De baby hikt...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentekriebel, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik voel het ook bijna dagelijks en vond t ook wel veel. Goed om te horen dat t goed is.
    Ik voelde het voor het eerst in week 26/27

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Lentekriebel ik dacht eerst ook dat het een toeval was:). Toen las ik idd over de hik. Met zwangerschapsgym meiden nog eens hard om gelachen.
    Nu de baby heel diep in het bekken ligt vind ik het nog wel eens een vervelend gevoel. Mss ook omdat mn bekken al zo gevoelig is.

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

dat een baby de hik heeft in de buik komt vaak doordat het zich voor bereid in de buik op het ademen . ( ze oefenen al door af en toe een slokje vruchtwater te nemen ) ja klinkt vaag maar er staat een stukje over op internet;) en als ze in een groeispurt zitten dan doen ze het ook
    als ze uit je buik zijn hebben ze het ook nog enorm vaak hihi en dan ook nog niessen. want in je buik hebben ze niet alle stof enzo;)

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Mijn dochtertje had in de buik ook vaak (eigenlijk bijna elke avond) de hik. En nu ook zo goed als dagelijks.
    Kinderarts zegt dat dat geen probleem is. Geen zorgen over maken.

Zelf vond ik het wel wat irritant, dat gehik in mijn buik ;)

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    ik voel het bij ons kleintje ook sinds kort. niet dagelijks maar af en toe.. moet er elke keer om lachen.. voelt zo apart!

6. wolkia83

wolkia83 Lid

27 jul 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook bij mijn eerste volkomen normaal!!

Grt

Deel Deze Pagina