na zwangerschap sneller vatbaar?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door frannie82, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nooit heb ik zelf iets maar na de zwangerschap heb ik een abonnement bij de huisarts...

Onstoken oor, ontstoken ogen, eczeem weer in alle hevigheid terug, HB te laag, fikse verkoudheid.

Meer meiden die dit herkennen?
    Heb het idee veel vatbaarder te zijn door alles

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb het idd ook gehad, was minimaal 1x per maand ziek. Een zwangerschap/bevalling vergt veel van je lichaam, het duurt een hele tijd voor je weer helemaal op krachten bent gekomen! Maar na een half jaar werd het langzaam beter. Toen begon I. wat vast voedsel te eten en hoefde ik minder borstvoeding te geven. Kon ik de energie weer aan mezelf besteden ;) Inmiddels is ze ruim een jaar en bedenk ik me dat ik al een hele tijd niks heb gehad! Komt goed dus :)

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oh ja en nog 3x blaasontsteking in een half jaar zowel tijdens de zwangerschap als daarna..

4. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Hier nog 1 hoor.
    Ik heb vreselijk last van een zeurend tandvlees. Al 3 weken lang. Dan weer steken in me oren/ keel etc. Maandag zit ik alweer bij de huisarts:(

5. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Yep ik heb daar ook last van.
    Ik ben zowat continu verkouden, keelpijn en krijg ook overal kleine ontstekingen.
    Dus het zal toch wel zo zijn dat we wat vatbaarder zijn.

Slikken jullie nog extra vitaminen??

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

pff heel herkenbaar ik zat al dag 1 vanaf toen we thuis waren uit het ziekenhuis bij de dokter , en tot nu toe ga ik nog wekelijks, zelfs de assistenten hebben met mij te doen :D

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Haha! Ik kom ook wekelijks bij de huisarts en bij de apotheek kennen ze me ook inmiddels! Mijn huid is erg slecht op het moment en het wil niet beter worden. Ws de verandering van hormonen :(..
    Was er gisteren weer en toen zei de apothekersassistente: is het nou nog niet over?

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb toevallig zaterdag een doosje gekocht voor na de zwangerschap. Mijn dochter is dan nu wel ruim 3 maanden ik voel me toch niet 100% en deze helpen ook bij vermoeidheid (zegt de verpakking) Ik heb ook het laatste jaar steeds multivitaminen gebruikt; eerst zwanger worden, toen voor tijdens de zwangerschap en daarna dus niks meer. Ik denk ook dat dat niet zo slim was. Want ik at ook erg slecht. Ik vergat in het begin steeds te eten. Dan na de eerste fles weer naar bed, dan werd ik wakker omdat mijn meisje weer de fles wilde en vaak was het al 12u en had ik nog niet eens ontbeten. Hetzelfde geldt voor fruit, dat vergat ik ook steeds. Ik dwing mezelf nu te gaan zitten en te gaan eten. En na de eerste fles, ook al is dat 6u neem ik 2 boterhammen als mijn meisje lekker in de box ligt of in het wipstoeltje zit.

Deel Deze Pagina