Ohnee helemaal gemist. Te druk met mijn diamant painting. Nu toch maar ff op opnemen gezet en afgelopen dinsdag nog proberen terug te kijken
Ohhhhh vandaar! Het is toch net Andy met een pruik op hahaha. Toevallig is 1 vd deelneemsters van de bachelor een oud klasgenoot, ik lach me rot.
Die man is toch afgrijselijk.... Snap ook niet dat al die vrouwen hem leuk vinden. Hoe kan dat nou? Ik was omgedraaid als hij 'de hoofdprijs' was! Wat een teleurstelling....
Ik heb ook terug gekeken. Snap niet dat je zo kansloos bent om je op te geven voor zo'n programma, maar het geeft wel heerlijke tv. Ik had alleen wel verwacht dat hij sommige andere vrouwen zou kiezen. Iemand die bij mij op het dorp woont heeft een ander seizoen meegedaan, echt een aandachtsgeil mens is dat... ze is stripster en schaamt zich hier totaal niet voor, hele Facebook staat er vol mee. Mijn schoonzus geeft haar zoon les, wel sneu voor dat kind, iedereen weet wat mama voor werk doet.
Wat een strijd om een man die je amper kent zeg.. Ik vind Mieke echt heel irritant maar in het bijzijn van Robbert was ze ineens heel anders, rustiger.
Wow ineens 4 dames weg. Sommige terecht maar leonique had ik graag nog erin gehad. Heerlijk om gelachen.
Ik heb de voorstukjes gezien en een deel van de 1e? aflevering waarbij er 1 werd weggestemd. Maar ik had het gevoel dat het oude afleveringen waren. Die man heb ik vaker op tv gezien.
Inderdaad...hij vond haar, net als wij (man kijkt gewoon vrijwillig mee ), wel erg gezellig maar verder was er geen chemie en dan houdt het op. We zijn geen Melaniefan maar de Bachelor is wel fan volgens mij
Echt he! Jammer dat ze eruit is, maar ik zag haar ook niet als de winnares, dus ik snap het wel. Ben ik trouwens de enige die zich dood ergert aan Astrid? Pff, word echt een beetje moe van haar. Ik vind Iris en Naddja de twee leukste van de overgebleven meiden.
Ik hoop stiekem dat ze volgend jaar de bachelorette is Maar tegelijkertijd begrijp ik het ook wel, ze is veel te normaal om in zo'n programma te passen. Eens met Iris en Naddja, als is die laatste echt een enorme mannenverslinder volgens mij. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat ze na het programma nog een toekomst hebben. Ik heb dankzij mieke nog geen tijd gehad me te irriteren aan een ander, want ik vond iedereen prima behalve haar, dus we zullen zien
Nee de chemie was er idd niet. Maar heb wel flink gelachen. Astrid vind ik ook super irritant, volgens mij geen leuk mens. Nadja verslind iedere man. Tenminste zo komt ze over.
ik ben ook blij dat die Danielle eruit is. Wat een negatief mens was dat zeg.Robert maakte er terecht een opmerking over toen ze weg moest
Danielle was idd erg negatief. Astrid vind ik ook irritant en ik moet zeggen dat ik vind dat Lisa zich ook erg laat kennen.. maar blijkbaar vind Robbert dit alleen maar leuk. Ik vind Iris leuk, maar heb het idee dat Robbert uiteindelijk voor Melanie of Naddja kiest.
Haha serieus? Ik kan me haast niet voorstellen dat er mannen gaan schrijven/mailen dan , maar misschien ben ik dan wel heel erg negatief over Astrid.
Ow haha ik schrok al . Maar Leonique zou leuk zijn ja, ik denk dat er echt wel mannen zijn die haar kunnen "waarderen".