Elk jaar is dit toppic er weer. Vertel jou beste 1 april grap en misschien ben je een goede inspiratie voor een ander. Ik moet dit jaar op 1 april werken (zorg) en ben op zoek naar een leuke 1 april grap.
Ik belde mijn pleegmoeder (ik had haar overigens 'net') op dat ik van school getrapt was, omdat ik een akkefietje had met een leerkracht (terwijl die leraar allang en breed ZIJN excuses aan had geboden en dergelijke, en het gewoon echt niet mijn schuld was). Ze trapte er in Dat vond ik ge-wel-dig! Dat was by far de mooiste 1-aprilgrap ooit, want ze was in alle staten en bereid om die man aan te klagen totdat hij 6x failliet zou zijn geweest. Heerlijke liefdevolle reactie! Ik voelde toen even heel goed dat er iemand aan mijn kant stond... Ze merkte al gauw dat ik niet overstuur was en gewoon rustig naar haar monoloog aan het luisteren was en realiseerde zich dat het 1 april was. We hebben er toen samen hard om gelachen Mja, dat helpt jou verder niet, misschien maar zeggen dat je ontslagen bent wegens een reorganisatie of iets dergelijks?
Ik heb m'n ex ooit wijsgemaakt dat de kat op de wc had gepoept. Had een kattendrol uit de kattenbak geschept en in de wc gelegd en de deur op een kiertje laten staan. Toen m'n ex thuiskwam en naar de wc ging, kreeg ik natuurlijk op m'n donder dat ik de wc niet doorgetrokken had. Dus ik zei dat ik niet naar de wc was geweest en dat ik het op een kattendrol vond lijken. M'n ex trapte er met beide benen in. Ik heb me rot gelachen, want normaal gesproken was ik altijd degene die voor de gek gehouden werd. Ik heb dit geintje nog een paar keer uitgehaald. Uiteindelijk heb ik het pas na een maand of 8 verteld. Ex kon er ook wel om lachen. Maar goed, dit is natuurlijk niet echt en grap voor op je werk.
Ja! Ik ben opzoek naar een positieve zwangerschapstest. Ik wil mijn man wel even voor de gek houden, die krijgt echt een hartaanval. Hij is gesteriliseerd en wij willen écht geen kids meer. Nu nog even zien hoe ik zo'n test kan fiksen. Misschien gewoon met lijntjes tekenen. Maar doe die maar niet op je werk Kan je niet iemand naar de bouwmarkt sturen voor een plintenladder?
Oehh hoe gemeen hihi Had een vriendin van mij ook gehad en die werd er bijna meteen uitgegooid want ze moest wel vreemd gegaan zijn hahaha. ik wil je er wel 1 opsturen hoor
Heel flauw, maar vlak voor ik ging douchen had mijn vriend de kraan zo ingesteld dat de massagestralen recht naar voren stonden. Als je de kraan aanzet komt er dan eerst heel koud water uit. Niet fijn. Ook heeft ie mij midden in de nacht wakker gemaakt en zei: je hebt in je bed gepoept. Ik vloog m'n bed uit. Ook zo'n stomme grap. Maar ik zin nog op wraak.
Mijn moeder is coupeuse en is vroeger eens naar de winkel gestuurd om kant en klare knoopsgaten te gaan kopen..
Zijn geen 1 april grappenmakers maar wouden vorig jaar toch een grapje uithalen door te sturen dat we bevallen waren maar dat het er 2 waren geworden enzo... Maar onze zoon wou niet meespelen en is dus maar op 1 april geboren dus hebben de grap niet kunne uithalen. Waren er wel die dachten dat het het grapje was en even het ziekenhuis belde voor te checken .
Pfoe ik ken zo geen leuke grappen. Ja wij hebben de echo voor een cryo terugplaatsing op 1 april maar of ik dat nu grappig vind..
Ik ben helemaal niet v/d 1 april grappen, aangezien ik 99 vd 100 flauw vind. Heb 1 keer 1 uitgehaald met mijn schoonvader. Hij heeft op de tuin zo'n klein hokje staan voor fietsen en gereedschap. Hij zei altijd voor de grap dat dit een patat hokje was en het raampje het bestelluik. Maar als ik er langs liep en een frikandel mayo bestelde, was hij altijd '''nét even dicht'' of ''een boodschapje doen'' of ''pauze'' of ''frikandellen op''. Flauw spelletje natuurlijk maar ach, het ging al een paar maanden zo. Voor 1 april heb ik van karton borden geknutseld voor op het hokje met voorop een groot bord ''Happie van Appie'' (appie = zijn naam). Langs het raam aan beide kanten prijslijsten (incl zijn foto) en een groot stoepbord met daarop: ''Alleen vandaag 1 APRIL: 2 frikandellen mayo voor 1 euro''... Hij vond het wel heel leuk en wist meteen dat ik het gedaan had, haha. Ons kent ons. Hij was die dag vrij en ik heb rond de middag 3 frikandellen mayo gehaald bij de echte snackbar en samen met mijn schoonouders een frikandel gegeten tussen de middag, haha. De leukste grap die ik gelezen heb was een paar jaar terug in Belgie. Daar hadden ze een persbericht ofzo namens de dierentuin naar buiten gedaan dat de dierentuin ging sluiten en dat mensen gratis dieren konden komen ophalen, wat ze maar wilden. Er stonden allemaal mensen al uren voor de poort die zo graag een aap oid wilden, haha!! Dat vond ik wel een goede!!!
Hmm ik heb hier een dochter die al een week zit te broeden en uit te testen welke grap nou het beste is. Gek wordt je er van. Hebben d'r maar gezegd dat ze de "je veter zit los"-grap vooral moet gaan uithalen bij mensen zonder veters. Nou... Helemaal happy is ze. En wij zijn minder testcase inmiddels.