verstand op nul en vreten maar!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Dus even geen gelijn etc,gewoon wat vinden julie lekker ?
    (moet ongesteld worden en ben drastisch op zoek naar iets om me mee vol te proppen)

ik heb hier naast mij: robuuste koeken van time out! heeerlijk!

wat vinden jullie lekker?:D

2. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Wolken chococake :D vanavond gebakken en het is echt heerlijk met een bol vanille ijs en aardbeien

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hhhmmmm,klinkt goed,is dat zo`n cake die je zelf af moet bakken?

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Voor mij blijven bastogne koeken op 1 staan als ik ongesteld moet worden ;)
    Of een zelf gebakken appeltaart.. Mmm

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    oh jaaaaaa.....appeltaart!!!

(klinkt een beetje als american pie....hm...) sorrie,normaal ben ik heel anders hoor....:D

6. dreamcatcher

Jaa het is van dr oetker. Je hoeft alleenmaar 3 eiren en 200ml slagroom aan de mix toe te voegen, even mixen en dan afbakken.. Lekker makkelijk;) Alleen moet het wel 50 tot 60 min in de over en dan ruik je het al en dan heb ik altijd zo weinig geduld haha:p

7. dreamcatcher

Zo zag het eruit:

hoop dat het is gelukt om de foto te plaatsen

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    stuur mij ff een berichtje volgende keer als je dat weer gemaakt hebt,dan schuif ik graag aan!

jummie!

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijd geleden dat ongesteld zijn maarreh, mij kan maar 1 ding blij maken als ik ongesteld ben. En ook alleen dan want anders lust ik ze niet eens :D.
    ROZE KOEKEN :D.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Lavacake. Niet een of 2 maar met gemak 12 pas gebakken nog warme lavacakejes. Doorsnijden en er stroomt heerlijk warme witte of melkchocolade uit. O laat me nu net ongesteld zijn en vanmiddag alle tijd hebben. Dat wordt naar de supermarkt en aan de slag .

11. Maria1986

Maria1986 Actief lid

20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    Ik moet altijd eerst iets zoets (chocolade) hebben en daarna nog iets hartigs (chips). Ik vind het altijd verschrikkelijk als ik zo'n bui heb maar ik heb het dan ook echt nodig ;)

12. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Oh jee een hele lijst van wat ik lekker vind...

Cake en taart bij de konditorei in Oostenrijk. Echt zó jammer dat we zoiets niet in NL hebben.

Verder cornflakes met chocomel,jammie! :D En eigenlijk alle cakesoorten. (Mits zelf gemaakt.)

13. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Met stip op nummer 1: Melkchocolade van Cote d'or. Zalig om langzaam in je mond te laten smelten. Ik moet daar ook echt voor gaan zitten hoor, echt genieten :D
    En als ik dan echt geen chocolade kan krijgen dan vind ik cheese onion chips van lays of de favorites (mengeling van hamka's, bugles en chipito's) heerlijk, maar daar heb ik sneller genoeg van dan van chocolade.
    Pff, het is goed dat ik net ontbeten heb ;) Alhoewel, we hebben niks in huis.

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja cote d'or was ik ook vergeten! En bon bon bloc natuurlijk....

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

goedkope chocoladereep van de lild (dat vind ik de lekkerste) maar ik ben niet zo kieskeurig als ik ongesteld moet worden als ik maar iets kan snoepen maar vaak is het wel iets met chocolade.

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Bij mij was het standaard iets met chocolade. Kon een reep zijn, een doos bonbons, of bij gebrek aan beter, hagelslag, of een pot chocopasta. Je moet wat om je vreetbui te bedwingen....:)

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Wat een slecht topic dit! ;) ik krijg er trek van! Hier altijd de gele M&M's.. hmm water loopt in mijn mond!

18. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Milka chocola, welk soort dat maakt me niet uit. Allemaal heerlijk :D

19. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Trekdrop, olijven, harde worst :D of jellybeans!

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn zusje had die laatst gehad en zei dat het echt overheerlijk was :cool:

Hier is chocola altijd goed....Cote d'Or chocola, of Milka caramel....gelukkig zijn dat relatief kleine repen want die zijn echt te lekker. Milka Daim is ook lekker. En Tony Chocolonely (wel duur).

Ja of zelfgebakken brownies....frambozen cheesecake brownies of Oreo brownies *kwiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl*

Deel Deze Pagina