gelijk heb je hoor Noosa! Lekker alles op tijd af. Wij hebben toevallig deze week de box in elkaar gezet. Heb ook al wasjes gedraaid en gestreken. Beetje alles verdeeld over de dagen. Merk wel echt dat het nu steeds zwaarder word...maar ja... dat heeft elke dame denk ik rond deze tijd van de zwangerschap Komt allemaal goed. Zou grappig zijn al onze kindjes op dezelfde dag worden geboren hahaha.
hmm.. ik ga maar weer eens effe liggen op mn bedje. Heb denk ik maar 3 a 4 uurtjes geslapen vannacht Hoop dat ik me morgen weer goed genoeg voel om achter mn laptop te kruipen xo
Lekker je rust nemen Chelly!! Hier net de boodschappen gedaan... Ook gelijk stuk hihi Ik plof zo lekker neer op de bank.. Vind het wel goed voor vandaag Baal alleen.. Wist niet wat k moest eten vanavond.. Dus had shoarma meegenomen... Bedenk ik me ineens dat dat vaak erg zout is en mn bloeddruk dan morgende pan weer uitrijst.. Dus dan eten we dat morgenavond maar..
@essie ojoj nesteldrang spannend!!! Ja heb het de laatste tijd erg druk, maarjah is niets aan te doen. Zal het komende maanden nog wat drukker krijgen omdat wij een functie gaan overnemen van andere colleags die per 1 april weg moeten en ook de vakantieperiodes komen er weer aan. Maar dat is ieder jaar. @Delta fijn meid dat je de crème bent kunnen gaan ophalen, dat het nu maar gauw weggaat!! Morgen de babykamer supppeerrrr!! @Gizzie beterschap lieverd... stuurt digitale fruitmand x @Troel ik hoop het ook meisss dat we snel in het lijstje erbij mogen staan! Dreamer is onze jongste ! ik word 14 april 24 i.i.g @Noosa dat is mijn wens ook, voor mijn 25e mijn eerste kindje! @Thee ben benieuwd naar de pretecho vanavond!! Denk aan je xx @Cherry succes bij de vk schat x Zoo lieverds, ML is mijn schoonmoeder en oma ophalen, schoonvader komt gelijk van zijn werk hier heen. Ga verder aan mijn zuuvlees en frieten voorbakken. Ik ben er vnaaf denkelijk wel nog ff. Ohjahmijn ongi is er nog steeds maar wel stukke minder gelukkig...
Ahhh Bianc! Ik hoop dat t bij jou ook mag uitkomen!! En blijf je wel aan jezelf denken in je drukke werk periode? Vrijdag weer n echo he....ik begin alvast met duimen!!
dames wat hebben jullie lekker gekletst, ik reageer morgen weer op iedereen hoor, tussen de grote schoonmaak door. Ik ben de jongste, 21 lieve berichtjes allemaal, ik hoop dat bianca en ik ons snel bij jullie mogen voegen!
Gezellig als je morgen even komt kletsen blije! Meiden, volgende week woensdag beginnen als t goed is de mama mazzeldagen bij prenetal. 20% korting op alles!
Oehh 20%korting op alles.. Dat wordt denk een ritje prenatal.. Wil nl nog een wipstoel/schommelstoel hebben.. Dus who knows
Ow prenatal ..ik typ t nog verkeerd ook whaha. Ik heb volgens mij niks groots meer nodig....maar snuffelen kan altijd!
Hihi... Nja zie al wel dat deze hier allemaal een stuk duurder zijn.. Khad er eentje bij babydump gezien voor 79,00 inclusief automatisch schommelstanden Maar ff over nadenken dus
Ik kom ook een keer een dag niet! Wat gaan jullie hard! @ Noosa: fijn dat de echo goed was en de bloeddruk niet te hoog! @ Essie: GEFELI MET DE 37 WEKEN! VANAF VANDAAG MAG JE THUIS BEVALLEN!!! (en dan te bedenken dat het bij mij toen nog maar een week en 2 dagen duurde... spannend hoor)
@ Cherry: ik begrijp echt goed dat je het beu bent nu! Dikke knuf en hoop dat de laatste paar weekjes voor jou nog een beetje uit te houden zijn... Ik was met 38+2 zooo blij dat het erop zat! @ nog een tweede: tja, ik zag voorbijkomen dat ik misschien toch wel erg snel weer voor een tweede ga... ik ga er vanuit dat het een tweede keer niet zo snel gaat als de eerste hoor. Zeker met mijn "geweldige" cycli... Ik verwacht wel een jaar minimaal bezig te zijn.
@ Bevalling: ik had een soepele bevalling maar wel met onregelmatige rugweeën. Lastig om op te vangen, maar alles was prima te doen. Ook het uiteindelijke persen viel mee, en dat terwijl ik geen echte persweeën had. Bij een volgende zou ik graag willen proberen thuis te bevallen... Het is de eerste keer ook zonder ruggeprik etc. goed gegaan.
@ Thee: veel plezier vanaamp/straks!!! @ Leeftijd: ik ben 30 (in januari geworden, dus nog met 29 jaar de kleine gekregen hahaha) en mijn man wordt binnenkort 37.. Wat een lange lap tekst om een beetje terug te kunnen lezen... sorry als ik niet overal op reageer... @ Bianca: ik denk vaak aan je meis en ik teken ervoor dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Ik vind je echt een supertopper!
Pfff meiden.......! Wat moet ik nu voor trouwschoentjes/sandaaltjes/iets aan 17 april??! Heb wel wat dikkere voeten, niet mega maar toch.. mn oude pumps zitten mega strak zeg maar.. En ja ik kan echt niet op pumps ofzo die dag... iemand tips??
Morning!! Troel heb je geen witte slippertjes oid?? Lijkt me ook lastig idd.. Wat gaan we vandaag nou weer eens doen...rustig aan doen ga ik niet zo lang volhouden ook omdat ik niet zo goed weet wat ik wel en niet "mag".
mooorning!! ja slippertjes kan ik natuurlijk makkelijk aan komen.. maar vind ik zo 'saai' om aan te doen..... wil leuke witte sandaaltjes met een bandje omhoog ofzo..... maar echt geeeen idee waar k zoeken moet.. Zalando heeft t niet! heb ik al gekeken... ik heb weer een pijn jonge al een paar dagen.... word er GEK van.... zelfs van niets doen krijg ik pijn... (zitten) Noos kun je niet ff ergens nagaan wat wel en niet mag?
Lastig Troel.....gewoon maar internet afstruinen denk.... Misschien invito? Balen van je pijn wanneer heb je weer n afspraak? Nou de Vk zei: komende dagen rustig aan....maarja dat deed ik voor mijn doen natuurlijk al. Niet als n gek schoonmaken ed. Maarja dat deed ik al niet haha....ben erg benieuwd morgen naar mn bloeddruk.
ja das dan makkeliik he? 'rustig aan doen'... dat doe je al! ik mocht t ff aankijken van de fysio.. dus heb geen.afspraak meer staan... maar even flink wat oefenen zelf en kijken hoe of wat volgende week....
Niet te lang wachten hoor Troel!!! Gizz, hoe is t met jou?? Beetje beter? Thee, kom eens vertellen over je echo......was ze weer lekker eigenwijs?? MayD, hoe staat t met de ovutesten? Alweer bijna klaar om te klussen? Essie ik zie je! Joeehoee..alles nog hoog en droog?