verhuisbedrijf

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Wij wonen nu op flat, gaan verhuizen naar een tussenwoning.
    Omdat we in de kleine kinderen zitten en er in het nieuwe huis flink geklust moet worden overwegen we om het verhuizing uit te besteden.
    Lijkt mij een prettige manier voor de kinderen. Vanavond slaap je in je nieuwe kamertje en dat dan ook echt alles in een keer over is.

Wie heeft dit ook gedaan en wat waren de kosten?

Offertes opvragen betekend afspraken maken, ze willen dan eerst alles bekijken, maar ik wil graag een indicatie van de kosten.

Bedankt.

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij hebben dat gedaan. Ik was toen 5/6 maanden zwanger en zag die verhuizing en dat gesjouw niet echt zitten. Je kan via internet bij sommige verhuisbedrijven online offertes invullen. Kan je zien wat je zo'n beetje kwijt ben. Ik heb wel zelf dozen ingepakt en stickers erop gedaan naar welke kamer de doos moet. Maar geen gesjouw, dat was me het geld wel waard.
    Maar geen flauw idee wat we nu kwijt waren voor verhuizing.

3. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Het is van veel dingen afhankelijk. Welke etage, wat voor meubels, afstand naar nieuwe huis. Wil je laten inpakken of ga je zelf alles inpakken?

Als ik een grove schatting maak: tussen de €500,- en €1000,- maar pin mij er zeker niet op vast!

Je hebt ook goedkope verhuisbedrijven waar ze gebruik maken van studenten of eenpitters die het voor een scherpe prijs doen. Vooral op marktplaats zijn die te vinden.

4. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Ha! Bedankt! Ik hoopte al op een bedrag tussen de 500 en 1000 euro!
    Is het wel aan te raden om een bedrijf te kiezen wat gebruik maakt van studenten?

5. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Prijs hangt van heel veel dingen af.
    Hoeveel spullen heb je kan het in 1 wagen of meerdere. Zijn er zware spullen bij en waar moeten die heen in het huis. Kun je met de lift naar beneden of moet alles via de trap. Pak je het zelf in of laat je het doen. En zo nog veel meer dingen die bepalend zijn voor de prijs.
    Als je voor 500-1000 euro wil zal je denk ik alles nog zelf in moeten pakken.
    Mijn ouders zijn een paar jaar terug verhuisd en dat koste ruim 3000 euro maar dan werd ook alles gedaan. 's Ochtend kwamen ze en werd alles ingepakt. Daar zijn ze de hele dag mee bezig geweest. De volgende dag werden de laatste dingen ingepakt en alles naar het nieuwe huis gebracht en daar in de juiste kamers gezet. Ze hadden dan wel een vrijstaande woning en een grote schuur.

6. rums

rums Niet meer actief

je hebt pb

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wj zijn in december verhuisd, maar er is geen bedrijf komen kijken om een offerte te maken. Ging gewoon allemaal per mail met invullijsten.

Wij hadden ongeveer 30 dozen en wat grote meubelen. De afstand was maar 9 kilometer en we waren 250 euro kwijt. Mijn vriend en vader hebben wel geholpen met sjouwen waardoor het sneller ging. Dat bedrijf rekende de tijd dat ze bezig waren.

8. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ben van een appartement(4 hoog) naar een gezinswoning gegaan ia echt maar 1,5 kilometer verder weg heb alles zelf ingepakt 45 dozen en alle zware meubels kosten ons 800 euro

9. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    wij gaan ook verhuizen met een verhuisbedrijf, het viel mij wel tegen hoor de prijzen. Verschillende bureaus zowel uit drenthe/flevoland en alles ligt rond 1500 euro das is wel inclusief dozen en verpakkingsmateriaal maar we pakken wel alles zelf in. Wij gaan van een eengezinswoning naar een eengezinswoning en hebben de kleinste vrachtwagen kwa spullen. Kan me voorstellen dat vanaf een flat nog duurder is.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zet het op werkspot.nl !

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Wij hebben toen via marktplaats een paar turken ingehuurd met een vrachtwagen. Was 250 euro kwijt voor alles bij elkaar.

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben 2 jaar terug ook via marktplaats een bedrijfje ingehuurd. Ze rekenden 175 euro voor de eerste 3 uur en elk extra uur 75 euro. Wij hebben ze 4 uurtjes nodig gehad, dus 250 euro. Bij ons ging het om alle grote meubelen en nog wat losse grote spullen. De meeste dozen hadden we steeds zelf al meegenomen waar het kon. De afstand tussen de 2 huizen was 60 km. Ze hebben alles uit ons oude huis gehaald en weer neergezet op de juiste plek in het nieuwe huis. Ideaal en niet duur!

Wij hadden toen overigens ook een offerte laten maken via een echt verhuisbedrijf. Deze rekenden maar liefst 1300 euro! Maar dan deden ze wel hun vieze schoenen uit bij de deur ;)

13. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wij zijn 2 jaar geleden van een flat naar onze huidige woning verhuisd. wij hebben wel zelf alles ingepakt en stikkers geplakt zodat ze wisten naar welke kamer het moest. de verhuizers hebben alles overgebracht en in de goede kamer gezet. ook de meubelen hebben ze in de flat uit elkaar gehaald en in onze woning weer in elkaar gezet. de kosten waren toen 1100 euro.

14. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wijnhebben 2 verhuisbedrijven gevraagd voor een offerte en ze waren beiden rond de 1500 euro.... Houdoe en bedankt zeiden we toen ;)

Deel Deze Pagina