De Belastingdienst....

Discussie in 'De lounge' gestart door Fuchsia, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Brief gehad, ze zien mijn bezwar als herzieningsverzoek. Ze gaan het opnieuw behandelen..

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Het leed dat belastingsdienst heet!! Er zijn geen grote oplichters dan de belasting! Corrupte organisatie

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Laten we eerlijk zijn er zijn ook een hoop mensen die de belastingdienst oplichten als mensen dat niet zouden doen zouden ze al wat makkelijker hebben.

Ik heb nooit problemen met de belastingdienst en als dat zo wel is (tijdelijk) dan bel ik gewoon even of zet de accountant erop en zo opgelost, vaak gaat het dan of om een misverstand of iets wat verkeerd is aangeleverd (heb ik dus ook zelf schuld aan gehad)

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als het een fout was en je geld hebt gekregen waar je geen recht op had vrees ik dat het weinig zin heeft. Je schrijft dat het niet om een paar honderd euro ging dus ik neem aan dat het meer was. Vond je het niet vreemd dat je zo veel terug kreeg. Dan had er misschien een belletje kunnen gaan rinkelen.

Hier nooit problemen gehad.

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

idd Triskele, waar mensen werken worden fouten gemaakt!
    En ik maak ze ook wel eens, dus ja. Maar soms is het effe flink balen

6. Triskele

precies is niet leuk maar niet ander, ik had pas een fout in de boekhouding gemaakt en was helemaal gestrest want we zouden veel minder hebben omgezet en dan zouden we het niet gaan redden e.d. en we hadden idd een paar mindere maanden gehad dus flipte.

Toen bleek dat 1 hele grote factuur nog niet was verstuurd (en dus niet betaald) en toen viel het kwartje hihi voel je je ook lekker dom dat je zo hebt gestrest!

Soms is een foutje heel makkelijk op te lossen als je kalm blijft, soms heb je zelf een verkeerd formulier aangeleverd of verkeerde bedragen erop gezet en ja de belastingdienst maakt ook fouten (wel meer dan een ;) ) samen kan je daar vaak wel uitkomen als je maar consequent en snel reageert op ze.

7. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ons inkomen over 2011 hoger opgegeven in 2011 om te zorgen dat we niet teveel ontvingen en later nog zouden moeten terugbetalen. Na de definitieve aanslag over 2011 blijkt dat we nog zo´n 750 euro krijgen. Manlief heeft gebeld wanneer ze daar iets over zouden beslissen, het antwoord: ¨Het kan morgen, over 3 maanden, over een jaar of over 3 jaar zijn.¨

8. Triskele

hahah LOL ik lig op de vloer hierzo wat een antwoord (ze had beter kunnen zeggen geen idee dus dit komt ook echt lekker slim over)

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha hier een half jaar geleden bijna 3000 euro terug gekregen voor kot 2011... terwijl mijn dochter in 2011 niet naar de kinderopvang is geweest... gelijk achteraan gebeld dat ik het gelijk wel weer terug wilde betalen maar nee dat hoefde niet ik kreeg vanzelf wel een aanslag dat ik het terug moest betalen... echt bizar maar ja wij hebben het op de spaarrekening gezet en zitten er niet aan...

10. chan1990tal

chan1990tal Actief lid

6 feb 2012
    225
    0
    0
    huismama
    spijkenisse
    heb hier ook brief gehad met je krijgt 900 zoveel euro terug dus had al meteen zo iets eindelijk geld voor een nieuwe wasmachine krijg ik van week een brief met je moet 850 euro terug betalen dit heb je te veel gehad over het hele jaar ja wat wil je als jullie me 900 euro geven

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb het 1x gehad dat ik al 2 jaar ergens anders werkte en toen kreeg ik een aanslag van 5000 euro omdat er iets niet afgedragen was ofzo.. nu had me exbaas mijn loon 2x opgegeven.

Ik schrok me kapot.

Hopelijk word het snel opgelost met de bd

Deel Deze Pagina