De baby is er..hoe veranderd je relatie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maysa86, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Nee, nog nooit voorgekomen, zoals al eerder beschreven genieten wij ook van elkaar door te kijken naar de kleine,

als papa aan het spelen met de kinderen, en de kinderen lachen zich een apenzuur,en papa zie ik zichtbaar genieten van zijn kinderen........

waar kan ik dan jaloers op zijn .... ?? ik voel dan trots, denk bij mezelf : zo dit plaatje hebben we toch mooi even zelf gecreeerd, dit hebben we met zijn 2 toch mooi even geflikt, wat een wonderrijk gevoel.

ik voel soms zeker de behoefte om dan mee te doen, maar dat is alles behalve jaloezie !!

nee mijn man kan er ook alleen maar van genieten om te zien hoe gek de kinderen met hun mama zijn, en hoe gek de kinderen op elkaar zijn,

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Bij ons is er niet zoveel veranderd, we doen allles nog net zoals voorheen.
    we gaan dit jaar niet buiten europa op vakantie maar gaan naar Lanazarote.

we werken beide een dag minder in de week (ik heb nu nog verlof)

De enige grote verandering is is dat we voorlopig niet samen met Lara op verjaardagsbezoek gaan.....dat vinden we nog te druk voor haar. Toen ze 4 weken was hebben we het geprobeerd en dat was één grote ramp, ze was helemaal van slag in die drukte.
    gelukkig hebben we alleen in Juni een verjaardag waar mijn man alleen naartoe gaat (is zijn oom) en dan pas in oktober en dan is ze bijna 7 maanden dus dan moet het wel weer kunnen.

Uit eten deden we al bijna niet, wij zijn meer mensen van het halen en bestellen.
    Lunchen doen we wel afentoe op zaterdag en dan gaat Lara gewoon mee en slaapt lekker in de wagen.

sex hadden we 2 weken na de bevalling/keizersnee, en nu nog steeds net zo vaak als voorheen.

Moe zijn we ook niet, Lara slaapt de gehele nacht door al vanaf de eerste nacht.

We zijn onwijs gelukkig met onze mooie vrolijke meid, alles gaat zo vanzelf.....het is eigenlijk alleen maar genieten.

3. Maysa86

Maysa86 Actief lid

17 jan 2011
    280
    0
    0
    Bedankt voor de reacties meiden

Deel Deze Pagina