Dag dames, Ik ben 21 weken zwanger en vaak de hele dag misselijk zonder te spugen. Ook ben ik steeds slap op mijn benen alsof ze van drilpudding zijn. Herkent iemand dit? Mijn bloeddruk is 100/70 niet te laag dus en mijn ijzer 6,5 heb wel staaltabletten maar blijf me zo voelen moet ik me zorgen maken? Groetjes!!
Jeetje vervelend dat je je al.zolang niet lekker voelt. Ik.denk date de vraag het beste aan je vk kunt stellen. Wij kunnen lastig je gezondheid inschatten en bepalen of je je zorgen moet maken. Hoop dat je je snel beter voelt
Ik voel me ook al een paar dagen zo slap in mijn benen en armen. Mijn bloeddruk was ook prima. HB was gedaald van 8.4 naar 6.9 maar dat is nog niet schrikbarend als ik het goed begrepen heb. Misschien dat er iets anders heerst waar we nu last van hebben. Woensdag moet ik naar de gyn en dan hoop ik dat hij nog iets voor me kan betekenen want ik voel me zo slap als een vaatdoek.
Ik heb me slap gevoeld tot en met week 22, daarna ging het wat beter. Ik kan nog steeds niet lang staan, dus ik heb bijvoorbeeld een krukje onder de douche. Nu heb ik betere en mindere dagen, er zijn dagen bij dat ik de trap nauwelijks op kom. Het hoort erbij. Feitelijk heb je een klein parasietje in je buik, dat al jouw energie opgebruikt. Als je ijzergehalte en bloeddruk in orde is, hoef je je geen zorgen te maken. Maar het is wel balen he!
Bedankt voor de reacties heb de vraag ook maar even aan de verloskundige voorgelegd. Hoop echt dat ik me nog wat beter ga voelen ook wat betreft de misselijkheid dat kost me zoveel energie....En ik heb nog een zoontje van bijna 3 die steeds een mama heeft die ziek op bed ligt (eerste zwangerschap totaal niet gehad) Grt