Ik voel het ook bijna dagelijks en vond t ook wel veel. Goed om te horen dat t goed is. Ik voelde het voor het eerst in week 26/27
Lentekriebel ik dacht eerst ook dat het een toeval was. Toen las ik idd over de hik. Met zwangerschapsgym meiden nog eens hard om gelachen. Nu de baby heel diep in het bekken ligt vind ik het nog wel eens een vervelend gevoel. Mss ook omdat mn bekken al zo gevoelig is.
dat een baby de hik heeft in de buik komt vaak doordat het zich voor bereid in de buik op het ademen . ( ze oefenen al door af en toe een slokje vruchtwater te nemen ) ja klinkt vaag maar er staat een stukje over op internet en als ze in een groeispurt zitten dan doen ze het ook als ze uit je buik zijn hebben ze het ook nog enorm vaak hihi en dan ook nog niessen. want in je buik hebben ze niet alle stof enzo
Mijn dochtertje had in de buik ook vaak (eigenlijk bijna elke avond) de hik. En nu ook zo goed als dagelijks. Kinderarts zegt dat dat geen probleem is. Geen zorgen over maken. Zelf vond ik het wel wat irritant, dat gehik in mijn buik
ik voel het bij ons kleintje ook sinds kort. niet dagelijks maar af en toe.. moet er elke keer om lachen.. voelt zo apart!