Gewicht

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kristel0, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel0

Kristel0 Lid

3 jan 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben wel benieuwd naar jullie gewicht na de bevalling. Na hoeveel tijd zaten jullie weer op je gewicht, met of zonder borstvoeding en is julli lichaam veranderd?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik was veel aangekomen 20+ kilo en zat zonder lijnen en zonder borstvoeding na een maand of 5 weer op mijn oude gewicht. Het is natuurlijk wel allemaal wat minder strak als van te voren, maar niet schokkend ;)

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik was ook veel aangekomen, 25 kg.. maar nu nog maar 13 kilo kwijt.

mn lichaam is wel veranderd, borsten hangen meer en in sommige kleding lijk ik nog zwanger:(
    ik heb geen borstvoeding gegeven

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik was 17 kg aangekomen (vooral vocht) en na 3 weken moest ik nog 3 kg. Nu nog 1,5 kg. dus ging erg hard :D Me buikje flubberd nog wel erg. maar moet nog ff wachten met buikspieroefeningen. iK geef geen borstvoeding

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zat 2 weken na de bevalling op mijn startgewicht, ik was 10 kilo aangekomen. Ik geef wel borstvoeding. Mijn buik is wel uit gelubberd, maar hoop dat wel weer strakker te krijgen door straks weer te gaan sporten.

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik was zo'n 14kg aangekomen, en na een weekje waren de eerste 10 er alweer af. De laatste 4 duurden wat langer....nu bijna weer op gewicht van voor de bevalling, nog 1 kg te gaan (ik doe er ook niets voor en ik snoep toch ook best veel). Mn lichaam is niet veel veranderd, wel alles wat slapper (vooral borsten)...maar ja, ik sport ook niet (wel fietsen en regelmatig wandelen).
    Ik heb 3 weken borstvoeding gegeven.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben tijdens de zwangerschap eerst veel af gevallen en ik ben onder mijn start gewicht gebleven en nu ben ik 11 kilo lichter als de dag van de bevalling

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ben 25 kg aangekomen tijdens zwangerschap en ik ben nu al 16 kg kwijt mar voornaelijk vocht was het bij mij. En nog steeds ben ik al het vocht niet kwijt ik merk het aan mijn handen en voeten

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Voor de zwangerschap 81 kilo, halverwege zwangerschap 72 kilo, einde zwangerschap 82 kilo.
    4 dagen na de bevalling 72 kilo
    1,5 week na de bevalling 67 kilo.
    Zonder borstvoeding.

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben 6kg aangekomen in de zwangerschap, na een week waren die er weer af. Paar weken later nog 5 extra er af.
    Ik heb geen borstvoeding gegeven trouwens.

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik ben 8 kg aangekomen en zit nu ongeveer op mn startgewicht. Wel met borstvoeding, ik krijg alleen de laatste kilo er niet af!

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    voor de zwangerschap 65kg, laatste week 69kg, 3dagen na bevalling 59kg, nu weet ik het niet, hou niet van de weegschaal:). Geef borstvoeding en (vr)eet me arm;)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

binnen 2 weken was ik teru op gewicht. Was ook maar 9 kilo aangekomen en geef BV

maar nu moet ik toch weer uit gaan kijken want ik begin weer aan te komen.

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    In totaal 12 kg aangekomen, wel veel vocht. 2 dagen na de bevalling was ik er 6 kwijt, een week na de bevalling hoefde ik nog maar 2,5 kilo tot mn gewicht van voor de zwangerschap.
    Nu 3 weken na de bevalling nog 1,5 kilo. het gaat nu niet zo snel meer. Ik heb nog best een wat sponzig buikje, hoop niet dat t zo blijft... Bij mn eerste waren er ook 2 kilo blijven plakken dus ik wil eigenlijk graag nog 3 kilo kwijt! Borsten zijn ook iets slapper, maar was na mn eerste al zo, heb niet het idee dat het erger is geworden.
    Ik geef trouwens geen BV. En ik sport niet ;)

15. Chai

Chai Niet meer actief

Ik woog zoeen 51kg (1m66) aan het begin van mijn zwangerschap.
    Na mijn bevalling woog ik 61kg.
    En nu zit ik op 54kg 4 maanden na mijn bevalling en ik geef flesvoeding.
    Wat betrefd mijn lichaam.
    Mijn buik was helemaal slappe hap, mijn spieren waren lui in het begin. Vanaf een maand of 2 na mijn bevalling ben ik langzaam aan buikspieroefeningen gaan doen.
    En nu 4 maanden na mijn bevalling heb ik weer een mooie harde buik. Mijn striae is ook alweer bijna weg en me vel is ook al voor 90% terug gesprongen.

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Eerste keer na 10 weken (ruim 20 kilo), tweede keer (16 kilo) na een jaar (de laatste 2 kilo heb ik 9 maanden over gedaan ;))
    Ik sport niet en ben niet op dieet geweest. Puur geluk dus.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gok zo'n 25 kilo erbij...

Nog minimaal 12 te gaan, geef bv en ben ga deze week weer 2x in de week sporten. Heb luie buikspieren (2x ks) en daardoor nog een buik(je).

Hoop voor december tenminste 5 kilo kwijt te zijn anders schakel ik hulp in van de dieetiste. :(

18. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik ben ruim 30 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en daarvan zijn er nu 25 af. Ik geef geen bv trouwens.

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik was bij de eerste ongeveer 14 kilo gegroeid, na een jaar weer op gewicht. Maar moet zeggen ik heb er ook hoegenaamd niets aangedaan :)

Bij de tweede 10 kilo gegroeid, week na de bevalling weer op gewicht.

Bij beide heb ik BV gegeven en wat mij wel opviel: zodra ik stopte met BV geven.... dan zat er in no-time 2,3 kilo bij aan!!!! :$ Dus in principe zit ik dus nu weer drie kilo boven mn startgewicht :(
    Mijn buik is nog wel behoorlijk flubberig en op mn heupen zit ook nog behoorlijk wat reserve. Ik hoop dat dat er in de komende maanden gestaag van af gaat.
    Ik ben niet zo'n fanatieke sporter en mag te graag mn hapjes en drankjes nemen.... dus ben ook al niet goed in "lijnen" :D

20. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

nu 4 weken na de bevalling ben ik 16 kg afgevallen... ik was maar 8 tot 10 kg aangekomen tijdens de zwangerschap dus ik weeg nu minder dan voor de zwangerschap.. met borstvoeding 3 weken..

Deel Deze Pagina