Ben er ook weer even! Huh, Noosa 24??? Ik dacht dat jij 26 was! Haha. Ik ben na May de oudste denk ik. Ik ben 28 en zal 29 zijn als lassie geboren wordt. Als het ons gegund is, denk ik ook niet dat er jaren tussen zullen zitten tussen het 1e en 2e kindje. Maar zo snel als May er voor wil gaan, ook niet. Ik weet het niet, we zien wel hoe het loopt. Echt een babyboom hier hoor!! Superleuk. En ik hoop echt dat Bianca en Blijevrouw ons heeeeel snel mogen volgen!!
@Troel: pfff helaas wel een beetje. Met beebje gaat alles goed hoor gelukkig. Maar mijn bloeddruk was wat hoog geworden. Dus heb in en uit het ziekenhuis gelopen. Nu gaat het weer en moet flink rust houden. Daarbij is ook nog mijn BI erger geworden, vooral erg veel pijn aan de linkerkant. Soms zo erg dat ik mijn linkerbeen niet kan optillen. Pfff blij dat ik al verlof heb hihihih. Ohh en over die Perineum olie, die heb ik ook (ooit gehad in zo'n kado tasje van de 3-d echo) en die gebruik ik ook. Baat het niet dan schaad het ook niet toch?
ik dacht dat noosa ook 26 was inderdaad.. haha ik hoop dat blije vrouw en bianca ook snel mogen volgen... dan is het pas echt feest!!! gadsie, cherry! pffffff jeetje meis, wat heftig allemaal kan me wel voorstellen dat jij erg naar de bevalling uitkijkt niet waar? knuffel voor jou
Hmm k wil misschien met een paar jaar wel een tweede.. Maar we zien wel hoe het loopt Wij zullen dan eerst moeten verhuizen en das hier nou op t moment niet het meest makkelijke...
@Delta: Jaaaa ik kijk zo ontzettend uit naar de bevalling! Het is dat het nu nog veel te vroeg is, anders zou Bieboe wat mij betreft nu al mogen komen hoor. Maar nog even doorbijten. Gelukkig heb ik steun van alle kanten. Dank je wel voor je *knuffel* ...doet me goed
cherry; kan me zo ontzettend goed voorstellen!! inderdaad nog eventjes doorbijten meis, je kunt het! heel fijn ook dat je veel steun krijgt van alle kanten, enne graag gedaan voor de knuffel doe het rustig aan, maar dat doe je vast wel
Zoooo k ben maar eens begonnen aan de adressen opzoeken voor de geboortekaartjes.. Is nog best veel werk hihi
Haaaai! Wat een gezellig geklets! Ik ben 28! Ik heb eigenlijk nooit gezegd dat ik voor een bepaalde tijd moeder wilde worden, maar wel altijd gezegd dat ergens tussen de 25 en 30 mij wel een fijne tijd leek. De pretecho is vanavond! Heb er zin in! Over een 2de kind: kinderen laten zich niet plannen, dat is duidelijk! Maar als het even kan lijkt het ons mooi als er ongeveer 2 jaar tussen zit. Dat hebben veel vrienden hier in de omgeving ook en dat lijkt me echt super! Maar eerst maar eens deze dame op de wereld zetten en daar flink van genieten. We zullen zien wat de toekomst brengt! (al riep vl van de week ineens heul spontaan: weet je wat mij leuk lijkt? 3 kinderen! Denk dat ie last heeft van een ernstig gevalletje lentekriebels.... )
@Delta: zal zeker rustig aan doen meid,,,thanks @Thee: oehhh spannend...pretecho. Have fun!! @aantal kinderen: Wij willen ook eerst van deze kleine spruit genieten. 2 jaar ertussen lijkt mij ook wel wat. @Dreamer: volgens mij kennen wij elkaar nog niet?
Heeeeeeerlijk Nee heb het bij de drogist gewoon gekocht..... Jaa ben maar n jong broekkie he..kom net kijken
Cherry schatje wat naar zeg!! Weet n beetje hoe je je voelt.....heb het zelfde nu eigenlijk. Gelukkig is alles weer stabiel..zolang je rust houdt zeker? Delta, ik heb nog gekeken en kan idd nergens vinden dat je die 2 niet samen mag gebruiken dus ik ga die thee ook nog maar even halen denk! Thee, haha..die VL van jou heeft er zin in!! Misschien piept hij na de bevalling wel anders
Cherry, klopt... Heb me ikweetniethoeveelpagina's terug in t kort een beetje voorgesteld... Maar begreep dat jij weer bent ingehaakt hihi Kben dus 22 jaar Vriendi s 26 jaar.. Verwachten half april ons eerste kindje
@Noosa: pfff vervelend dat jij hetzelfde hebt meegemaakt meid... het is echt geen pretje. Maar inderdaad...rust houden is de enige optie Ach ja... heb daar gelukkig nu alle kans voor. Alles is af en gereed...deze week alleen nog mijn ziekenhuistas definitief inpakken en dan mag Bieboe komen hihihi @Dreamer: leuk om kennis te maken Ik ben 27 en manlief is 29. Dit is onze eerste en ben 20 april uitgerekend. Dat wordt nog druk zometeen hier met al die april baby's hahaha.
goed zo cherry, luister naar je lichaam. vind echt zo vervelend voor je. komt goed meis. je bent echt al een heel eind. noosa; ja precies, want die olie is uitwendig! en framboosbladthee drink je, dus ik zie ook geen verband. alleen die framboosbladthee mag niet als je altijd veel gesport zou hebben, vertelde essie..
Cherry, ik ben vorige week n paar uurtjes in t ziekenhuis geweest..maar uit alle controles bleek dat het goed was. Nu had ik alleen gister weer n hoge bloeddruk dus moet rust houden en dan donderdag weer checken. Gek idee dat ze vanaf volgend weekend "mogen komen" he?? Als ik daar aan denk denk ik: wajooooo zo snel kan nog helemaal niet haha... Delta, die olie moet je ook binnenin brengen/masseren dus ik dacht misschien daarom. Maar goed het is gechecked en nu weten we het En van teveel sporten zal ik geen last hebben haha
noosa; haha oke! heel mooi, ik wil die dingen straks ook proberen, olie en framboosbladthee, ben ook erg benieuwd naar jou ervaring dan jij bent eerder dan ik aan de beurt haha. nee ik heb ook zeker geen last van te veel sporten
@Noosa: ik heb vanavond weer een controle bij de VK. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk dan is. Ben er wel een beetje nerveus voor...maar dat maakt alles natuurlijk weer erger hahaha. Ja vreemd idee hè dat vanaf volgend weekend de beebjes mogen komen. Ik heb nu echt zoiets...liever 2 weken eerder dan 2 weken later.
Ja dat heb ik ook wel hoor Cher! Maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor (in huis dan) moet mn spulletjes nog pakken voor het geval ik toch naar het ziekenhuis moet, box moeten we nog halen, laatste dingetjes op orde maken. Gelukkig ga ik volgende week met mn moeder even de stad in en de laaste spullen aanschaffen....Wil voor week 37 alles op orde hebben haha.