Ik sta nu officieel ingeschreven op xfactor.nl Een soort van idols maar dan anders hihihi. Ik zing al mijn hele leven (in huis dan) Heb als kind zijnde wel is op een podium gestaan maar dat is al zoveel jaartjes geleden. Zingen is echt een passie van me. Ik heb alleen 1 klein probleempje....ik durf niet eens voor mijn eigen familie te zingen...en voor mijn eigen man En toch wil ik alles op alles zetten om mezelf 100% te geven. Voor september krijg ik bericht waar ik de auditie kan gaan doen. Het is nog niet zover maar zou het super vinden als jullie al wat vingers voor me gekruist kunnen houden in de hoop dat ik doorga naar de "volgende ronde" en me angst kan inslikken. Pfff ondanks mijn zenuwen heb ik er MEGA veel zin in haha Moest het even vertellen hoor
Wat gaaf zeg. Ik hoop dat je ver gaat komen,ik zou als ik jou was toch een keertje voor je man ofzo gaan zingen misschien helpt dat je wel een beetje voor je angst. Ga ervoor je hebt niks te verliezen
Dank jullie wel voor de reacties En ja Nemo, het komt idd op tv. Ben nog aan het bedenken wat voor nummer ik ga zingen. Ik denk zelf Rihana met het nummer unfaithful. Maar goed, ik heb nog eve om daar over na te denken hihi pfff hopen dat ik een kansje maak haha
@linda, ik zou juist niet zo'n populair nummer kiezen van dit moment. Grote kans dat duizenden anderen ook dat nummer zullen kiezen (zag je ook bij idols) en dan is er wel heeeeel erg veel vergelijkingsmateriaal. Probeer een nummer te kiezen waarmee je jezelf al onderscheidt van de rest! Enne...heel veel succes! Ik hoop dat het wat wordt. Hou ons op de hoogte!
@Renate, Je hebt idd misschien wel gelijk. Maar er werden op idols ook veel oudere nummers gezongen. bv het nummer Hero van mariah. Ik heb gelukkig nog wel de tijd en moet idd een nummer kiezen die me lekker ligt. Jullie horen het nog wel welk nummer het defenitief gaat worden
Cool! Ik hoop dat je ver gaat komen, ik ga nu iig wel kijken naar de uitzendingen Heeeel veel Succes! En idd, wat Renate zegt, probeer een niet al te populair liedje te kiezen, dan maak je al een punt.
Wat leuk! heel veel succes, en ik houd mijn vingers gekruist. En kies een leuk en lekker nummer uit wat goed bij je stem past
Stoer man. My fingers are crossed. Laat je ons weten wanneer het uitgezonden word. Succes met het kiezen van een nummer. Kwebbel
Spannend!! Heel veel succes, de duimen draaien hier volop! Kunnen we al ergens een sneak preview van jouw zangkunsten bekijken of beluisteren? Groetjes, Wendy
Lief hoor jullie reacties hihi Geeft me wel wat meer moed haha (heb ik echt wel nodig) Het komt op rtl4 en begin september beginnen de audities. Ik moet nog een brief krijgen waar alles in staat. Dus als het zover is laat ik het jullie zeker weten. M'n mannetje heeft al voorgesteld een microfoontje te kopen en alvast wat te gaan oefenen en op te nemen op me pctje. Dan kan ik jullie avast een preview geven haha Misschien dat ik deze week nog ga kijken voor een mice anders begin volgende week. Jullie horen het nog