Wij vinden de naam I.van leuk (ja idd komt voor in tvoh ) alleen ik heb totaal geen associatie met de naam. Vinden jullie het ordinair, een hockeynaam, een wannabe naam, zo'n populaire naam, een naam een uit een dozijn Hoor het graag
Ik heb met die naam dezelfde associatie als met Olaf. Volgens mij zijn ze beiden Scandinavisch. Ik vind het niet ordinair, maar ook niet hockey of elite ofzo. Gewoon normaal
Ik heb er eigenlijk nog niet zo'n associatie mee Het is een naam die je niet zo vaak hoort, in ieder geval niet in mijn omgeving. Dus is er niemand die die naam kan maken of breken. Wat mij betreft heeft ie nog alle kans hoor! Ik zou zeggen, zet m op de kaart! Ben benieuwd wat voor jongen Ivan is
Ik heb er ook geen associatie mee, vind hem zelf ook niet echt leuk, ook niet stom... Mijn vader had vroeger een hele grote waak-herdershond op zijn terrein die Ivar heette en daar denk ik toch wel een beetje aan
Leuke naam!! Past voor mij in het rijtje Oscar, Victor, Olaf, David, Nathan, Ivo, Simon...... Mooie naam dus..!
Ga je het uitspreken als eivun (net zoals in tvoh)? Ik vind het een leuke naam hoor! Geen associaties mee verder.