Ik heb de one by one volum express van maybelline. Heel fijn en nooit klontjes. Zowel extra lengte als volume.
Ik gebruik deze in de waterproof variant ook al jaren. Heel tevreden over qua prijs/kwaliteit. Heb van die korte stompjes helaas en deze maakt zowel langer als volumineuzer.
Ik krijg een heel opgezwollen rood gezicht, en veel jeuk op mijn gezicht. Was echt heel erg toen. Heb daarna nooit meer Chanel mascara gebruikt, en ook nooit meer gekregen. Erg jammer want ik was echt gek op de Le Volume van Chanel haha.
De bye bye panda eyes van essence of de Maybelline sky high voor niet waterproof mascara. Beide geven veel lengte, borsteltje van essence is vrij dik en die van Maybelline is dun en flexibel, dus het is ook maar net wat je zelf het prettigst vindt. Voor waterproof de rocket mascara waterproof van Maybelline, zelfs met zwemmen (zwembad of zee) blijft hij goed zitten en loopt niet uit! En ook met olie makkelijk te verwijderen, want sommige waterproof mascara vind ik echt verschrikkelijk om eraf te krijgen (Maybelline sky high waterproof bijvoorbeeld).
Ja helaas, vond hem ook goed. Heb ook nog le noir geprobeerd. en voor 10x de prijs van die Essence is hij ook zo goed weer niet.
Dank jullie wel voor alle reacties! De meeste zijn bij met Essence. Ik zal daar eens naar kijken Essence 10 Bangi Charlotte tilbury Loreal paris 3 Chanel 2 Maybeline 5 Clinique Max factor Mac Ilia Lancome Pupa vamp