Ik zag net een topic voorbij komen met de slechtste uitvinding ooit. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie de beste uitvindingen ooit vinden. Laat ik dan maar beginnen: - stofzuiger. Kun je in elk hoekje alle rommeltjes weg krijgen. Je zult toch alles met een bezem moeten doen... - wasmachine: je zult toch alles op de hand moeten wassen, of met zo'n wasbord, zoals ze vroeger hadden... - een bed met lekkere matras, om heerlijk in te slapen. - de telefoon: wat moet je nu toch zonder? - computers en internet: anders had ik mijn man nooit leren kennen denk ik. Tenminste de man die ik nu heb dan... En dan konden we ook niet zp-en. - oja: zp is ook een goede uitvinding.. - de tandenborstel. Hoe krijg je anders je tanden goed schoon? Er komt vast wel meer in me op.... Hebben jullie nog meer?
De vaatwasser!!! Als ik terug denk aan al die jaren dat ik het met de hand moest doen. Pfffff. De auto. Woon op de vlakte met zowiezo 6a7 kilometer tussen mij en de dicht bij zijnde winkel. Dat is wat er als eerste in mij opkomt
haha ik wist dat dit topic zou komen. ik dacht zal ik hem gelijk openen met mijn andere topic?? haha Beste uitvinding vind ik de computer (behalve als er virussen in komen) - vaatwasser, wasmachine al die aparaten die het makkelijker maken - chocolade en de digitale camera, perfect gewoon.
het kinderslotje voor het tv meubel!! laptop telefoon ipod mijn afwasborsteltje waar je afwasmiddel in stopt spiraaltje caffeïne duowagen digitale camera
@ Ellen, haha je wist het al? Ik ben een hele belangrijke vergeten. Wat moet ik nou toch zonder auto? Ik zie mezelf niet alles lopend doen of per fiets... De uitvinder van de auto is voor mij de winnaar!
Auto Ov Vaatwasser Oven Magnetron Laptop Pc Internet Elektriciteit Licht TV Telefoon Mob. Telefoon. Pinpas. Uhhhhh..... verder weet k t ff niet
Goede medische zorg. Dokters bv gyn. pc' telefoon.mobiel. stroom. gas/olie ventilatietoren. tv dvd cd Eigenlijk alles wat elektrisch gaat hihi.
Ja idd, maar ook maandverband. Je moet er toch niet aan denken dat je net als vroeger je lapjes stof moest uitwassen en aan de lijn moest hangen om te drogen?! Brrr...