Helloooo... Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, boodschappen gedaan,net een bestelling afgemaakt en nu ga ik ff GTST terug kijken van gisteren. En erna lekker cakjes maken mmmm Ben vanmorgen begonnen met de clomid ! Vind het zo spannend nu worden!! Vrijdag weer naar de gyn ben benieuwd of er dan al wat te zien valt! Lieffies doen jullie rustig aan ! Denk aan jullie. Kom straks miss nog ff xxxxx
Meiden een vraagje.. heb in januari toch een bestelling gedaan bij h&m he? Heb deze meteen betaald van de artikelen die ik had gehouden. Heb het naar een kiala punt terug gebracht voor te retouneren. Nu krijg ik een rekening dat ik nog 3 euro moet betalen :O! 2 euro voor retourneren en 1euro administratiekosten. Ik dacht dat het gratis was. Ik ga morgen meteen bellen wat dit is, pff heb door deze zeik nog ruzie met ML ook. Dat ik de kleine lettertjes niet heb gelezen blablabla. Leuk hoor mijn avond is al naar de klote weer
aaah schat!! niet je avond laten verpesten voor die 3 euro!!! kan gebeuren!! ik heb wel suffere dingen! *knuffel*
@Troel het is alweer goed tussen ons. Maar vind het wel wazig dat je 2 maand later de retouneerkosten moet betalen Tot ze het dan meteen vragen bij het postkantoor.
Morning!!! Kleine nichtje is hier blijven slapen dus we zijn sinds 6 uur op! Komende weekenden echt nog even genieten van het langer blijven liggen haha!
Goedemorgen dames, goed weekend allemaal? Hier sinds een lange tijd heerlijk uitgeslapen en dus zo maar eens mn bedje uit. Vanmiddag lekker warm eten en daarna (als het mooi blijft) maar eens het bos in. Fijn dat het weer goed is tussen jullie bianca! Aan de ene kant moet je dan denken het is "maar" 3euro, maar aan de andere kant kun je er oolk niets aan doen. Gewoon even bellen dus. Knuf
Goedemorgen lieffies, Hoe is het hier? Met mij gaat het goed. Veel rust nemen en lekker veel op bed liggen. Heerlijk. Nu kan het nog. Verder hebben wij nu toch een wiegje op onze slaapkamer staan. Deze mochten wij gebruiken van mijn oude buurtjes. Errug lief! De box staat ook sinds gisteren!!! Ohw, wat wordt het nu spannend zeg. Ben zo nieuwsgierig naar de kleine. Niet normaal meer. Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties op onze fotoshoot. We zijn er ook erg blij mee en trots op. De andere foto's krijgen we nog. Dus ben benieuwd. @ Bianca88: Super spannend dat je nu weer met Clomid bent begonnen. Ben zo benieuwd naar vrijdag. Hoop het zo schat!!! Mijn duimen maken overuren voor je. Balen van die ruzie. Stomme h&m. Ze komen inderdaad wel heeel laat met die rekening. Vaag! @ Noosa: Gezellig dat je nichtje is blijven slapen. Maar inderdaad wel errug vroeg wakker. Hihi.. Kan je er alvast aan wennen. Maar inderdaad nog even goed genieten van het langer blijven liggen. Doe ik ook absoluut! Hoe is het verder met je? @ Gizzie: Alweer 11 weken en 3 dagen zwanger!! WOW! Het gaat super hard zeg. Heb je wat kwaaltjes erbij of niet? Enne... lauw water drinken helpt inderdaad ook voor de stoelgang. Dat is bij mij ook zo. En fruit helpt toch ook echt wel bij mij. Was het gezellig bij jullie vrienden? Super spannend dat jullie het volgend weekend gaan vertellen!!!!! @ Troel: Schat, hoe is het met je? En met je bekken? Dat van dat moeilijk ademhalen en weinig lucht krijgen af en toe heb ik ook!!!! Dat vind ik echt heel eng. Zit dan echt te snakken naar lucht. Ik heb dit wel alleen als ik in bed lig. En die kortademigheid is ook niet normaal. Ik zou denken dat ik wel conditie heb na al dat sporten, maar van een piep klein stukje lopen ben ik al helemaal buitenadem. Bizar gewoon. Hoe is het met de voorbereidingen voor 17 april?!?!?!? Gaat ook super hard nu! @ Thee: Hoe gaat het met jou schat? En met je voetje? Gaat dat nu weer wat beter? Hopelijk wordt de astma niet erger. Wel erg rot dat je nu bepaalde medicijnen niet mag. En jij bent gewoon ook alweer bijna 25 weken zwanger!!!! Wat gaat de tijd hard zeg!!! Is de kleine meid lekker druk of niet? Hihi.. @ Blijevrouw: Heerlijk dat je weer eens hebt uitgeslapen. Lekker hoor! Dus je bent lekker fit vandaag? Hihi.. Wat ga je voor warms eten vanmiddag? Ik ben benieuwd wat het weer gaat doen vandaag. Ze hadden volgens mij slecht weer voorspeld, maar volgens mij valt het nog wel mee. Er schijnt hier in iedergeval geen zon. Het is wel bewolkt. Maar het is droog. Zou wel lekker zijn om even het bos in te gaan. Even een wandelingetje maken. Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders toe en blijven daar tot vanavond. We blijven daar lekker eten. Chili con carne. Zooo lekker. Hihi.. Kijk er nu al naar uit. @ Delta: Hoe is het met jou? @ Dreamer: Hoe gaan bij jou de laatste loodjes van je zwangerschap? Hou je het nog vol? Fijne dag allemaal lieffies!! Knuffels!!! Xxx
essie, wat gezellig een dagje bij je ouders! Ik ben ook benieuwd naar wat het weer doet, erg lekker ziet het er niet uit iniedergeval. Ik ga zo een lekker varkenshaasje maken met champignons en aardappel toefjes en wat wortels. Heb me voor genomen dat ik in het weeken "normaal" mag eten en niet te veel op hoef te letten aangezien het toch super goed gaat.
Helloowww... Heb net gebeld naar h&m en is indd de retourkosten, eigelijk belachelijk dat je daar een rekening van krijgt. Dat ze het je dan meteen laten betalen bij afleveren . Het ging niet om die 3 euro, er stond ook bij maandbedrag 100 euro. Dus wij dachten dat is iedere maand 3 euro betalen voor 100 euro af te betalen ofso snap je, vandaar dat hij kwaad was, kan ik ook wel indenken. Maar erna opgezocht te hebben op hun site kwamen we erachter dat het de retourkosten alleen zijn, en je mag tot 100 euro bestellen bij h&m en over 45 dagen pas betalen ofsoiets. Maar ja straks ff die 3 euro betalen en dan klaar. @Essie wat leuk dat je bij je ouders gaat eten, ik ben niet zo kapot van chili, maar laat het jullie smaken !!! @Noosa aahhh wat lief dat jullie nichtje is komen logeren! Hoe oud is ze? Morgen maar wat langer blijven liggen !! @Blijevrouw nee meid moet je ook doen, lekker het weekend normaal eten en doordeweeks eraan houden. Anders kun je het ook niet volhouden hoor! Gaat echt helemaal goed komen met jou schat! ML is werken tot 5, dus ik ga zo aan de poets/strijk... Ik ga straks zuurkool ovenschotel maken mmmmm !!!
hihi meiden hoe doen jullie dat? ik hoor bianca en blije veel over koken al heel vroeg! maken jullie t al in de middag zodat t klaar is al voor in de avond? of eten jullie al in de middag? haha... ik kook altijd pas rond 19u..... of zeggen jullie gewoon 'zo' maar bedoelen jullie vanavond?
Hai dames, k haak weer ffin hihi Mijn laatste loodjes.. Het gaat... Vooral de avonden en de ochtenden worden zwaar nu.. Dat wat er tussen zit is nog wel te doen En ben echt zooo benieuwd aan t worden naar ons meisje!! En als ik dan denk aan dat k woensdag weer op controle moet krijg k al de kriebels... Heb nl t idee dat mn bloeddruk op t moment een loopje met me neemt... Maar goed, we wachten het af
Haha, vaak eten wij tussen de middag/begin van de middag warm en savonds dan gewoon een broodje ofzo.
Bedoel indd rond 17-18 uur hihi... Maar als ML avonddienst heeft kook ik ook wel eens voor 12.00 uur warm.
Spannend he meid! Je pendels kloppen als ik het goed zie he? Dat je Juli 2011 zwanger werd en 9 maanden later... April ben je uitgerekend!
Hier ff leuke link.... Gratis zwangerschapsagenda aan te vragen! Why's online - in verwachting - zwangeragenda
ik zag dat je niet verplicht bent een uitgerekende datum in te vullen, heb m dus ook eventjes aangevraagd haha, altijd leuk.