Wie o wie heeft de gouden tip voor me?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Gerritsen, Oct 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi meiden,

Vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik mijn haren heel vet, daarvoor had ik normaal haar.
    Nu heb ik speciale shampoo gekocht voor vet haar, maar het blijft nog steeds vettig. Had normaal niet echt lang haar, tot in de nek. Kreeg het niet meer in model iets teveel wax of haarlak en het leek of ik mijn haar al weken niet had gewassen. Werd er gek van.
    Ben naar de kapper gegaan en heb een masker laten zetten, heb mijn haar in een diana beekman coupe laten knippen. Mijn man schrok ervan maar vind het me erg leuk of hoe hij het zegt pittig staan.

Wie heeft nog goedkope tips die mijn haar tijdens de zwangerschap misschien minder vettig maken, ze zeggen niet voor niets als je haar maar goed zit.
    Nou inderdaad voel me knap onzeker erdoor.

wie heeft de gouden tip.

Gr Samantha

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Ik had ook de eerste maanden last van vettig haar, kon er niets mee beginnen.
    Na 3 maanden is het bij mij gelukkig weer normaal geworden.
    Het enige waar ik nu last van heb is droog haar..
    Misschien dat het bij jou ook nog wel veranderd ;)

3. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    hier ook eventjes vet haar gehad maar dat is alweeer helemaal weg!

4. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi!!
    ik denk dat je het beter ff naast je neer kan leggen! ik heb het ook gehad de gehele zwangerschap! nu 5 weken na de bevalling is het weer normaal!
    het komt echt vanzelf weer goed! denk gewoon niet dat er iets aan te doen is nu!

s6!

5. hoi hoi

ik had er bij mijn dochter last van en helaas is het niet weg gegaan wij hebben elvive die blauwe met orangje rand die werkt super voor vet haar haha

6. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik had dat de 1e weken ook heel erg! Had ik het gewassen, paar uurtjes later... Weer heel erg vet!
    Volgens mij werd het rond m'n vakantie minder, was toen 3 maanden ongeveer.

Hopelijk gaat het bij jou nu ook snel weg!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik denk dat je je er gewoon bij neer zult moeten leggen, je zou een shampoo voor vet haar kunnen proberen en je hoofdhuid niet te veel inmasseren (maakt extra talg aan)

8. DesireeB

DesireeB Lid

Aug 13, 2009
    85
    0
    6
    Juist ja rustig je hoofdhuid masseren echt niet te hard. Gebruik niet te vaak conditioner die je uit moet spoelen maar gebruik dan na het wassen op handdoekdroog haar een conditioner spray deze verzwaard het haar ook niet en maakt het ook niet zo vettig als een uitspoelbare conditioner.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Grtjes Desi

9. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

En trouwens, eigenlijk.. Niet elke dag je haar wassen. Klinkt misschien vies, juist als het vet is, maareh... dan 'masseer' je het ook niet steeds..
    Sowieso, is dat beter. Hoorde ik van een vriendinnetje die kapster is!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Zowiezo niet te vaak wassen! Want dan stimuleer je je hoofdhuid juist om meer talg aan te maken en wordt het alleen maar vetter.
    verder zou je je haar kunnen wassen met citroen alleen dan moet je het niet geverfd hebben. en verder ook geen haarlak, gel etc gebruiken

11. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mijn haar was ook bagger gebruik nu sinds donderdag schwitzal shampoo voor mama en heeft nu al effect:D ook was ik me haar om de dag.

Share This Page