hallo allemaal ik zit best in een dip ben opzich wel blij dat in zwanger ben en ga het steeds meer besteffen maar nu heeft mijn vriend eeen zoontje dat 2 weken oud is. hij ziet hem bijna nooit jah als hij de oudste 2 van hem weg gaat brengen naar zijn ex. ik woon nu meer dan een jaar samen met hem en we hebben heel bewut gekozen voor een kleine iets voor ons 2 samen maar heb het er gigigantisch moeilijk mee dat hij nu weer een zoontje erbij heeft. hij wou dit niet eens is niet met haar naar bed geweest of wat dan ook. maar mijn vriend is ziek en heeft daarom sperma in laten vriezen in groningen toen hij nog samen was met zijn ex en had getekend als hij er nie meer was zei dat mocht laten gebeuren. maar op 1 of andere manier is ze daar dus heen geweest en zwanger geworden. eerst hele tijd zeggen dat het van een andere kerel was. van haar andere ex die niet vruchtbaar was. en dat ze abortus wou laten doen. met 18 week heeft ze gezegd dat het van me vriend was en wij moesten maar een beslissing nemen of ze wel of niet een aborus zou laten doen. me vriend vroeg het wel aan mij maar ik heb er kkort op geantwoord dit is niet iets waar ik me mee ga bemoeien. ik kan dit niet voor een ander beslissen en hij heeft de keuze aan zijn ex over gelaten. en nu is dus gister 2 weken geleden hun zoontje geboren nu praat ze tegen iedereen rond dat hun weer samen zijn en gaan samen wonen ik heb het hier gigantisch moeilijk mee en praat wel met mijn vriend maar echt snappen doet die me volgens mij niet. ik kan met zijn ex helemaal niet opschieten die heeft alleen maar grote bek over mij. ik heb nu zijn jongste zoontje vorige week gezien en is hij 1 nachtje hier geweest. ik vond dit niet makkelijk maar het is toch een pracht van een ventje maar dat neemt niet weg dat het de situatie makkelijker maakt voor mij maar dat snapt me vriend niet ik ben bang dat hij straks meer om zijn zoontje geeft dan om ons kindje hij zegt wel van niet maar heb dat gevoel zo erg
Jeetje meid wat een rotsituatie. Maar begrijp ik het goed dat dat sperma helemaal niet gebruikt mocht worden? En weet hij zeker dat het zijn zoontje is? Is er een dna test gedaan? Want ze verteld wel vrolijk dat ze bij hem is enzo dus wie zegt dat ze de waarheid spreekt over het kindje? Meid, Hij heeft er bewust voor gekozen met jou een kindje te nemen. Het lijkt me dat je van al je kinderen houd. En niet meer van het zoontje dan van jullie kindje. Ik snap dat je onzeker bent en ik denk dat je ook veel moet praten met je vriend hierover. Het is niet de bedoeling dat jij je zo voelt. En het lijkt me ook niet dat hij dat wil.
toen de kleine is geboren is er meteen een dna test gedaan en nee het had niet mogen gebruikt worden idd. hij was het vergeten te veranderen. zij hoopt het zo terug te krijgen, hij verzekerd me van niet. maar ben er op 1 of andere manier toch bang voor. en ik praat best veel met hem maar op dat moment ik snap wel wat je bedoeld en hoe je je voelt maar praat je er later over merkt je toch dat hij het niet snapt
wat een ongelovelijke k*t situatie meis. ik begrijp heel erg goed dat je je zo slecht voeld er over. ik weet verder geen oplossing maar wil je heel veel sterkte wensen. mischien helpt het om je gevoelend op te schrijven en dit aan je vriend te laten lezen
dit heb ik ook gedaan ik heb hem vorige week een mailtje gestuurd. maar gister begon ik erover was het wel mailtje terwijl ik normaal nooit geen mailtje stuur
Waarom ben je bang dat je vriend meer van dit kindje zal houden dan van jullie baby straks? Ik zie alleen maar een lieve toegewijde papa, die er is voor zijn kinderen. Ervan uitgaande dat hij dat ook zal zijn voor jullie kindje, zit je gebakken meid! Als ik er op zo'n manier een kind bijkreeg, zou ik er ook van houden en er voor willen zijn, hij kan er niks aan doen dat zijn ex hem deze streek geleverd heeft, daar hoeft zijn kind toch niet de dupe van te worden? Hij houdt van jou en niet van zijn ex, maak je niet druk!
Sorry dat ik het zeg, maar ik heb wel mijn vraagtekens bij dit verhaal. Ik geloof absoluut niet dat zijn ex zijn sperma heeft weten te bemachtigen terwijl dit op papier alleen kon in het geval hij zou zijn overleden. Dat zou echt ontzettend slordig zijn van het ziekenhuis en ook absoluut niet mogen voorkomen. Verder vraag ik me ook wel af waarom je zo bang bent dat jouw ex minder van jullie kindje zou houden. Geeft hij jou daar redenen toe? Zo niet, dan moet je echt proberen er minder over in te zitten. Jullie kindje is ook evengoed zijn kind (naast zijn 2 weken oude zoontje) dus er is helemaal geen reden voor hem (neem ik aan) om daar onderscheid in te maken. Het zijn beide zijn kinderen.
Vind dat van die sperma ook erg raar hoor! Lijkt me een heel erge fout van het ziekenhuis. Vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik had ook mijn vraagtekens over hoe dat nou heeft kunnen gebeuren, tenzij ze zelf een overlijdensadvertentie in elkaar had gedraaid ofzo... Ziekenhuizen zouden heel voorzichtig om moeten gaan met dit soort zaken. Bizar dat ze het niet gecheckt hebben. Je vriend kan de gang van zaken wel aanhangig maken bij het tuchtcollege voor de gezondheidszorg.
Ja inderdaad. Als dit echt op die manier is voorgevallen kan hij denk ik een aardige schadevergoeding eisen.
Goh, dat is inderdaad een rot situatie en ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! En wat betreft het verhaal over het bemachtigen van het sperma... ik zet er ook een beetje mn vraagtekens bij.
Jeetje het lijkt wel gtst! Als dit echt waar is, is het echt vreselijk nalatig van het ziekenhuis en zou ik ze zeker proberen aan te klagen. Maar wees echt niet bang dat hij minder van jullie kindje zou houden, dit kindje is toch altijd om hem heen en ziet hij elke dag.
jah hij heeft de baby erkend en zal er ook net zo meeomgaan als zijn andere 2 zoontje alleen zal de band wat minder zijn dan met deze 2 want die wonen bij ons. en we hebben contact met het ziekenhuis gehad die weten nie waarom ze zo`n fout hebben kunnen maken maar kunnen voor de rest niet voor ons betekenen aangezien zei de handtekening heeft vervalst
't Is toch wat, wat een achterbaks wijf! Kan hij haar niet aanklagen? Het is toch zijn sperma wat tegen zijn zin is geinsemineerd bij een vrouw waar hij geen relatie mee heeft! Ik vind het gewoon dom van het ziekenhuis dat ze het niet gecheckt hebben; zijn ex heeft dus de handtekening vervalst en verklaard dat hij zijn sperma vrij wou geven ook voor zijn overlijden. Waarom heeft het ziekenhuis dan niet naar hem gevraagd? Heel vreemd hoor! Maar wees maar niet bang dat hij niet of minder van jullie kindje zal houden!
Zo best verhaal zeg... Ik zou haar aanklagen, ze heeft behoorlijke fraude gepleegd en daarbij ook nog eens in een manier waar je gewoon bijna niet onderuit kan (en wil van de papa uit dan). Dit is echt te schandalig voor woorden. Ook van het ziekenhuis erg slecht gehandeld, die hadden het veel beter moeten uitzoeken. Succes in ieder geval en ik zou me ook geen zorgen maken over het houden van jullie kindje. Dat zal heus wel goed zitten.
als ik jou was zou ik aangifte doen, kan me niet voorstellen dat je hier geen zaak van zou kunnen maken, zkh geeft fout toe, de vader leeft nog. nee ik wist het wel, ik zou haar helemaal het leven zuur maken en een advocaat in de arm nemen. ik zou me echt niet zo laten manipuleren, dat ie het kindje erkend vind ik heel goed, die kan er niks aan doen, maar ik zou niks heel laten van die "moeder" sterkte meid, denk aan jezelf, jij bent nu ook zwanger, vergeet niet te genieten.