Hier lig ik ook om het onbenulligste in een scheur, en vloeien er ook heel makkelijk tranen om niks. Pffff. En ik was al zo'n gelijkmatig persoon, not.
Whahaha. Goede Topic hoor! Ik heb in het begin van de zwangerschap ook ontzettende last van huil-buien. Ik kon werkelijk om niks huilen. Kreeg ook lach buien. Dan deed mijn man iets (stelt dan niks voor), maar ik ligt dan helemaal in een deuk. Als ik hard hoest of erg lach dan moet ik ook oppassen dat ik geen urine verlies. De kleine ligt al met haar hoofd beneden en dat wil dan wel erg drukken soms. Voor de rest veranderd mijn lichaam ook kwa kleur. Ik blijf wel blank ofzo. Maar als je mijn borsten neemt. Die zijn nu een hele andere kleur blank als net daar boven. Ook heb ik ontzettend veel last van striees. Op mijn borsten en aan de binnen kant en achterkant van mijn benen. Erg lelijk,
Heb momenteel last van een enorm schaafwondgevoel aan de bovenkant van mijn buik/baarmoeder! Precies onder mijn borsten. Net of er geen rek meer in je vel zit! Niet echt lekker kan ik je vertellen! Ohw ja, kan momenteel ook staand plassen! Als ik op de toilet gezeten heb en daar lang genoeg blijf zitten om alles uit te laten druppelen... ga ik staan kan ik nog weer even verder... Echt irritant!
zwanger zijn vind ik geweldig! het liefst elk jaar weer..maarjah he...kost wat op het end al die kids Maar wat me gesloten kan worden is de witte vloed! en het urine verlies....het is nu meer ivm de vorige lange bevalling....en bedankt!
-vergeetachtig -heel snel moe -je zorgen maken voor de aller kleinste dingen -heel snel huilen of sagie worden -vocht vasthouden -je onderkant niet meer kunnen zien want je buik staat gewoon weg in de weg -niet meer flexibel zijn voor helemaal niks -oooh jah telkens stijve tepels grrrr mijn bh is een beetje klein dus fijn is het niet daar heb ik tot nu toe allemaal last van als ik me nog iets kan bedenken kom ik zeker wel terug
-oooh ja veel afscheiding soms denk ik echt van ships heb ik nou in mijn broek gepist -24 uur per dag geil zijn en dan mijn mannetje niet bij me hebben -woorden omdraaien -luiiiiii!!!!! -gek worden van teveel troep of mensen die teveel l*llen uhum
als ik sta val ik letterlijk om als ik zit ben ik bang dat ik mijn baby plet iedereen zegt van ach joh je doet je baby geen kwaad ik heb zoiets van maak dat de kat maar wijs haha
Stink pis!!! Dát vind ik dus echt ranzig! Man, mijn plas stinkt op dit moment nog harder dan mijn drol! Hahahahahaha
Ik lees hier nu ook een aantal keer: geil zijn. Nou hier JUIST het tegenovergestelde, ik voel me alles behalve sexy, dus moet het ook niet hebben als mijn man aan me zit.......:S
Ik identificeer mezelf op dit moment met een lekkend kraantje... van boven EN van onder! Gek word ik ervan
Ik erger me op dit moment echt verschrikkelijk aan mijn vriend. Die arme stakker kan echt niets goed doen!!! Hij laat spullen slingeren, gooit zijn was niet in de wasmand (dus was ik het lekker niet!!!) zet de afwas op het aanrecht in plaats van in de afwasmachine (hoeveel moeite is het?) Laat zijn schoenen onder de tafel staan..... en ga zo maar door. In ieder geval..... ik kan er niet tegen!!!!
hmmm wat sexy ook alweer sexy voel ik me ook bepaald niet meer maar meisje als ik geil ben en me me mannetje zit aan me hij mag zijn gang gaan want als hij aan mij zit betekent dat dat hij iets wil als ik sagie ben dan heb ik geen zin niks dan mag de hele wereld de pot op van mij
Dat kwijlen in bed als ik slaap heb ik altijd al En dat het voelt alsof je kind via je kont naar buiten komt, heel herkenbaar! Nu was Eva ook een sterrenkijkertje en dan heb je het vaak wat meer (en eerder...), maar ze zeggen niet voor niets dat als het voelt alsof je moet poepen, je waarschijnlijk volledig ontsluiting hebt en mag gaan persen (helaas duurde het hier toen nog 2,5 uur, maar goed. Wel erg vervelend hoor niet mogen poepen dan ) Hier een nieuw kwaaltje wat ik bij Eva pas met 30 weken ofzo had: als je hurkt, niet meer omhoog kunnen komen zonder jezelf via de grond (of iets anders) omhoog te duwen. Ik hurk regelmatig om Eva 'op te vangen' als ze naar me toe rent of om iets tegen haar te zeggen/te horen wat ze zegt, maar het kost me sinds een paar dagen de grootste moeite om weer op te staan, ik voel me dan echt een oud wijf ofzo . Iemand enig idee hoe dit kan? Mijn benen hebben de kracht nog wel, maar ik kom gewoon niet omhoog! Verder zeggen ze dat een zwangerschap van een 2e zwaarder is.... nou dat klopt wel. Maar het heeft volgens mij niet eens zo zeer met Eva te maken. Vanochtend (zonder Eva) een boodschapje gedaan en moest thuis echt even gaan zitten. Ach als het daarbij maar blijft... dan vind ik het best!
hahah jammer dat het topic zover verloren is geraakt ff weer aanwakkeren heerlijk al die kwalen ,,, weet niet of hij er al tussen staat maar het krakende kutje ,,,, pfff pijnlijk en vrezelijk irritand,,, de ruimte die wijder word tussen je schaambot en dus bij opstaan en gaan liggen behoorlijk kan gaan kraken vrezelijk!! kwijlen merkte ik vanmorgen voor het eerst op niet fijn verder die windjess bahh lijk wel zo een scheetzak af en toe whaha vergeetachtigheid is ook best een hinderlijke factor nou was het wel weer ffies
ok dat ik dit hier ga vertellen.. dan moet ik toch echt diep zijn gezonken hahaha.. misschien staat het er al bij, maar incontinentie! gatsiedarrie.. vooral als ik hoest.. of met niezen.. dan kan ik het echt niet stoppen hoor! ben dus ook panisch dat als ik ergens ben ik moet niezen of hoesten.. weet niet of dat jullie ook bekend is.. inlegkruisjes willen nog wel helpen.. maar dan nog!
Owwwww...ik had ook last van stressincontinentie. Ik droeg op een goed moment die envive dingen. Werken beter dan inlegkruisjes! En als troost kan ik je vertellen, dat ik er na de bevalling zó weer vanaf was.