De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja heb hem ook aangevraagd ;) Vanaf 15 mei kun je hem ophalen bij de jumbo :D

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa idd bianca! Vond t daarom wel leuk om te laten staan :)

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @dreamer die van mij zijn helaas allemaal niet uitgekomen, ik laat me ook niet meer pendelen, ik spits me er dan op. We zien wel als het zo is ;) hopelijk gauw! Gaan alweer naar ronde 14 toe :(

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik heb net uitgerekend als deze clomid100 wel aanslaat, dan zou ik mijn eisprong rond 2 april verwachten. En dan mag ik gaan testen op mijn verjaardag (14april), dat zou wel heel leuk zijn als het dan eindelijk eens positief mag zijn he!!!!!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Bianc zou zeker leuk zijn!! Mooier verjaardagskado kan je je nier wensen!

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dat zou super xijn bianca!

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik ga ontzettend voor je duimen Bianc!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik vraag altijd pendels aan, maar krijg er nooit 1 terug... vaag

Niet dat ik me erop vastpin, maar zou wel eens leuk zijn een pendel te krijgen

Ik ga voor je duimen meid!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Deze menstruatie is kort maar krachtig. Dag 2 gevoel dat ik leeg liep, dag 3 al veel minder en vandaag echt maar heel lich bloedverlies... Ik ben benieuwd wat deze ronde brengt.

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Jaa zou echt gaaf zijn he, als verjaardagskado!
    Wij hopen het ook zo! Thnx lieverds voor jullie duimen ;)

@Mayd dat was een korte indd lekker toch haha.. ik zit op cd4 en begint wel wat minder te worden, maar het bloed nog steeds haha..

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    @bianca ook ik zal heeeel hard voor je duimen! Tis jullie zo ontzettend gegunt!

alweer vanaf 5uur wakker en word er gek van. Zo maar eens mijn spullen pakken en een uurtje zwemmen, dan door naar mn werk tot half 6..
    Ben er vanavond misschien eventjes en anders morgen weer dames!
    Fijne maandag x

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Blije succes vandaag!!

Hoe is t met jullie?

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blije: werk ze... en succes

@ hier: nalekdag... vandaag maar weer beginnen met de ovutesten

@ Bianca: hoest vandaag met de ongi?

@ Noos: hoe is het met jou meis?

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nalekdag....op naar de posie-ovu!! May

Met mij gaat het eigenlijk heel erg goed! Wel sneller vermoeid/last van mijn lijf maar ik geloof dat ik me sinds mijn verlof pas echt gelukkig zwanger voel.
    Ben natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar de kleine man, maar eigenlijk ben ik het nog niet zat.
    Voel me ook nog niet klaar om te bevallen dus hij mag lekker blijven zitten!
    Wil nog lekker in huis rommelen, bewust genieten van het ontspannen gevoel in mijn hoofd.
    Dit kan natuurlijk morgen weer anders zijn ;) maar voor nu...erg fijn!

Vanmiddag liggingsecho, ben wel benieuwd. Vooral naar z'n geschatte gewicht. Want dat hij goed ligt kan bijna niet anders...hij ligt al weken goed alleen nog niet ingedaald.
    Ergens ben ik "bang" dat hij best groot is. Iedereen zegt: wat is je buik klein!! Maar als ik voel, dan voel ik echt alleen maar baby...
    Maar goed we zullen het zien vanmiddag :D Waarschijnlijk laatste keer om hem op een schermpje te zien, dus dat is wel heel erg maf natuurlijk haha.

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    May, raar dat je niks terug krijgt wbt pendels.. Ik heb me er ook nooit op vastgepind, maar heb me ook maar twee keer laten pendelen... 1e keer niet goed, 2e keer 2x dezelfde maand voorspeld ;)

Noosa, toch wel spannend :D Zal idd een vd laatste keren zijn of er moet reden zijn om nog een extra echo te maken :) Kan me voorstellen dat jeh et nog niet zat bent hoor :D Hier soms wel een dag dat ik denk van nou ben ik er klaar mee.. Maar een dag later geniet je dan weer zo veel dat je denkt blijf nog maar lekker een week of twee zitten :p

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goedemorgen lieverds!

Alles goed hier?

Noosa, spannend vandaag! Fijn dat je je zo happy voelt meis. Laat de kleine knul nog maar lekker een paar weken zitten!

Bianca, goed dat je geen pendels meer aanvraagt. Ik zat me daar ook helemaal op te focussen. En uiteindelijk zijn de pendels bij mij ook niet uitgekomen. Alleen bij Cherry en Dreamer zijn er nu gelukstreffers.

Zo, wij gaan op naar vrijdag!!

17. Troel

Troel Niet meer actief

hee girls!! alles goed? mooi weer he?!? heeerlijk...

ik merk dat ik wat minder puf heb om hier te komen... dat loopje naar de laptop.. pffff hahaha ;) wordt nog wat de aankomende 8 weken.. ;)

pendels: nooit gedaan... ik vind het zooo'n onzin! t idee is misschien leuk.. en als t dan per toeval klopt... tsja.. ik liet mn gevoel er in ieder geval niet van af hangen:D

BIanca ik duim oohoook!! ;)

blije ik ben zo blij voor je dat je zo super goed bezig bent!! you go girl!!!!!

gizz! alles goed? lekker bezig? de gordijntjes hangen! zooo poepig! :D en bijna trouwen!!! hiiihooeooeee! :) bijna alles is al klaar.. ;) spannend......

18. Troel

Troel Niet meer actief

enne nog 55 dagen!!!!!! :cool:

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jeeeej, fijn dat de gordijntjes hangen Troelie!! Foto's, foto's, foto's :). En bijna trouwen! Ik hoop dat jullie heel mooi lenteweer krijgen! Ben zo benieuwd hoe je eruit gaat zien :). Ja, bijna alles geregeld nu?

Met mij gaat het goed! Kijk erg uit naar vrijdag. Ik hoop zo dat alles goed is. En dan wordt dit echt een van de leukste weekenden ooit!! Zo'n zin om het te vertellen :).

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Woehoe!!!!!

Deel Deze Pagina