De titel zegt het al, gaan jullie iet skopen voor vaderdag ik ga zo mn paspoort ophalen en dan nogg ffies op zoek. Pfff word niet makkelijk geloof ik
Ik koop wel een kleinigheidje. Een speen of een truitje met 'papa is mijn kanjer' of iets in die richting
ik vind het ook wel een leuk idee. Heb alleen van hem niets gehad met moederdag. Misschien een klein rompertje of een leuk mutsje
Officieel is ie juist wel al vader!!! Er zit toch een levend kindje van hem ik jou buik?? Maar ieder voor zich om te bepalen of ze iets halen. Ik heb van Moederdag ook een ketting gehad dus hij krijgt ook wat.
idd officieel istie al papa. Ik kreeg van hem bonbons op moederdag en die heeft hij zelf opgegeten hahaha.
Ik heb een boek voor hem gekocht: De leukste spelletjes voor papa en baby. bol.com | De leukste spelletjes voor baby en papa, Nel Kleverlaan | Nederlandse boeken... Voor moederdag kreeg ik een prachtige bos bloemen en ontbijt op bed, zo lief!
ja ik vind het ook onzin. volgend jaar wil ik dat pas doen..maar met moederdag stond mn vriend erop dat ik wat kreeg. dus dan koop ik ook maar iets kleins
ik vind het wel weer een leuk moment voor die bevestiging... je wordt papa! Dus een speentje, slabbetje of iets dergelijks met een tekst over papa zou ik doen.
Ik ben over 8 dagen uitgerekend... dus hier nog ff spannend hahaha. Wanneer is het vaderdag? Grote kans dat ie dan echt pappa is ( nu ook wel, maar straks met Ukkie in zn armen...) Iemand hier nog ideeen voor? Pappa is the best speen heeft ie al gehad voor zn verjaardag. xxx sas
bij mijn eerste heb ik hem wel wat gegeven met vaderdag! ik vind dat je dan al wel ouders bent hoor! Heb toen een fotolijstje voor de echo gegeven en een mok voor de allerliefste papa
Ik vind Treesman echt al papa van ons ongeboren kindje. Ik heb van moederdag ook wat van hem gehad en ik ga hem ook verwennen. Ik ga hem trakteren op een uitgebreid 5-gangendiner in een sterrenrestaurant. Hij is dol op lekker eten en waarschijnlijk gaat dit voorlopig de laatste keer worden dat we met zijn tweetjes uitgaan.