kleding probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ben ik net voor de zoveelste keer een poging wezen doen om iets te scoren...maar nee hoor niks past :evil:
    word hier zo moedeloos van!

    Ik heb een maat 44 (denk ik) want ben pas bevallen dus weet t niet zeker...maar kom gewoon nergens in.

    Broeken zijn te klein of kom in grote maten terecht maar zo'n dikke benen heb ik niet alleen middel, ja bovenkleding is te strak ben namelijk net bevallen...

    weet echt niet meer wat ik moet...

    weten jullie iets, word hier zo verdrietig van :(
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik liep zo kort na mijn bevalling nog heerlijk in mn zwangerschapskleding.

    Het is een dooddoener maar het komt echt goed. Ik zit nu nog steeds bijna 10 kilo boven mn startgewicht voor de zwangerschap. Maar ik merk de laatste maand dat ik mn oude vorm weer meer terug krijg. Wacht 'gewoon' nog even met kleding passen. Echt, straks pas je weer gewoon in kleding. Misschien een maatje meer dan je gewend was maar qua vorm past alles dan wel veel beter dan nu.
     
  3. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    lets hope sow [-o<
     
  4. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Tsja het ligt eraan ik ben nog helemaal niks kwijt na me bevalling helemaal niet op me buik :(
    En kleren passen is voor mijn ook nog steeds drama! Voor me benen niet maar die buik het lijkt gewoon of ik nog zwanger ben.
    Soms draag ik nog wel een zwangerschaps broeken en vouw die band gewoon om. Dat zit gewoon het lekkerste
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Echt waar tweeling. Om je wat hoop te geven: voor mn zwangerschap woog ik 89 kilo. Dat is eigenlijk 10 kilo teveel voor mij. Aan het einde van mn zwangerschap zat ik ergens in de 120. Een maand na de bevalling 110 en nu 98. En ik pas nu weer gewone kleren. Natuurlijk wel wat groter dan toen ik 89 woog maar de vorm is weer goed zeg maar.

    Pssst, niet verder vertellen hoor, hoeveel ik weeg. Is genant veel. Gelukkig ben ik ook lang maar mn gewicht is een goed bewaard geheim!
     
  6. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb ook een lange tijd erna nog zwangershapskleding gedragen en bij en daarna bij miss etam geslaagd voor een wat grotere maat.
     
  7. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Miss Etam heeft altijd wel leuke kleding in grotere maten vind ik. Ik heb zelf 44, weeg 80 kg en ben 1.85. Heb altijd de grootste moeite om kleding te kopen, maar bij Miss Etam past er best veel. Verder koop ik kleding bij SPS, de benen van de broeken zijn daar niet zo 'breed' en meestal rekken ze ook mee.
     
  8. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    als het vooral aan je middel ligt, zou ik echt nog even wachten met kleding kopen, dat word vanzelf wel minder,en dan heb je weer kleding die je niet aan doet
    het is heel normaal zo vlak na de bevalling. ik heb dan wel maatje 34 maar liep na de bevalling ook nog lekker in positiekleding hoor. dat zit gewoon lekker.
     
  9. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    haha pendrag mijn mondje zit dicht :-#
    zal ik mijn geheimpje ook vertellen dan:

    ik woog voor mijn 87.6 aan het einde 91.8 dus maar 4.2 aangekomen 8-[
    toen ik uit het ziekenhuis kwamen bevallen was woog ik nog maar 79.4 :confused: dus nog eens 12.4 kwijt...whoeha!

    maar dat ik het probleem dus niet alleen die buik...die van mij was zo giganties dat ik zo'n flubber heb hangen bah!

    ben benieuwd of ik nog uit die zwangerschaps broeken kom :(

    liefs
     
  10. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik word er ook heel verdrietig van, dus begrijp je helemaal.

    Maar bij mij zit het juist in mijn bovenbenen, billen en heupen. Mijn buik lijkt alweer aardig plat (is natuurlijk nog niet zo als voorheen, maar we doen ons best ;) ). Ik ben eigenlijk gelijk alweer begonnen met buikspieroefeiningen (je moet er zin in hebben :( ) en dat zie je wel. Alleen die benen enzo dus :( , erg vervelend.

    Ik hoorde laatst dat je nadat je weer ongesteld bent geweest het ook weer slinkt. Ik zag er niet naar uit, maar nu toch stiekem wel een beetje :rolleyes: .
    En het schijnt dat je heupen breeder zijn doordat je bekken verder uit elkaar staan en dat gaat natuurlijk ook weer over (hopen we ;) ).
    Ik vrees dat we gewoon geduld moeten hebben....
     
  11. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    na ik ben naar de promiss geweest en BEN GESLAAAAAGD!!!

    heb een 3kwart broek en een gewone spijkerbroek whoeha

    voel me meteen meer een meisje haha

    bedankt voor de shop tips!
     

Deel Deze Pagina