Wij hebben morgen een lunch in Gouda, vlakbij de Sint Janskerk. Waar kunnen wij het beste parkeren? Op de kaart lijken de meeste parkeergarages een eindje weg. Zijn er vlakbij de kerk ook winkels? Welke? Alvast bedankt
Parkeren weet ik zo niet (ging altijd met OV was klein stukje lopen naar de stad vanaf station). Maar winkels genoeg H&M, Omoda, V&D, van Haren... meeste bekende winkels heb je daar wel. Centrum is op zich wel gezellig, hoewel ik er nu al een hele tijd niet meer geweest ben hahaha.
Ik heb er jaren gewoond. Je kunt parkeren bij q park nieuwe markt. Veel parkeerruimte midden in de stad. Het is maar 5 min lopen naar het marktplein. Er zijn allemaal leuke winkels op de kleiweg en rondom het marktplein. O.a H&M V&D Hema vero moda only WE LAdy Sting Lucardi Sieraden en tassenzaakjes echt van alles. Waar gaan jullie eten?
Ik ben kom wekelijks in Gouda. Er zitten veel winkels in de binnenstad h&m, c&a, v&d, the sting, coolcat etc Je kan het beste parkeren in het q-park dan loop je vanuit daar de marktpassage in met een kruitvat, marskramer, bruna, enog wat zaakjes. Vanuit de marktpassage loop je de stad in. Of op parkeerplaats klein amerika. Is iets verder lopen maar wel wat goedkoper.
Daar ben ik ook benieuwd naar, kwam daar heel vroeger altijd. Plastic speentjes kopen voor aan mijn ketting hahaha
Ga je naar het museumcafe? Ik zou gewoon parkeren bij de nieuwe markt.Is niet zo ver lopen hoor en genoeg leuke winkels onderweg Oh en de oorbel zit er volgens mij nog hoor? Of misschien dat t een andere naam heeft nu...
Nee de Oorbel zit er niet meer, eerst wel n ander sieradenzaakje en n kinderkLedingoutlet. Op t moment zou ik niet weten wat er zit. Parkeren idd bij qpark of klein amerika. Schouwburg of bij station kan ook nog. Is allemaal prima te lopen naar de stad!
Thank you all Hoop dat de parkeergarages makkelijk te vinden zijn. Leuk al die winkels,ik kijk er naar uit