De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troelie!! Voor jou wordt t ook zo spannend met je bruiloft erbij! Je gaat er zowiezo prachtig uitzien!
    En dat van de laptop herken ik wel haha...zit ook veel op mn mobiel te kijken.

Gizzie, hoe was je weekend bij vrienden? Moeilijk om je mond te houden?
    Bijna ga je het vertellen! Dat de week maar heeeel snel mag gaan!

Goh meiden wat n lekker weer weer....zit alweer op mn favo plekje in de tuin haha

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Troel, ik had het ook meer laten doen met het idee.. Dan hebben we misschien een richtlijn hihi... Mja dat et dan blijkt te kloppen.. Heel leuk maar idd, had nergens op gerekend hihi :D

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Nou, eigenlijk was het helemaal niet zo moeilijk Noosa! De kinderen waren superdruk, dus afleiding genoeg, haha. Meestal blijven we er lang plakken, maar ik had er wel wat eerder genoeg van dit keer. Ik was moe, en zat op een gegeven moment helemaal niet meer lekker op de bank. Het leek wel alsof ik mijn bekken al begon te voelen!! Dat kan nu toch nog helemaal niet?? Gisteren nog de hele dag last van gehad (gevoelige heupen/bekken, geen idee wat ik voelde). Vandaag niet meer gelukkig. Is dit herkenbaar voor jullie (toen jullie ook rond de 12 weken waren)?

Ik dacht, misschien omdat mijn baarmoeder nu langzaam achter mijn schaambot vandaan komt, dat het een soort bandenpijn is of zo? Echt vaag.

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan heel goed hoor Gizzie! Ik had het ook zo vroeg.
    Geef het wel gelijk aan bij de vk en je kan altijd zelf nr de fysio gaan. Hoe eerder je er bij bent hoe beter. Je hoeft er namelijk niet altijd de hele zwangerschap last van te houden.

5. Delta

Delta Niet meer actief

goedemorgen dames! het is weer maandag, met een heerlijk zonnetje. leuk gizzie! dat je het aankomen weekend gaat vertellen, aan wie allemaal?

bianca; ik ga ontzettend hard voor je duimen, maar daar was ik nooit mee gestopt..

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff tis heir binnen warm dames.. Niet normaal...

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goh, dat had ik niet gedacht dat dat nu al kan! Heb er nu geen last meer van. Ik houd het in de gaten en kaart het op tijd aan! Thanks meis!

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Delta, aan mijn ouders, schoonouders, broer, schoonzus en zwager. De rest moet nog twee weekjes wachten ;). Totdat we de uitslag van de combinatietest hebben.

Hoe gaat het met jou verder? Met je misselijkheid? Heb je nog met je vriend gesproken over woensdag?

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hellooo Monday!

@Troel wat leuk ben benieuwd naar een foto!!

@Noosa have fun bij de liggingsecho meiss!! Is het de laatste echo ?

@Gizzie Spannend meid aan komend weekend !! Hoe is het met je buikje? Inmiddels alweer gegroeid denk ik he! Nog ff en dan mag je het vertellen en eindelijk showen!!

@Delta aahh je bent toch een schat he xx

@Blijevrouw je bent een topper hoor! Knap dat je straks weer gaat zwemmen!

@Mayd hier nog altijd ongi, wel minder dan vorige dagen. Bij jou?

Ik ga er vandaag & morgen niet meer zijn ff hier, heb een lange werdag voor de boeg.
    Moet om 1315 uur vertrekken anders krijg ik geen parkeerplaats meer op mijn werk. 14-16 vergadering en 1630-23 uur werken :(. En morgenvroeg weer vroeg op voor naar mijn poetsplaats. Moet naar de stad voor kadotje zusje & stiefmoeder die zijn woensdag jarig. En erna zuurvlees en frietjes maken want mijn schoonouders en oma komen eten morgen. Probeer tussen door (middag) morgen ff te spieken hier ;)

Fijne dag en tot morgen xxx

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Drukke dagen dus Bianca!
    Succes ;)

11. Delta

Delta Niet meer actief

gizzie; je had het dus nog niet aan je ouders verteld nee???? oh wat spannend zeg.. jullie wachten het allemaal goed af zeg! jeetje haha
    ja, hij blijft woensdag thuis! :) was zaterdag nog naar huis gegaan, was erg gezellig. morgen avond ga ik weer naar huis, om woensdag dingetjes te doen dus..

bianca; natuurlijk lieverd. ik kan niet wachten om goed nieuws van jullie te horen..

wat zijn jullie plannen voor vandaag?

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kmoet hier zo nog ff snel stofzuigen, dan pak ik een stoel en plof met de katjes op het balkon :p Verder weinig plannen vandaag :D

13. Delta

Delta Niet meer actief

heerlijk dreamer!!!! :D

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    En nou is de zon weg.. Net nu ik klaar ben :(
    Niet eerlijk :p

15. Delta

Delta Niet meer actief

ohhh wat stom! hier schijnt ie nog wel hahahaha

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haaaaaaai ladies!

Ik kom weer ff voorbij gewapperd, vandaag een rare, spannende dag, hoop dat ie snel voorbij is! Morgen pretecho, can't wait!

Geniet van het zonnetje!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    dikke knuffel voor Thee!!!!
    Hoop dat de dag voorbij vliegt voor je

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Succes met je rare, spannende dag vandaag Thee!

Jeeej, morgen pretecho! Fijn!!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Leuk een pretecho Theetje :D Hopelijk werkt je kleine een beetje mee :D

Ik wil ook vd zon genieten.. Begon zo goed vandaag :p En nou is ie al een tijdje weg :(

Kheb trek in allemaal verkeerde dingen...

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: wat leuk om te horen dat je nu echt plezier van je zwangerschap begint te krijgen.

@ Gizzie: de bekken begonnen bij mij ook vrij vroeg rond 11 / 12 weken, dus gewoon ff aankaarten bij de vlos en gewoon een afspraak bij de viespeuk maken.

@ Bianca: hier is de ongi al bijna over! Tot morgen meis.

@ Thee: alvast veel plezier voor morgen en dat vandaag voorbij mag vliegen.

@ Hier: ReneƩ heeft zich dapper gehouden met de prikjes. Ze deed het goed, weegt nu 5975 gram en is 61 centimeter lang. Vandaar dat maat 62 nu al een beetje krap wordt hahaha

Deel Deze Pagina