Buik op en neer tijdens liefde bedrijven..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eleonora, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Haaiii daar ben ik alweer :)

Nu met een wat delicatere kwestie, maar gelukkig zijn we onder ons!;)
    Nou kijk het zit zo, vannacht toen mijn vriend en ik de liefde bedreven kreeg ik een heel gek gevoel in mn buik dus legde ik mn hand er even op en voelde ik gewoon bij elke stoot :p dat mn buik omhoog kwam, alleen het deel bij mn schaambot... Heel raar!
    Ik kon toen helemaal niet meer genieten (waar ik sowieso al wat last van heb sinds mn zwangerschap:() En nu ben ik dus bang dat sex niet goed voor de kleine is... Ik kan me dit niet herinneren van de vorige zwangerschap... Hoop dat iemand me wederom kan gerust stellen!
    Liefssss El

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Waarschijnlijk zit dit kindje gewoon op een ander plekje in je baarmoeder dan bij de eerste. Dat lijkt mij althans logisch.

En overal wordt al gezegd: tenzij je bloed verliest etc. is sex absoluut niet schadelijk voor je kindje. Dus geniet ervan!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Sex kan zelfs goed zijn zeggen ze. Ik zou proberen me er niet te druk over te maken hoewel dat makkelijker gezegd dan gedaan is. ;)

4. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    hihi je moest eens weten hoe die buik beweegt als je een joekelbuik hebt van 30+ weken... Denk niet dat het veel kwaad kan hoor.. Lekker van genieten...

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja zat ik net aan te denken :D Hier wordt er flink geschud en het is nogsteeds goed te doen hoor :D

Die angst om iets te beschadigen hadden wij (man en ik) in het begin ook. Ik was tot wk 16 sowieso te misselijk voor actie :p

Geen zorgen ;)

Deel Deze Pagina