Nou de vraag staat er al. De een zegt dat je aan het eind niet zoveel meer aankomt, weer een ander zegt juist dat het dan hard gaat. Hoeveel kwamen jullie gemiddeld nog aan in de laatste 10 weken? Zit nu namelijk op 10 kilo met 28 weken.
Ik heb niet op de weegschaal gestaan, dus kan niet zeggen hoeveel kilo. De laatste weken ging ik wel heel veel vocht vasthouden, leek wel zo'n AH hamster! Was zo'n 3 dagen na de bevalling wel weer weg.
Ik was tot 27 weken niets aangekomen. Toen begon het pas. Maar in totaal maar 5,5 kilo dus niet zo gek veel. Het zal wel voor iedereen anders zijn.
met 12 wk was ik al 5 kg zwaarder. met 20 wk was dit 6,5 kg zwaarder 30wk was het 10kg zwaarder en met 39 wk ben ik bevallen en was toen in totaal 15.5 kg aangekomen. voor de zwangerschap woog ik 68 en op het eind 83.5. nu ruim 3 wk naar de bevalling weeg ik er nog 73 dus nog 5 kg te gaan en moet zeggen dat het best snel verdwijnt ondanks me snoepgewoonte die ik over heb gehouden van de zwangerschap.
hoi met 20 weken was ik 5 kg aangekomen daaarna ging het ineens heel snel met 30 wk was ik 10 kg aangekomen nu ben ik ruim 36 wk en 14 kilo gegroeid dus wat ze zeggen na 20 wk een pond per week groeien klopt wel denk ik ik let nu wel op wat ik eet heb nl verlof en steeds minder beweging zo aan het eind succes x tinke
Ik ben juist in het begin veel aangekomen (na 3 mnd al 10 kilo), nu ben ik bijna 26 weken en denk ik dat in totaal tot nu toe zo'n 14 kilo ben aangekomen. Ik houd wel heel erg in de gaten wat ik eet en probeer zo veel mogelijk te bewegen.
Tot 35 wk ben ik ongeveer 20 kg aangekomen en nu staat het al 2 weken stil. Moet as dinsdag weer en dan zie ik wel of er weer wat bij is gekomen. Hoop het niet en anders wordt het gewoon hard werken na de bevalling om het er weer af te krijgen. Meeste mensen zeggen als het met jou en je kindje maar goed gaat, de rest zien we later wel.
Tot nu toe ben ik 8 kilo aangekomen. En als je van een pond per week uitgaat zal ik nog zo'n anderhalve kilo aankomen. Valt erg mee vind ik zelf! En ik let echt niet op wat ik eet!
ik had op het einde beetje jojo effect er kwam wat bij en bij het volgende bezoek aan de vk was er weer wat af. totaal was ik 12,5 kilo aangekomen maar met de kilo's die er ook weer afgingen was ik de donderdag voor me bevalling uiteindeling 7,5 kilo in totaal aangekomen. dus ben op het einde 5 kilo afgevallen
Hoi, dit vraag ik me ook af... ik ben tot nu toe 3.5 kilo aangekomen. Niet veel dus.... maar ik vraag me af of ik nog veel kan aankomen of zal het onder de 10 kilo blijven?
Ik ben nu 31 weken en totaal 9 kg aangekomen tot nu toe...verlof is al begonnen, dus nu zal het wel hard gaan denk ik!
Ik kwam nog best veel aan de laatste weken, vanaf dat ik thuis zat. Tot 34 wkn zo'n 12 kg en daarna tot 41 wkn zo'n 8 kg.... Ik verveelde me thuis en ging lekker snoepen, kon niet meer zoveel bewegen (deed pijn) dus zat op mijn kont in de auto! Blijf nu dus ook steken bij de laatste 6 kg om eraf te krijgen...