Ik "vreesde" dat ie voor Melanie zou gaan, tot gister...tussen hem en Naddja gaat het veel natuurlijker, hebben echt lol, en je zag gister ook dat ze serieus kan zijn. Een "hoe is het nu" aflevering zou wel leuk zijn ja. Viel ons ook op dat Melanie bij zijn familie geen engelse teksten uitkraamde, ze kan dus wel gewoon Nederlands praten
Weet ik niet zeker hoor, maar ik ging er vanuit van niet. Ze zijn iig nog steeds bij elkaar: https://www.telegraaf.nl/entertainment/1608369/ik-wil-het-van-de-daken-schreeuwen
Ik vind Naddja nogal dom overkomen met dat gegiebel van d'r. Ze lijkt wel een 14 jarig meisje ipv een volwassen dame. Maar goed, hopelijk worden ze dolgelukkig met elkaar.
Bij de date van gisteravond was ze ineens ook serieus. Dit vond ik een prettige kant van haar. Ik denk dat het gewoon door de camera's om haar heen té spannend was. Daardoor was ze wat giebelig. Ik hoop dat ze gelukkig worden samen. -x- Mooiezomer
Alle afleveringen gezien nu. Had het opgenomen dus nu kunnen kijken. Ik denk dat die 2 meiden er later bij zijn gekomen omdat Robbert in het begin ineens meer dames (4 tegelijk) naar huis heeft gestuurd. Anders kwamen ze wrs niet uit met de afleveringen denk ik. Tja verder vond ik Leonique echt hilarische opmerkingen maken maar totaal geen match. Iris vond ik juist heel erg geschikt en jammer dat ze op het laatst toch weer zo gesloten was. Ik snap Robbert daar wel in hoor, maar ik denk dat het door de hele setting kwam. Met andere dames en camera's in je gezicht is toch heel anders daten dan normaal thuis. Dus erg jammer dat het niet werkte want zijn vriend Dorus zag haar ook wel als een zeer goede match. Die tweede Lisa die erbij kwam is volgens mij echt never nooit niet een maatschappelijk werkster! Die dame had totaal geen niveau laat staan klasse, bah om je medekandidaten meteen een bitch te noemen. Dat is toch niets voor een maatschappelijk werkster om zo kennis te maken. Gelukkig vloog ze er meteen uit joh! Melanie had ook een bepaalde air hoor, maar heeft wel haar doelstellingen bereikt met het programma. Ik ben wel verbaasd dat hij niet voor haar koos. Op de een of andere manier vond ik ze wel en de manier weer niet bij elkaar passen. Dorus vond ook op de langere termijn van niet, terwijl zijn broers en moeder riepen van wel. Naddja tja....wat een giebel meisje en totaal niks toevoegend. Ze had geen inhoud en ben dus weer verbaasd dat hij dus voor haar uiteindelijk koos. Maar van de andere kant was dit wel al meteen zijn eerste keus dus time will tell of dit de goeie is.....