Voor de dames die zo met me meegeleefd hebben wil ik graag een update plaatsen over mijn baarmoeder verwijdering 25 juni j.l. Afgelopen vrijdag was het alweer 6 weken geleden dat ze m'n bm verwijderd hebben, en ik moet zeggen zoals ik me nu voel heb ik me in mijn hele leven nog niet gevoeld. * Ik heb totaal geen buikpijn meer, heel af en toe een klein steekje maar daar blijft het ook bij. (dat beschouw ik niet als pijn) * Ik kan weer op mijn buik slapen, een genot als je een buikslaper bent en het niet kon ivm pijn. * Ik heb het gevoel alsof ik veel meer energie heb, en psychisch voel ik me een stuk beter in mijn vel zitten. * De sex is 100000% verbeterd. Het doet geen pijn meer, ik heb veel vaker zin, en mijn mannetje vind dit natuurlijk ook geweldig Van 1x per 2-3 maanden na 2-3x per week is voor mij een hele verbetering!! (zijn al gaan proberen na 3 weken na de operatie en dat ging super) * Ik heb sinds de operatie geen ontsteking meer gehad!!! (had heel veel last van kleine bekken ontstekingen en schimmel infecties) Ik ben totaal niet moe geweest na de operatie (op de eerste week na dan, maar dat was van de narcose) Mocht na 1 dag zh alweer na huis. Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik de operatie heb laten doen. Nou misschien wel dat ik ze niet eerder heb laten doen. Maar dan was mijn kleine meid er niet geweest en die zou ik voor geen goud willen missen. Vandaag ga ik voor de eerste keer op controle na de operatie en ik ben eens benieuwd wat de gyn zegt. Ik wilde dit gewoon even met jullie delen Groetjes, Een heel blije Vera
He wat leuk deze update. Vroeg me al af hoe het met je ging. Fijn om te lezen dat je situatie zo verbeterd is. En dat je, omdat je er toch wel tegenop zag, er gelukkig geen spijt van hebt. Succes bij de controle!
zo dat klinkt positief, zou haast zeggen ik wil ook dat van het buikslapen herken ik wel, heeeeeeeeerlijk. heb je geen overgangs klachten? dat schijnt toch te gebeuren?
Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat nu! En dat je blij bent met de beslissing wat ik goed kan begrijpen als ik het zo lees Houd je goed meid!
Wat fijn dat je je nu zoveel beter voelt. Het is een moeilijke beslissing geweest, maar het is het allemaal wel waard geweest zo te lezen.
Blij om te horen dat het na zo`n ingreep goed met je gaat nu. Hoop dat alles zo lekker voor je blijft gaan. Liefs Janna
O meis, wat ben ik blij om dat te horen. Ik heb het precies zo ervaren. Heerlijk he, geen pijn meer. Heel veel succes bij je laatste controle, heerlijk dat je straks niet meer terug hoeft te komen.
Gisteren op controle geweest en ik ben officieel ontslagen Alles was netjes geheeld en zag er goed uit. Ze was heel blij voor me dat ze de operatie toch gedaan had ondanks dat ze twijfels had over mijn leeftijd. (Ik ben door een andere (vrouwelijke) gyn geopereerd dan bij wie ik officieel was. Ze zou doorgeven aan mijn off gyn dat hij toch de juiste beslissing genomen had bij mij. Ik ben zo blij!!! Toen ik uit het zh kwam ging ik na huis en ik zei tegen Jelina dat ik in het zh was geweest. Het eerste dat ze zei: mama nu mag je mij weer tillen he, en ze komt op me af gerend en ik kreeg een knuffel van je welste. Mama nu ben ik echt blij dat je me weer mag dragen en een kus erachter aan...... smelt.......