de baby nog niet gevoeld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door acire, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

    acire Fanatiek lid

    Ik heb vandaag m'n termijnecho gehad en de placenta ligt inderdaad aan de voorkant.
    Echt alles was goed voor zover hij kon zien, de groei ligt precies op schema, dus ben weer helemaal gerustgesteld.
    En het wordt een meisje :D:D:D
     
  2. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd! Ben blij voor je dat alles goed is! Kan niet wachten tot ik wat ga voelen!
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn placenta ligt aan de voorwand en ik voel geen schoppen enigste wat ik voel is als ik onder uitgezakt zit of lig dat ik het voel draaien.
    mijn vk vertelde dat tussen je buikwand en de placenta dan een soort stoot kussen zit en dat je daarom de baby niet voelt schoppen.
     
  4. Passoatje

    Passoatje Actief lid

    20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    als de placenta aan de voorkant zit , dan kan het wat langer duren vooraleer je de baby voelt :) ik had net het zelfde probleem , maar ik voelde de baby wel rond 20 weken. maar ik zou je niet te veel zorgen maken . maar ik zou het toch eventjes melden aan je Gyn die kan je dan wel gerust stellen
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wel apart eigenlijk, dat sommigen (zoals ik) het met placenta aan de voorkant het vrij vroeg voelen (19 weken) en anderen met 25 weken nog niet. Hoe zou dat dan komen? Ik vind het verschil vrij groot. Ik voel trouwens de kleine overal schoppen, al zit hij/zij vaak met z'n voeten linksonder. Mijn placenta ligt over de hele voorkant.

    groetjes,
    Snoopy
     

Deel Deze Pagina