Hallo dames, Ik heb even een vraagje, ben i 2 weken geleden in me 1ste strip de pil de eerste 2 dagen vergeten in te nemen en 5 dagen later heb ik gemeenschap gehad, zonder extra maatregelen te nemen! en ik heb nu sinds een week het gevoel dat ik ontzettend ongesteld moet worden, heb obstipatie afwisselend met diarree, en pijnlijke borsten sinds een paar dagen en voor me gevoel zijn ze ook groter geworden!Ben niet misselijk, wel chagie haahha en laat alles uit me handen vallen! Kan het zo zijn dat ik heel misschien zwanger ben?? Moet a.s. zondag ongesteld worden, vanaf wanneer kan ik testen?? Alvast bedankt voor jullie info! Groetjes, Layla
Het zou kunnen idd, en je kwaaltjes lijken op zwangerschapskwaaltjes. Als je nu zondag ongi zou moeten worden dan kan je dit weekend testen!! Succes.
Hallo !! ik heb ook een vraag (hij is wat uitgebreid maar vergeef het me haha) Ik wordt zeeer onregelmatig ongesteld maar we willen toch een kindje krijgen. Ik heb op 4 juli sex gehad,vlak na de daad voelde ik waarschijnlijk mn eisprong (of de bevruchting ofzo) in elk geval voelde ik iets in mn lichaam gebeuren. Kort daarop (die nacht) kreeg ik last van krampjes bij mn baarmoeder in de buurt en dit is niet weggegaan. heb er nog steeds bij verwisseling van houding en inspanning last van (niet mega erg maar een beetje) daarna een opeenhoping van verschijnselen zoals vreselijke last in mn onderrug (wat ik normaal nooit heb ook niet bij ongesteldheid) enorm misselijke momenten nog niet niet overgeven.veel plassen,duizelig op sommige momenten,geurtjes vallen me veel sneller op,stemmingswisselingen,mensen merken dat mn gedrag wat anders is dan anders,slaap 's nachts slecht en ben overdag dood moe. en at zelfs een paar nachten geleden om twee uur 's nachts een broodje tonijn (waar haaaal ik het vandaan) zou ik zwanger kunnen zijn ? ik heb na de daad een aantal testen gedaan maar kwam er later achter dat ik voor niks zoveel geld heb uitgegeven omdat ik minimaal twee weken moet wachten (ik hou de normale cyclus van een vrouw maar aan om te testen) kan iemand hier iets uit opmaken ???? Groetjes katootje !!
katootje22 het zijn verschijnselen die horen bij een zwangerschap maar idd je moet 2 weken wachten voor je kan testen ik was het ook tot mijn huisarts me temp kaart gaf die ik moest bij houden meestal had ik van de pil nog pillen over maar toen ik 1 maand gestopt was met de pil raakte ik daar na zwanger je kan het er met je huisarts over hebben misschien kan hij je erbij helpen sterkte verder groetjes marijke
rollator wiel? rode wanten? rook worst? raggende wieken? resterende werkzaamheden? ranzige wokgroenten? WAT BEDOEL JE NU EIGENLIJK NIJNTJE?!?!?!?!