Wie heeft dit nog meer en weet of het erg is? Ik heb dit al een tijdje daardoor hebben we ook bijna geen sex meer.. Gister toch weer sex gehad met mijn vriend en heb toen gewoon langer dan een half uur een harde buik gehad en het deed echt zeer! Pas na een half uurtje ging de pijn wat weg en daarna 10 min later was de harde buik over. Dus in totaal zo'n 40 min harde buik gehad.. Ik had al een tijdje harde buiken na de sex maar zo extreem als gister heb ik het nog niet gehad!
Jep, en nog wel langer daarna ook. Komt door je hoogtepunt, dat je baarmoeder daar op reageert. Is in principe niet heel erg (als je niet elke dag seks hebt), maar je moet zelf bedenken of je het er voor over hebt. Bij mij startte uiteindelijk de bevalling daardoor, 2 uurtjes later
Hier ook.. Het verschilt een beetje per keer. Maar bij een goede actie doet het echt pijn. En vaak ook de dag erna nog gevoeliger. Dus ik laat het maar een beetje. De lol weegt niet echt op tegen de last..
heb ik ook, daarna goed ontspannen en goed naar je buik ademen om weer ruimte te maken dan gaat het eerder weer weg. ik heb me laten vertellen dat het voor de baby aanvoelt als een stevige omhelzing. dus zo erg lijkt het me niet. alleen een beetje vervelend gevoel voor jezelf.
Hier hetzelfde. Ik heb er nog wel langer last van. Ik heb alleen 's avonds nog sex. Dan heb ik er minder last van. Als ik ook nog moet lopen etc. duurt het echt lang voordat ze weg gaan. Volgens mijn vk is het volstrekt normaal en niet erg (30 wk)
Ahaaa dus daarom heb ik zo'n last van mijn onderbuik daarna... pffff wat een pijn zeg. Ow ow ow.. ik heb er de hele nacht wakker van gelezen. Mijn huid was zo gespannen. Ik zal er nu beter op letten, nu ik weet waardoor het komt.
Volgens mij vrij normaal voor deze termijn van de zwangerschap en volgens mij kan het niet veel kwaad. Ik had de avond dat onze zoon werd geboren nog een met me man liggen vozen en 2 uur later kwamen dus de weeeen bij mijn dochter idem, dus ik denk wel dat het tegen het einde als de kleine er klaar voor is iets opwekt