Ik wens iedereen veel geluk, gezondheid, rijkdom en liefde toe het komende jaar! Nu ga ik snel naar bed morgen weer een vroege dienst........ Kus Senna
Namens mij en mijn gezin het allerbeste voor 2009. Dat ieders dromen voor dit jaar maar uit mogen komen.
wens iedereen een zeer goed,gelukkig,gezond 2009 en dat het voor de mama s to be maar een zeer vruchtbaar jaar mag worden waarin zij hun kinderwens vervuld mogen zien. happy newyear all
Ook ik wil iedereen een heeeeeeeeel gelukkig nieuw jaar wensen, en dat de grootste dromen werkelijkheid mogen worden! xxxxx Deeske
Ik wens iedereen een gelukkig, gezond, liefdevol en voorspoedig 2009 toe. Dat ieders wensen dit jaar mogen uitkomen. Voor de mensen met een kinderwens: ik wens jullie een zeer vruchtbaar 2009 toe met veel positieve zwangerschapstesten. Dat het maar HCG mag regenen!
Ook wij wensen iedereen een mooi, liefdevol en vruchtbaar 2009! Dat ieders wensen mogen uitkomen! Liefs, Shaula, Aïsha en ons mannetje/papa
van mij ook de beste wensen voor iedereen hier, een gezond, gelukkig, liefdevol nieuwjaar en dat iedereens wensen mogen uitkomen...