Zie opeens dit op de benen van mijn dochter. Alleen rechterbeen.. Tot aan haar lies. Zat er eerder niet..
Zit een rode rand om. Waterpokken heeft ze gehad en zit alleen op haar been.. En voeten zie ik ze nu ook..
Lijken niet op waterwratjes.. Zit echt een rode plek omheen.. En in de lies allemaal vlekjes bij.. Ja ik vroeg ook al heb je ergens in gelopen.. Maar volgens haar niet
Eerst nog een vraag: jeuken de plekjes ook? Soort branderig gevoel? Ik heb laatst ook van dit soort plekjes gehad, sommigen zagen er uit als muggenbultjes en de plekjes werden groter. (Het leek net gordelroos, google anders eens.) Ik had ze eerst op de polsen en ellebogen de volgende ochtend op mijn onderbeen tot aan de knie en het werd steeds meer aan het eind van de middag had ik ze op mijn hand, handpalm en op de voet en voetzool. Volgens de HA een voorbode van het verkoudheidsvirus, en ja hoor 's avonds zo verkouden als ik weet niet wat. Ga anders gewoon morgen naar de HA en laat die er na kijken.
Ze heeft er geen last van.. Alleen die in de lies doet haar wat zeer.. Maar als het morgen erger is bellen we inderdaad even met de huisarts. Ben niet erg bezorgd hoor.. Snap alleen niet wat het is