Hallo, Ik heb vandaag mijn uitgebreide 20 weken echo gehad in het academisch ziekenhuis in maastricht. Hieruit bleek dat mijn baby verkorte bovenbeentjes heeft. De rest is alles prima, ook de onderbeentjes en de groei van de armpjes. Ik zit zelf onder behandeling in het ziekenhuis in roermond bij mijn gyneacoloog ivm mijn suiker. Nu wil de gyneacoloog in maastricht dat ik een vruchtwater punctie laat doen, maar ja dit is niet geheel zonder risico. En het kindje moet tog ook nog groeien.. Heeft iemand het zelfde mee gemaakt of kan me iemand hierin helpen een keuze te maken bijv. iemand die al zo'n punctie heeft gehad, want ik weet niet wat ik moet doen. Vooral niet als bij de punctie het gaatje er na niet meer dichtgroeit en het dan scheurt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. Bedankt alvast!
he hoi, je moet even zoeken maar ik heb deze vraag al eerder op deze site gelezen! mijn zoontje had ook korte boven benen in vergelijking met de rest van zijn lichaam, hij is nu geboren.. je ziet er niks meer van is helemaal goed gegroeid de laatste 20 weken succes met je beslissing