abonnement gsm

Discussion in 'De lounge' started by Daantje85, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    oke misschien een domme vraag, maar ik kom er even niet meer uit.
    Is het tegenwoordig zo dat als je bijv een nieuwe telefoon wil omdat je abonnement verlengt is of wordt dat je dan bij veel telefoons internet erbij krijgt, of ja moet betalen? Heb nu bij hi al een paar jaar een abonnement en heb steeds in een winkel een nieuwe mobiel uitgezocht, maar nu was ik dus op hun site aant kijken voor een blackberry of een iphone ofzo maar daar zit standaard internet bij, of voor 2,50 in de maand of voor 7,50 in de maand. Maar wil geen internet op mijn mobiel want daar doe ik toch niets mee. Maar waarom dan zo'n telefoon? Tja je wil toch evengoed met de tijd meegaan he ;). Nu is mijn vraag, waar schaffen jullie je mobiel aan zonder internet? Heb al eens op internet rond gesnuffeld maar is allemaal incl internet. En stel dat ik dat erbij zou pakken dan kom ik nog boven de maandelijkse kosten uit. Heb nu een abo van 20 euro in de maand. Kan een abo pakken van 18,95 bij hi komt er 2,50 bij zit ik nog boven de 20 euro en komen er nog iets van aansluitkosten bij zit ik op 25 euro! dat is dus niet wat ik wil. Wil gewoon alles voor 20 euro en niet dat ik dan nog iets extra's moet betalen.
    Iemand tips?
    (sorry voor dit misschien een beetje wazige verhaal)

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Als je je abbo verlengd bij hi komen er zo en zo geen aansluitkosten bij.. Via de site kan je je aanmelden en heb je een profiel van jezelf etc en dan zou je hem zo kunnen verlengen. Volgens mij staat er altijd als voorbeeld bij dat internet erbij zit, maar uiteindelijk kun je zelf beslissen wat je wilt. Je kunt ook een nummer bellen van hi en dan via hun je abbo verlengen, dan kun je ook zelf aangeven wat je wel en wat je niet wilt.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    heb me idd al aangemeld via de site. Maar kom er gewoon niet wijs uit, vind het maar een rommelige site. Denk ook dat ik hun maar bel want dit gaat me zo niet lukken. Oke geef toe dat ik blond ben ;) Maar zo moeilijk zal het eigenlijk toch niet moeten zijn ;)

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Hahaha wat een geluk ik ben ook blond, maar het is idd geen makkelijke site! Snap er soms ook niks van! Dus idd gewoon bellen! En kun je een beetje goed kletsen? Vriendin van mij krijgt t namelijk altijd voor elkaar om er iets af te praten of een jaar gratis internet of als ze moet bij betalen dan kletst ze dat eraf enz enz dus dat kun je ook nog proberen :)

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ohw hoe doet ze dat dan? Hmm misschien wel een goeie, als ze me dan een abo aan willen smeren incl internet dat ik dat internet dan 1 jaar gratis krijg :p.

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Je hebt pb :)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    jij ook weer ;)

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    hahaa ;) jij ook:D

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    zo komen we er wel haha

10. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    You've got pb ;) Hoop dat je er wat aan hebt!!

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja ik heb hier wel wat aan dank je!

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Graag gedaan :D

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Bij een blackberry krijg je altijd standaard internet erbij daar kan je niet kiezen om geen internet erbij te doen

en het ligt maar net aan hoe hoog jou abbo kosten zijn om te moeten bij betalen of niet voor een toestel

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Kan wel, niet via de site, maar wel via de telefonische verkoopafdeling. Maar dan betaal je sowiso een gedeelte van het toestel. Bij hi hoef je bijna nooit bij te betalen, als je er maar internet bij neemt!

Share This Page