Even van me afschrijven......

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmimi, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Onze jongste is ziek, al vanaf vorige week woensdag met flinke koorts en hoestbuien. Op zich geen probleem ziek zijn hoort er jammergenoeg af en toe ook bij. Alleen eet en drinkt ze sinds die tijd ook al niet meer. Zaterdag 1 nachtje opgenomen in het ziekenhuis, met ors door de sonde. Zondagochtend mocht ze gelukkig weer naar huis. Wij blij, kon ze thuis verder opknappen. Zo leek het ook te gaan, tot vanmorgen..... Weer eet en drinkt ze haast niks, is suf, jengelig en slaapt veel. Dus toch maar weer de ha gebeld, waar we vanmiddag terecht kunnen. Maar ik moest er alweer rekening mee houden dat ze toch weer naar de kinderarts doorgestuurd gaat worden :x.
    Ik had zo gehoopt dat ze langzaam weer op zou knappen, maar het zit er niet in. In het ziekenhuis dit weekend hebben ze ook al urine gecontroleerd en bloed geprikt, maar hier kwam niks bijzonders uit..... Wat moeten we hier nou mee?? Zie ik wat over het hoofd, mis ik iets? Je zou denken, gewoon een griepje, kan een week duren. Dat klopt ook wel, maar dan zou je toch verbetering moeten zien, lijkt me.....
    Ben benieuwd wat de ha zegt vanmiddag....

Ik weet niet wat ik met dit topic bereik, maar goed misschien heeft er iemand een gouden tip?

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Onze dochter was toen ze die leeftijd had twee weken lang echt heel ziek van de griep (ze dachten aan rota-virus). Na twee weken knapte ze heel langzaam weer op. Ze hield niks binnen en het liep er voor en achter uit.
    Het kan dus wel dat ze wat langer ziek is.

Waar hebben ze haar bloed op onderzocht? Wellicht goed om wat uitgebreider onderzoek te doen.

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Toch ab gekregen voor de dikke amandelen, oortje zag wat rood en het vele hoesten 's nachts zou kunnen betekenen dat haar neusamandel ook wat ontstoken is.
    Nu maar hopen dat ze gauw weer opknapt!!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heel vervelend! Hopelijk knapt ze nu snel op! Beterschap

Deel Deze Pagina