De beste mascara!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meril, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Heb nu gewoon van de hema lengthy lashes geloof ik, doet het ook heel goed!

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Oh daar heb ik een monstertje van hier (ooit eens in een ver verleden bij een tijdschrift gekregen) en die is goedddd! Ga hem op mijn verlanglijstje zetten voor over een maandje!!!

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Etos eigen merk, en dan de waterproof versie.

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Ellis Faas van Skin Cosmetics. Kost wat maar dan heb je ook wat!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Fijn is die he!! Echt super goed idd, dat geld heb ik er wel voor over... daar kan echt geen andere mascara tegenop :D

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Bourjois, weet even niet de soort.. de verpakking is iets met zwart en zilver. Al jaren favoriet!

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    de mascara's van essence (kruidvat) zijn ook erg goed en kosten geen drol (geloof 3 euro of zo)

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Weet je zo wat die kost (waarschijnlijk wel :D) heb alleen dat monstertje dus gehad maar wil hem nu in het echie :D Je doet er trouwens echt jaren mee ... ik geloof dat kleine ding dat dat een anderhalf jaar gebruikt is ... bijna dagelijks!

9. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    ik ook:D

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze is erg fijn!! Heb het ooit eens als proefmonster bij de Glamour gekregen. Is de beste mascara in jaren die ik geprobeerd heb :)

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb er heel veel uitgeprobeerd maar blijf er nu al tijden bij 1 hangen. De Max factor Falsh lash effect mascara waterproof!

Heerlijk groot plastic borsteltje :)

12. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Thanks voor de reacties meiden, ik kan wat gaan uitproberen denk ik! :))

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik geloof 28,- of 30,- :)

14. Justice

Justice Lid

23 jun 2012
    76
    0
    0
    Lezen en schrijven
    Zwolle (omgeving)
    Ik word knettergek van al die speciale borsteltjes van rubber of zelfs flexibel of gebogen... De een zorgt voor extra volume, de andere extra lang, weer een andere intenser: bij mij vooral puinhoop! ;)

Geef mij maar gewoon de "ouderwetse" goedkope mascare met een normaal borsteltje. Dat vind ik het fijnste en komen mijn wimpers het beste mee uit. :D
    En tegenwoordig is waterproof ook echt waterproof bij de nieuwste soorten dat ze ook haast niet meer te verwijderen zijn :$
    de ouderwetse waterproof volstaat voor mij, Blijft zitten bij regen en voor het slapen gamakkelijk met een billendoekje te verwijderen ;)

15. Linana

Linana Niet meer actief

Na 2 jaar de L'oreal beauty tubes te hebben gebruikt van 20,- per stuk gebruik ik nu 2 mascara's van catrice en essence over elkaar heen.
    Kosten: 5,-
    Effect: lange, dikke, pikzwarte wimpers.

Of ik nou 2 types over elkaar heen gebruik of alleen de beauty tubes maakt niet uit. Het aantal lagen blijft hetzelfde, zo ook het effect ;)

16. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Heb dior show extase. Er voor doe ik de witte base erop. Dat maakt je wimpers ietsje langer en scheidt ze een beetje van elkaar zodat het niet klont. En hij is lekker zwart! :)

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dan staat die NU op mijn lijstje :D Dat gaat hem zeker worden. Thx voor je reactie nu ga ik dus echt voor het grote werk van Chanellllll

18. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik word ook gek van al die borsteltjes! Vooral dat je ze vaak pas ziet nadat je hem gekocht hebt...
    Ik hou vooral niet van te grote borstels, mijn onderwimpers mogen echt niet gekleurd, dan zie ik eruit of ik 3 dagen niet geslapen heb en in de regen heb gelopen :D

Iemand een tip voor een goede dramatische mascara met een kam-borsteltje?

19. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dior ben ff kwijt welke, de nieuwste. Geeft volume en lengte!

Deel Deze Pagina