hoi meiden wij marnat en tess8 hebben samen besloten om een nieuw topic te maken. voor meiden die net of al een lange tijd in de mmm zitten. de oude medische male molen 2009 ligt stil en dat vinden we jammer vandaar we een nieuwe hebben gemaak een nieuw jaar en nieuwe start wie geeft het samen met ons niet op en zetten door om een wondertje op de wereld te zetten liefs marnat en tess8
Hoi, Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik zit zo'n anderhalf jaar in de MMM, afgelopen woensdag heb ik een HSG gehad en gebruik clomid 50 mg. Dinsdag moet ik naar mn gyn om het resultaat van de HSG te bespreken. Groetjes pcootje
welkom kom gezelig mee praten meid jammer dat je de mmm in moest ik hoop voor je dat het hsg dinsdag goed is succes met zwanger worden
Hallo, ik wil me ook aanmelden. Wij zijn sinds augustus in de medische molen beland. 2 februari staat een operatie gepland om mijn cyste weg te halen en de doorgankelijkheid van mijn eileiders te beoordelen.Bij mijn man is alles goed, het is even afwachten wat de operatie uitwijst maar de kans is groot dat we hierna met hormonen moeten beginnen
Meiden ik kom er ook bij. Sinds mei 2009 in de mmm, geen oorzaken gevonden voor uitblijven zwangerschap, kortom wij zijn onbegrepen verminderd vruchtbaar8). In maart weer naar de gyn en dan hopen wij dat we verder gaan met IUI...we zijn toe aan een stapje verder.
@ marnat, dank je wel, jij ook heel veel succes voor 2010 gewenst! @ Griekie, ik hoop voor je dat de operatie een positief resultaat gaat geven op de vruchtbaarheid en dat je erna maar snel met hormonen mag beginnen (mocht dat nog nodig zijn) @ Emma, ik kan me goed voorstellen dat je toen bent aan een stap verder, lijkt me erg frustrerend.
pcootje@ dankje wel meid grieke @ ik hoop voor je dat je operatie iets positiefs op levert in 2010 meid knuf emma@ ik hoop voor jou dat er gauw bekende stappen genomen kunnnen worden al wachten word je moe van ik weet er alles van ik moet nu ook weer wachten ik ben nu herstelende van een operatie er is een vleesboom bij mij verwijdert 6week waar er nu 3 week van om is voor ons geen klussen tijd voorlopig nog 10 feb voor controle
@Marnat; dat lijkt me wel balen. Verplicht rust terwijl je iets heel graag wilt, ook al weet je dat het voor een goed doel is.
klopt hoor is ook balen maar we hopen al 11 jaar dus dit moet vol te houden zijn niet dus ik mis manlief net als je zegt het is voor een goed doel en mis ligt het aan de vleesboom wat we stiekum hopen
Na 11 jaar is je geduld wel al genoeg op de proef gesteld he. Snap dat je je man mist, lijkt me logish. Tijdelijk maar even extra knuffelen. Zou best kunnen dat het aan je vleesboom heeft gelegen, laten we het hopen!
Hallo meiden, Ik ga ook meelezen, zit sinds oktober/november in de molen en zit nu in mijn eerste ronde Clomid. Vanwege vakantie niet heel veel geklust rond mijn eisprong, dus eerste maandje beetje om te kijken hoe mijn lichaam reageert. succes allemaal!! Gr. Cybi
succes met zwanger worden meid je kunt ook mee schrijven hoor we bijten niet we proberen elkaar te helpen en zo goed mogelijk te steunen liefs marnat
Marnat, 11 jaar alweer, tjeetje da's wel erg lang. Sinds wanneer zit je in de mmm? En hopelijk heeft het al die tijd gelegen aan die vleesboom en ben je straks binnen no time zwanger, zou toch geweldig zijn.
cybi@ ik geloof er niets van dat je bijt emma@ wij zitten sins vorigjaar augustus in de mmm tot nu toe is/ was het alleen de vleesboom het min punt mijn cyclus klopt altijd af en toe een dag over tijd sins de mmm het zaad word nog een keer onderzocht omdat het tot nu toe te weinig was voor iui maar verder niks mis ja als je een dobbelsteen van 20 kantjes hebt mogen we hopen dat ie een keer op 6 valt naar mijn herstel waarschijnlijk isci of ifv
Ik wil me hier ook graag melden.... En mee kletsen. We zijn al sinds dec 07 bezig voor een kleintje. Sinds aug 08 in de MMM. Na diverse onderzoeken kwam het antwoord.... Zwaar PCO geval. Heb een jaar clomid gehad.... Helaas geen resultaat. Toen laparascopie. Geen bijzonderheden gevonden Nu ben ik bezig met spuiten. Ik zal een deze dagen ongi worden en dan starten we met ronde nummer 3 ..... En ik hoop dat 3x scheepsrecht is........ Ik zal proberen met regelmaat mee te kletsen... Lijkt me leuk (en ik hoop jullie ook)
lima@ meid je hebt ook al het nodige mee gemaakt. ik hoop dan ook dat je hier de steun kunt vinden die je nodig hebt mag ik iets vragen? wat is prezies pco ik heb er al wel eens wat over gehoord en gelezen maar weet niet echt goed wat het is als je niet wil andwoorden hoeft niet hoor lukt het zwanger worden daar door niet? succes met zwanger worden knuf marnat
Nee hoor, ik bijt inderdaad niet Jullie verhalen zijn allemaal wel wat heftiger heb ik gelezen, jullie geduld is wel echt eindeloos. Knap hoor dat jullie het volhouden! Voor mij is er gelukkig wel hoop, aangezien ik wel af en toe een eisprong krijg maar niet elke cyclus, regelmaat is dus ver te zoeken. Hoop dat 2010 een mooi jaar gaat worden voor ons allemaal!
@Lima84; ik heb ook pco ( goh hoe anders mijn naam ) Of ik het zwaar of licht heb is nog nooit over gesproken. Wat ik wel weet is dat ik toch 2 keer spontaan zwanger ben geraakt, waarvan 1 met goede afloop. Vandaar ook de stap naar de mmm. De eerste zwangerschap hebben we 6 jaar over gedaan zonder mmm. Dr is dus goede hoop! Ben je momenteel alleen aan het spuiten of zit je ook in in een IUI of IVF traject? @cybi; sommigen zitten langer in de mmm dan de andere, maar voor een ieder voelt het hetzelfde en hebben we ook dezelfde wens. Ik heb ook maandelijks een ei, maar bijna altijd links. Nu bleek dinsdag bij de HSG dat rechts wel open is maar links twijfelachtig, ik hoop voor mezelf dat dit de reden van een uitblijvende zwangerschap is en dat ze links eventueel kunnen openen of rechter ei groei dominant kunnen krijgen @Marnat; ik hoop dat je direct in het traject komt ipv nog aanmodderen