Man, man, wat een asbak, dat wijf die over die sterrenbeelden begon! Die had ik er als eerste uitgetrapt, leek ook wel alsof ze lam was en ze klonk alsof ze 3 pakjes zware shag had opgerookt!
Ooh die Layla vind ik zoooo vreselijk! Ook dat ze zei: Ik weet wel dat andere vrouwen zich geintimideerd voelen door mij.... Terwijl je haar even laten met een jaloerse blik naar de andere vrouwen zag kijken. Wat een muts! Die mag nodig op make-up les! Wat een vreselijk mens. Om over die horoscoopfreak maar te zwijgen.. Wat een vreselijk maaskantje-figuur! Tokkie.
Ooh neee!! Ik had zo gehoopt dat hij dat asbakje en layla niet zou kiesen... Helaas!!! Ben nu wel heel benieuwd naar volgende week Dat meisje in het gouden jurkje vond ik het leukst!!
Nou, die met die oranje jurk heb ik ook al geschoten inderdaad. Die heeft 'm wel erg hoog zitten. En dan inderdaad die asbak, goeiendag zeg...
Wat een vreselijke vrouwen, vindt ze geen van allen knap en hem ook niet. En idd die asbak, damn!!! Dat ie die gekozen heeft zeg... En die Laila ook niet echt iemand die helemaal zuivere koffie is volgens mij
Wat zijn dat toch voor een sneue wijven die zich lenen voor zo'n programma??? Al die jaloerse koppen en dat gekonkel om 1 totaal oninteressante vent, terwijl er buiten duizenden leuke mannen rondlopen. Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dit soort programma's...brrr.
Meine liebe hey... ik heb toevallig ook gekeken vandaag, maar WAT ERRUGG!!! Die vent is zo bijzonder niet en die vrouwen... de wanhoop straalt er van af! Waar is je eigenwaarde? De enige vrouw die ik normaal en leuk vond was dat 'meisje' die helemaal niks meer kon uitbrengen... En wat dachten jullie van die vrouw in dat blauwe jurke die zowat out ging van de zenuwen? Hilarisch toch
Ik snap echt niet dat hij die asbak gekozen heeft! hoor haar: ja ik heb al 8 maanden geen seks gehad.. doe je daarvoor aan het programma mee, om dat met iedereen te kunnen delen? sorry hoor.. hier gaan m'n haren recht van overeind staan! :S
Ja dat thaise/filipijnse vrouwtje vond ik ook zo lief en leuk.. Ze doet me ook aan mijn vader zijn thaise vriendin denken, ook zo verlegen.... En qua uiterlijk ok heel erg! verder wel wat mooie meiden hoor, maar ben benieuwd wat een secreten erbij zitten.