Oh daar heb ik een monstertje van hier (ooit eens in een ver verleden bij een tijdschrift gekregen) en die is goedddd! Ga hem op mijn verlanglijstje zetten voor over een maandje!!!
Fijn is die he!! Echt super goed idd, dat geld heb ik er wel voor over... daar kan echt geen andere mascara tegenop
Weet je zo wat die kost (waarschijnlijk wel ) heb alleen dat monstertje dus gehad maar wil hem nu in het echie Je doet er trouwens echt jaren mee ... ik geloof dat kleine ding dat dat een anderhalf jaar gebruikt is ... bijna dagelijks!
Deze is erg fijn!! Heb het ooit eens als proefmonster bij de Glamour gekregen. Is de beste mascara in jaren die ik geprobeerd heb
Ik heb er heel veel uitgeprobeerd maar blijf er nu al tijden bij 1 hangen. De Max factor Falsh lash effect mascara waterproof! Heerlijk groot plastic borsteltje
Ik word knettergek van al die speciale borsteltjes van rubber of zelfs flexibel of gebogen... De een zorgt voor extra volume, de andere extra lang, weer een andere intenser: bij mij vooral puinhoop! Geef mij maar gewoon de "ouderwetse" goedkope mascare met een normaal borsteltje. Dat vind ik het fijnste en komen mijn wimpers het beste mee uit. En tegenwoordig is waterproof ook echt waterproof bij de nieuwste soorten dat ze ook haast niet meer te verwijderen zijn de ouderwetse waterproof volstaat voor mij, Blijft zitten bij regen en voor het slapen gamakkelijk met een billendoekje te verwijderen
Na 2 jaar de L'oreal beauty tubes te hebben gebruikt van 20,- per stuk gebruik ik nu 2 mascara's van catrice en essence over elkaar heen. Kosten: 5,- Effect: lange, dikke, pikzwarte wimpers. Of ik nou 2 types over elkaar heen gebruik of alleen de beauty tubes maakt niet uit. Het aantal lagen blijft hetzelfde, zo ook het effect
Heb dior show extase. Er voor doe ik de witte base erop. Dat maakt je wimpers ietsje langer en scheidt ze een beetje van elkaar zodat het niet klont. En hij is lekker zwart!
Dan staat die NU op mijn lijstje Dat gaat hem zeker worden. Thx voor je reactie nu ga ik dus echt voor het grote werk van Chanellllll
Ik word ook gek van al die borsteltjes! Vooral dat je ze vaak pas ziet nadat je hem gekocht hebt... Ik hou vooral niet van te grote borstels, mijn onderwimpers mogen echt niet gekleurd, dan zie ik eruit of ik 3 dagen niet geslapen heb en in de regen heb gelopen Iemand een tip voor een goede dramatische mascara met een kam-borsteltje?