De beruchte laatste loodjes deel II

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sientje, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Heel veel succes de komende week. Ik hoop dat het eerder dan vlgd week woensdag gat gebeuren

    gr Jope
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ben ik weer :D
    We hebben vandaag dus weer een CTG gehad en de harttonen kregen van de behandelend arts een 10!! dus onze baby heeft de eerst 10 al binnen haha ;) !
    Verder geen weeënactiviteit maar had ik ook niet verwacht, we hebben ons nu ingesteld op volgende week (zoals ik al eerder zei) en dan scheelt een hoop teleurstellingen.

    Dit keer hebben we ook eventjes een gesprek gehad met een van de vk's van het ziekenhuis en daar heb ik echt een opkikkertje van gekregen, gewoon duidelijke taal waar we wat mee kunnen, ze zei eigenlijk dat we er niet vanuit moeten gaan dat de baby eerder komt, en ook niet als ik dinsdag ingeleidt wordt dat het dan ook betekent dat er dinsdag al een baby is en misschien woensdag ook nog wel niet en dat ik dan dus ook in het ziekenhuis blijf totdat de baby er is, en hier dus ook rekening mee moet houden..(zeker als morgen het strippen bij de vk weer niet zou lukken) niet wat je wilt horen maar wel verfrissend dat iemand gewoon eens direct en eerlijk is, want ik heb maandag ook al vragen aan een zuster gesteld over het eventueel inleiden maar die had zoiets van zover is t nog lang niet :rolleyes: maar ik ben nu eenmaal iemand die graag weet waar ik eventueel mee af ben, en deze vk was vandaag direct en duidelijk en dat vonden zowel mijn man als ik erg plezierig :)

    Wil jullie allemaal bedanken voor het meeleven echt super, doet me goed als ik al die leuke reacties lees, en hou jullie weer op de hoogte!!!

    Liefs,
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou Sarina, wat een gedoe he meis!
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houd!

    Succes!
    groetjes
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat is tenminste duidelijk! Sterkte met de allerlaatste loodjes.

    Pim
     
  5. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo sarina

    Ja wat een gedoe maar je weet nu teminste waar je aantoe bent tot zo ver en
    leuk dat je ons op de hoogte houdt

    groetjes roelien
     
  6. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Succes meid!! Die kleintjes doen ook (vaak) niet wat pa en ma in gedachte hebben, hé? Sommige komen te laat, andere te vroeg. Ik hoopje dat je nog wat kan genieten van je kleine in je buik. Nog een paar dagen is ie helemaal van jou en straks moet je hem delen!

    Maar ik hoop en duim natuurlijk van harte mee dat je kleintje snel (en gezond natuurlijk) geboren mag worden!!
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nou ja, afwachten dan maar he!! De laatste loodjes zijn zwaar, maar probeer toch nog wat rust te krijgen
    groetjes Karin
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    nou ja... veel succes...blij dat er iemand is geweest, die gewoon duidelijk taal heeft... weet je tenminste waar je aan toe bent..
     
  9. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Sarina ik wil je heel veel succes wensen !!
     
  10. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Daar heb je inderdaad wat aan op dit moment..gewoon lekker duidelijke taal. Kan me voorstellen dat dit prettig is ;)

    Verder nog even wachten dus.....Maar ook goed nieuws dus! Niet slecht de eerste 10 voor je uberhaupt geboren bent!!! :)

    Jansen
     
  11. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hoi Sarina,

    Jeetje wat n gedoe zeg!
    Ik hoop dat je het nog een beetje trekt.
    Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte en geluk en ik hoop dat jullie Uk zich snel komt melden en dat je hem/haar lekker kan gaan knuffelen!!! Heel veel sterkte!!!
     
  12. mieke

    mieke Bekend lid

    fijn dat jullie wat duidelijke antwoorden hebben gekregen
    daar kan je veel meer mee
    het is nu al weer donderdag en ben reuze benieuwd hoe het met jullie is
    ik hoop dat jullie kleintje nu snel mag komen
    succes met de bevalling zet m op
     
  13. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    enne... hoe voel je je nu???
     
  14. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik moest je succes wensen en de groetjes doen van marjon(meermin)
     
  15. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    hoe is het nu met je??
    ik zag toevallig dat je online was...
     
  16. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo, hallo,
    Ja het gaat op zich goed, vannacht redelijk geslapen en vanochtend weer gestript, het ging nu wel wat beter en als de baarmoeder met deze snelheid rijpt is er nog kans dat het spontaan begint voor dinsdag..
    :D
    morgen weer voor een CTG en dan zien we weer verder, One day at a time zullen we maar zeggen dan he?
    Liefs,
     
  17. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik duim voor je dat het alsnog spontaan begint. In ieder geval fijn dat je lekker hebt geslapen en dat het strippen beter ging van de vorige keer.

    Succes!

    Pim
     
  18. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Zet hem op he sarina !
    Wie weet zet het nu nog spontaan door .... (tot hoeveel dagen overtijd mag je nog thuis eigenlijk?)
     
  19. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Tot 14dagen overtijd mag je thuis, dus als de kleine voor as dinsdag komt dan is het thuis en anders word ik as dinsdag in het ziekenhuis ingeleid.
     
  20. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend meis... ik duim voor je dat het zich tochnog even eerder aankondicht!
     

Deel Deze Pagina