12 weken zwanger en buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

#1 smartie1980, 23 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2010
    Ik ben 12 weken zwanger en heb enorme buikpijn.
    Lijkt op heftige menstruatiekrampen.
    Ik weet van internet dat als je baarmoeder groeit het ook zeer kan doen. Maar het is best erge kramp.
    De vk geeft aan dat ik het maar even af moet wachten, zolang ik nog geen bloedverlies heb. Het kan nog 2 kanten opgaan.
    Toch voel ik me niet gerustgesteld.
    Als het maar goed blijft gaan...

2. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Smartie,

Is het je eerste kindje? Ik ben nu 15 weken zwanger van de eerste en heb ook af en toe erge buikpijn gehad, vergelijkbaar met hoe mijn menstruatie noirmaal voelde. Nu heb ik dat nog steeds af en toe, maar is het een meer zeurderige, trekkende pijn en duidelijk van het oprekken van de baarmoeder en de banden.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat alles goed gaat/blijft gaan!

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had rond die periode ook best erge buikrampen. Niet zo erg als bij menstruatie, maar wel beangstigend. De verloskundige vertelde dat ze dacht dat het door de groei kwam van m'n baarmoeder. Dat is het ook geweest.

Blijf positief en succes meis...

Groetjes Claire

4. Okidoki

Okidoki Actief lid

12 jun 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou je bent niet de enige,ik ben nu 12+4 en ben vandaag voor het eerst thuis gebleven van het werk.
    Was al vaker misselijk zo ook gistermorgen maar na wat eten werdt het minder,vanmorgen weer erg misselijk maar ook pijn in mijn buik (zeurende pijn) in buik en lies.
    Vanmorgen ook overgegeven bij het tandenpoesten waardoor ik geen eten door mijn strot kreeg.
    Eind van de morgen wat appelmoes gegeten en eind van de middag doperwten met appelmoes.

Ik hoopte al dat het met de baarmoeder te maken zou hebben en dit topic bevestigd het voor mij wel.

5. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

ik hoop dat jullie gelijk hebben. Is inderdaad mijn eerste kindje, dus je weet ooit niet wat iets betekent.
    Dinsdag heb ik een echo, dus dan zal het blijken....

Deel Deze Pagina