor de zekerheid nog even mijn urine laten testen, maar het is geen blaasontsteking gelukkig. Ik ga nu op nuchtere maag twee kiwi's eten, hopelijk helpt dat.
Balen giz dat je zo'n last hebt van je buik.... Bij mij hielp uiteindelijk niets meer, behalve lactulose... Vl moet inderdaad werken vandaag! Ik eigenlijk ook, even afwachten of er iets is voor me. Ik doe inderdaad de zw cursus bij zz! Alleen is dit de laatste cursus in deze vorm, de volgende groep gaat met een nieuwe opzet starten. En vanaf dan word het ook een betaalde cursus (nu is het dus nog gratis) Maar hoe duur ie dan gaat worden? Geen idee! Volgens mij staat ie op de site ook nog als gratis, omdat ze er nog niet helemaal uit zijn hoe ze het willen gaan aanpakken... Ik zat er ook niet op te wachten, maar vond ook wel dat het erbij hoort eigenlijk. Ik ga er wel vanuit dat ik er minder info uit kan halen, gezien mijn werk. Dus ik ga echt voor de gezelligheid en inderdaad, een uurtje bezig zijn met lijf en baby! Eerste les was gezellig in iedergeval! Astma gaat nu redelijk, maar als het zo blijft is het goed. Straks na de bevalling/borstvoeding mag ik weer op mijn eigen meds, dus moet nog even doorbikkelen zo! Hooikoorts heb ik normaal pillen voor, die mag ik nu niet, maar, even afkloppen! Heb er nu ook niet zo veel last van, terwijl ik in niet zwangere toestand het hele jaar aan die pillen zit en ook echt niet zonder kan! Maar dat schijnt wel vaak voor te komen tijdens de zw, dat je er minder/geen last van hebt. Ideaal! Even goed je ontlasting in de gaten houden meis! En als het met huis/tuin/keuken middeltjes niet meer lukt maar even naar de ha hoor! Eerste fles moest ik betalen (5 euro) en de flessen daarna worden gewoon vergoed. Inmiddels heb ik er ook minder van nodig, zit nu op nog geen halve dosering en dat lijkt voor nu genoeg te zijn! Wat zijn je plannen vandaag Giz?
Oh, dat wist ik niet! Heb hier nog het aanmeldformulier liggen voor de cursus die jij nu ook volgt. Ik meld me gewoon aan en wacht wel af wat ik voor reactie terug krijg. Poeh, je hebt in niet-zwangere toestand wel wat te stellen met je astma en hooikoorts zeg. Gelukkig dat je er nu dus minder last van hebt! Het voorjaar ben je straks mooi voorbij als je bevallen bent. En daarna mag je je eigen medicijnen weer! De kiwi's en het glas lauwwarme water lijkt wat te doen! Moest zojuist al rennen naar de wc, haha. Hopelijk kan ik vandaag nog een keer gaan. We gaan vanmiddag naar onze beste vrienden wat verder weg in het land (45 min. rijden vanaf mijn woonplaats). Heb er zin in! Was nog leuker geweest als we het grote nieuws konden vertellen, maar ja. We willen toch dat de ouders de primeur hebben. En jij? Alleen 's ochtends oproepdienst, of de hele dag?
Dag lieve meisjes! Ik kom jullie even een dikke knuffel geven. Ben druk vandaag dus ik komt wel spieken maar niet zoveel reageren denk ik!! Doe allemaal rustig aan en geniet van het weekend!!
Ja, heb ik gedaan Troelie! Een glas lauwwarm water en daarna twee kiwi's. En 15 minuten later kon ik naar de wc! Ga ik vaker doen . Oh, lekker rustig dagje dus! Groot gelijk meis. Hé, over precies een maand ga je trouwen!!!!!!!!!!!! Wij gaan naar vriendjes vanmiddag, zin in! Knuffelen met de kindjes (zoontje van 5 en dochtertje van bijna 3) en daarna bijkletsen met papa en mama. En samen frietjes eten.
klinkt super gezellig!!! jaaaaa nog een maand!! hahaha t gaat snelll! brrr.. hihi.. heel veel plezier lieffie!!!! X