De beste 1 april grap.

Discussie in 'De lounge' gestart door Panda1, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik werkte als leerling in het ziekenhuis en iemand wou een helpende voor de gek houden maar niemand kon dat serieus dus ik zei "oh dat kan ik wel"
    Dus ik aan haar gevraagd "wil jij een plintentrapje op 4 halen" (wij zaten op 1)
    Ja is goed zei ze..
    Dus ik naar 4 gebeld dat ze moesten zeggen dat ze naar afdeling twee moest..
    Afdeling twee gebeld dat ze moesten zeggen dat ze naar afdeling 3 moest en afdeling drie hadden we niet gebeld..
    Uiteindelijk is ze het hele ziekenhuis door gegaan en pas op afdeling drie kwam ze er achter dat het 1 april was!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Vorig jaar heb ik op facebook gezet dat we in verwachting waren van een tweeling ipv eenling. Was best een geloofwaardig verhaal (spoedecho ivm harde buiken en bloedverlies etc etc).
    De reacties stroomden binnen, mensen boden spullen aan en mijn broer stond stralend voor de deur.

Ik pieste in mijn broek, maar heb het maar snel uit de wereld geholpen. Mijn broer was not amused;)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik had ooit ineens een bushalte voor de deur op 1 april.

Op zich.. Niet heel vreemd.. Maar wel in een doodlopend straatje waar amper een bus in past.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, oooh ik zie zijn gezicht al helemaal voor me :D

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    waar woon je? kan je wel aan een test helpen hoor.. haha

6. augustus

augustus Niet meer actief

Ik heb een paar jaar geleden een nep betalingsherinnering van de sexshop gemaakt voor mijn baas (tevens goede vriend) met hierop natuurlijk de meest leuke speeltjes etc. Dat hoofd toen hij het las :D :p

7. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Grapjes over zwangerschap en tweelingen vind ik ook echt alles behalve grappig. ...
    Vind ik persoonlijk net zo erg als zeggen dat iemand dood is of een ernstige ziekte heeft...
    Maar dat ben ik...

8. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Die vind ik echt geinig!

9. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    :D:D:D Haha

10. tuc

tuc Niet meer actief

De school van onze dochter is bezig een 1 april grap met de ouders uit te halen:

Kreeg gister een mailtje dat het ministerie van onderwijs wil dat alle scholen de vetrrstrikdiploma's van de kinderen gaan controleren omdat er te veel ongelukken gebeuren tijdens de gymles en het buiten spelen. Ieder kind die het gehaald heeft moet het veterstrikdiploma meenemen naar school..als deze niet aan de eisen voldoet kun je met de leerkracht een afspraak maken voor volgende week dinsdag;) om jouw kind een herexamen veterstrikken te laten doen:D

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant

nouja.... t is toch een wereld van verschil.
    als ons cadeautje een tweeling was geweest was de vlag uit gegaan hoor.
    het is toch iets leuks, een tweeling?
    getver wat een nare vergelijking.

(als extra noot: ik had net een dag ervoor een foto gepost dat het paste; 3 autostoeltjes. )

12. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Iemand vragen of hij/zij de heer De Leeuw in Artis terug kan bellen.

Op kantoor: iemand vragen de map met kwijtgeraakte stukken even te zoeken.

13. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Wij vragen personeel altijd bij een ander om bougievonkjes. Snappen ze dus niet... En trappen er allemaal in :D

14. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw

Ik vind dit ook echt niet leuk, belachelijk eigenlijk..

15. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    op school hebben ze vorig jaar een stunt uitgehaald, ze hebben in de nieuwsbrief gezet dat er vanwege bezuinigingen minder spullen werden ingekocht, en of ouders wel wilden helpen. als iedereen een rol wc-papier meenam, zou dat al enorm schelen.
    goh had je moeten zien hoeveel mensen smorgens op het schoolplein stonden met wc- papier, sommigen hadden zelfs een hele verpakking meegenomen.

een paar jaar geleden heb ik ook mijn beste vriendin in de maling genomen.
    ik had op facebook gezet dat we gingen verhuizen.
    en niet dichtbij, nee iets van 100 km verderop, ze reageerde meteen dat ze het niet leuk vond dat ik haar niet eerder had ingelicht en dat ze niet eens op de hoogte was dat we verhuisplannen hadden.
    2 andere vriendinnen wisten ervan en speelden het spelletje mee. oh, dat ene huisje? vroeg een vriendin. ja die, ik zeg ik zet wel even ene linkje.
    ik had op funda al een huisje gezocht waarbij stond, verkocht onder voorbehoud.
    en nog een paar reacties.
    dus mijn beste vriendin werd steeds een beetje pissiger, zeker omdat zij als enige er niks van wist.
    heb haar om 5 voor 12 een sms gestuurd: geintje..... 1 APRIL!!!
    kreeg ik een paar minuten later een sms terug: kutwijf!!!
    ik haar later maar even gebeld, ze kon er ook wel om lachen, maar haar man zei al, je had haar moeten zien, bijna huilen en tegen hem lopen mopperen dat ze alles maar zo achterbaks vond.
    goeie grap, maar ze heeft wel een paar uur in de stress gezeten, het arme kind hahaha.

16. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    oeps, nare vrouw had ik niet getypt, maar wat ik typte mocht blijkbaar niet. bij deze sorr (schaam)
    maar het was een onaardige scheldnaam voor een dame die je absoluut niet leuk vind. k*****f

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Voor mensen op kantoor een printscreen maken van het bureaublad en dit instellen als achtergrond. Dan alle pictogrammen en startbalk laten verdwijnen en dan mensen zien ergeren waarom hun pc het ineens niet meer doet.

18. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hier moest ik toch echt even om lachen... :) Dacht in eerste instantie...ja en? En dan die laatste zin hahaha!

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja blijkbaar heb jij een ander soort humor. In onze relatie kan zoiets prima.

Tuc, ooeeh dat is een leuke. Ben dan altijd benieuwd welke ouders er in trappen, haha :p

20. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Kan je niet een ovutest nemen of is je man zo slim om het verschil te zien? :D

Deel Deze Pagina