eerste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dorisn, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hallo allemaal
    ik heb vandaag mn eerste echo gehad. het was helaas niet zo als ik hoopte. je kon heel duidelijk een vruchtzakje met een vruchtje zien, alleen was het te klein voor het aantal weken dat ik ben. nu zei de gyn dat ik ook minder lang zwanger kan zijn dan ik denk. was wel een beetje balen, zeker omdat ik al eerder een mk heb gehad. heeft iemand hier ervaring mee? ik moet volgende week weer terug komen en dan hopen dat het gegroeit is.
    liefs doris
     
  2. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hoeveel was het verschil dan?

    En kan het zijn dat je minder ver bent dan je denkt? (ik wist bijv. exact wanneer mijn eisprong was geweest, dus een verschil kon er niet inzitten).
     
  3. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat ontzettend vervelend joh!
    maar het zou kunnen dat je je ei later hebt gehad dan je dacht en dus een paar weekjes korter zwanger bent.
    maak je maar niet al te druk, is niet goed voor jou en de beeb!
     
  4. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    volgens mijn berekening kan ik maar een week korter zwanger zijn dan ik dacht. ik had 26/7 ongi moeten worden. heb 31/7 een test gedaan die was negatief en toen 5/8 weer en die was positief.
    liefs doris
     
  5. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hopelijk is je volgende echo goed meid! sterkte dr mee.
     
  6. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hopen dat je een langere cyclus had!
     
  7. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hoeveel verschil was er dan?
     
  8. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    weet ik niet precies dat heeft ie niet gezegt. ik kan nu alleen maar hopen dat mn kleintje goed groeit deze week en dat alles goed komt. maak me best wel zorgen, vooral omdat ik al een keer een mk heb gehad.
    liefs doris
     
  9. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Nou bij ons zeiden ze voor 4 weken terug dat het vruchtje te klein was, het liep volgens mijn berekening 1 week achter in groei... nu afgelopen week weer echo gehad en nu was ons ukkie volgens mijn berekening 2 dagen verder! Dus zoiets kan nog alle kanten op.

    Zo heel klein kunnen ze het nog niet goed meten... Zolang er geen krampen en bloedverlies te bekennen zijn.. niet te veel zorgen maken!

    ik duim dat jullie ukkie volgende week goed gegroeid is! sterkte ermee...
     

Deel Deze Pagina